Image default
TOP STORIES VODAFONE

Vodafone: Τι «κρύβεται» πίσω από τις συνεχείς διακοπές ;

Μεγάλο προβληματισμό στους καταναλωτές έχουν προκαλέσει τα συνεχή σοβαρά προβλήματα στο δίκτυο της Vodaone. Τις περασμένες μέρες υπήρξαν δυο μεγάλες διακοπές τόσο της κινητής όσο και της σταθερής τηλεφωνίας για αρκετές ώρες.   

Η εταιρία ενημέρωσε για ύπαρξη τεχνικού προβλήματος σημειώνοντας ότι αυτό αποκαθίσταται σταδιακά. Δεν έδωσε όμως περεταίρω εξηγήσεις για την φύση του προβλήματος και πόσο πιθανό είναι αυτό να επαναληθεί στο μέλλον αυξάνοντας τον προβληματισμό.

Παράγοντες της αγοράς εξέφρασαν φόβους ότι τα προβλήματα στο δίκτυο της εταιρίες ίσως σχετίζονται έμμεσα η άμεσα με την απόφαση της μητρικής να αποσύρει την Huawei από το δίκτυο της στην Ευρώπη λογω του γνωστού θέματος με τις ΗΠΑ.

Η Vodafone πρόκειται να αποσύρει τα συστήματα Huawei από τον πυρήνα του ευρωπαϊκού δικτύου της με κόστος € 200 εκατ. Συνεπώς εκτός των τυχόν προβλημάτων στην ποιότητα των επικοινωνιών τίθεται το ερώτημα ποιο θα είναι το πόσο που θα επιβαρυνθεί η Vodafone Ελλάδος και πόσο θα επηρεαστούν τα αποτελέσματα της άρα και η εμπορική της πολιτική προς τον τελικό καταναλωτή;

Η κίνηση της Vodafone έρχεται καθώς οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνιακές ομάδες ανασυντάσσουν τα σχέδιά τους λόγω των αυξανόμενων φόβων για την ασφάλεια της Huawei όσον αφορά τη συγκράτηση των δικτύων επικοινωνιών στις δυτικές αγορές.

Ο διευθύνων σύμβουλος Nick Read δήλωσε ότι η διαδικασία θα διαρκέσει πέντε χρόνια λόγω της πολυπλοκότητας της κατάργησης των συστημάτων που είναι κρίσιμα για το δίκτυό της.

Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου επέβαλε την περασμένη εβδομάδα ένα όριο μεριδίου αγοράς 35% για τον εξοπλισμό Huawei στο δίκτυο 5G της χώρας, απαγορεύοντάς την από τον «πυρήνα» – την ευαίσθητη καρδιά ενός τηλεπικοινωνιακού δικτύου όπου επεξεργάζονται πληροφορίες για τους πελάτες.

Η ΕΕ έκανε αργότερα παρόμοιες συστάσεις, αν και τα κράτη μέλη διατηρούν την ευθύνη για τις δικές τους αποφάσεις ασφαλείας.

Κατά τη διάρκεια των 3G και 4G, πολλές εταιρείες του κλάδου χρησιμοποίησαν τον εξοπλισμό της κινεζικής εταιρείας τόσο στον πυρήνα των δικτύων τους όσο και στον “μη πυρήνα” – ραδιοεξοπλισμό στους ιστούς και τις στέγες.

Η Vodafone παρείχε πέρυσι επενδύσεις και αναβαθμίσεις στα βασικά συστήματα που χρησιμοποιούνται στην Ισπανία και σε ορισμένες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και θα τα αφαιρέσει, ενώ η BT καταργεί τον εξοπλισμό της Huawei από τον πυρήνα του δικτύου 4G της EE, το οποίο αναμένει να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος αυτής της χρονιάς.

Ο κ. Read δήλωσε ότι οι επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου της Vodafone ήταν ήδη σε μεγάλο βαθμό συμμορφωμένες με τους νέους βρετανικούς κανόνες, καθώς μόνο ένα μικρό μερος του εξοπλισμόυ έπρεπε να αντικατασταθεί.

Η Vodafone έχει χρησιμοποιήσει ιστορικά την Huawei σε μεγάλα τμήματα του μη κεντρικού δικτύου εκτός του Λονδίνου. Ωστόσο, μοιράζεται το δίκτυό της με την O2 και το μερίδιο της Huawei στο συνδυασμένο δίκτυο είναι ήδη κοντά στο 35%.

Η BT δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι οι κανόνες θα κοστίζουν £ 500 εκατομμύρια τα επόμενα πέντε χρόνια.

Ο κ. Read προειδοποίησε ότι οποιαδήποτε πανευρωπαϊκή κίνηση για την εφαρμογή ενός ανώτατου ορίου 35% για τη χρήση του εξοπλισμού της Huawei θα μπορούσε να καθυστερήσει τις εκκινήσεις 5G κατά δύο έως πέντε χρόνια και να αυξήσει τις τιμές για τους πελάτες.

«Δεν θα ήθελα αυτό για την Ευρώπη, θα ήταν πολύ ενοχλητικό», είπε για το ανώτατο όριο, το οποίο επέκρινε ως μη βέλτιστη λύση στο ζήτημα του τρόπου αντιμετώπισης του κινδύνου χρήσης του εξοπλισμού της κινεζικής εταιρείας.

Η Vodafone ανέφερε ότι το τρίτο τρίμηνο σημείωσε αύξηση οργανικών εσόδων κατά 0,8%.Είπε ότι είχε προσθέσει 400.000 πελάτες ευρυζωνικών συνδέσεων και οι αναλυτές δήλωσαν ότι υπάρχουν ενδείξεις εμπορικής δυναμικής σε βασικές αγορές και βελτιώσεις σε αγορές όπως η Ισπανία.

Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι είχε σημειώσει πρόοδο στην εκπόνηση της δραστηριότητας πύργων της, η οποία θα εδρεύει στο Ντίσελντορφ, μπροστά από μια πιθανή πτώση ή πώληση μεριδίου το 2021, υπογράφοντας μια νέα συμφωνία διαμοιρασμού δικτύων με την πορτογαλική αντίπαλο NOS κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Ενδεικτικά της σοβαρότητας του προβλήματος είναι και τα παραπόνα των συνδρομητών στην σελίδα της εταιρείας :

Chryssa Papadopoulou Από χθες το βραδυ ταλαιπωρία… ποιοι ειμαστε λίγοι αφου εδω τόσοι αναφέρουν το πρόβλημα!
Vodafone, πίναμε νερό στο όνομά σου ως αντίπαλο δέος στην Cosmote και τωρα γελάμε κ εμείς που μένουμε λόγω δέσμευσης συμβολαίου! Ούτε σήμα σε μεγαλα προάστεια της Αττικης ούτε Ίντερνετ γρήγορο τωρα μεχρι και η Wind σας ανταγωνίζεται σε απόδοση πια…

Χαρά Βλαχοπούλου Μπέκα Το πρόβλημα δεν ήταν μόνο σημερινό! Αλλά γενικά το έχετε το θέμα! Κ να ξεκαθαρίσω την θέση μου πλέον όσο κ να παρακαλατε θα φύγω σε άλλο μαγαζάκι μόλις λήξει το συμβόλαιο! Μας έχετε κουράσει!

Eleana Flaski Είμαι κ εγώ μία απο τις περιορισμένους!!! Επίσης το πρόβλημα δεν είναι σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες αλλά γενικότερο!!!! Ίσως θα έπρεπε να βγάλετε νωρίτερα μία ανακοίνωση! Θα είχαμε αποφύγει μεγάλη ταλαιπωρία!! Και δεν θα κάναμε restart το ενα πισω απο το αλλο νομίζοντας οτι το πρόβλημα είναι δικό μας και εσάς δεν θα σας ψάχναμε! Όσο για την ανταπόκριση στις κλήσεις δεν το συζητώ…Λυπάμαι….

Μήτσος Βαμβακάρης Από την προηγούμενη εβδομάδα (Τρίτη) δεν υπάρχει ούτε Wi-Fi ούτε σταθερό τηλέφωνο! Πολλά συγχαρητήρια κι εις ανώτερα!

Marina Dimitriou Τον λογαριασμό θέλετε να τον πληρώνουμε όμως ! Εδώ κ μέρες είναι αυτή η κατάσταση . Νωρίς το καταλάβατε κ βγάλατε ανακοίνωση

Eleni Liakopoulou Και να ήταν μόνο αυτό…
Υπάρχει επισης πρόβλημα που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να δηλώσουμε την βλάβη….

Ηλιάνα Πετρίδη Το σωστό είναι είτε να αφαιρεθεί το ποσό που αντιστοιχεί στις ημέρες που το δίκτυο είναι ανύπαρκτο ή να πάρει τόσες μέρες παράταση ο λογαριασμός.

Alexia Kosma Απο χθες ειναι το πρόβλημα… για να μην πω απο την περασμενη εβδομαδα!!!!!… και απο οτι βλέπω καθόλου περιορισμένος αριθμος πελατων δεν είμαστε!!!!!… το ελάχιστο που πρέπει να κανετε ειναι να βρειτε τροπο αποζημιωσης για όλους εμας!

Maria Chatzigeorgiou Το λιγότερο που θα μπορούσατε να κάνετε είναι να δώσετε δωρεάν data στο κινητό. Ναι, αυτά που σας χρυσοπληρώνουμε κανονικά, ενώ όλη η υπόλοιπη Ευρώπη έχει με 15€ απεριόριστα data & κλήσεις παντού!

Βασίλης Κουρής Τη μια εχω ιντερνετ την αλλη οχι, απο χθες! Τι restart στο router, τι reboot, για να ερθετε να μας πειτε οτι ειναι δικο σας προβλημα; Αυτό επρεπε να εχει γινει απο ΧΘΕΣ, οχι σημερα, πριν 10 λεπτα μαλιστα …

Nadia Sideri Εγω παιδιά έχω θέμα απο την αρχή της σύνδεσης με vodafone….2 μερες τωρα ομως εχουν σπασει τα νευρα μου

Deppy Tsomakou Οι τεχνικές σας ομάδες κοιμούνται ορθιες οπως εμας που σας εμπιστεύτηκαμε

Αντώνης Γρηγοριάδης Ναι όταν θα έρθει ο λογαριασμός έτσι θα σας πούμε και εμείς!
“Λόγω μηδενικού ταμείου αδυνατούμε αυτή τη στιγμή να σας εξοφλήσουμε.εργαζομαστε σκληρά για την αποκατασταση της οφειλής”

Vasilis Kasalmas Ούτε λίγοι είμαστε ούτε κάποιες μεμονωμένες ιστοσελίδες..κόβεται η σύνδεση ξαφνικά είτε σε pc είτε σε mobile.εγω όμως τέλος του μήνα θα πρέπει να πληρώσω τον λογαριασμό,για υπηρεσίες που δεν παρειχατε

Giannis Aggelakis Vodafone Greece please define όταν λες “περιορισμένος αριθμός συνδρομητών”… και επίσης, ενδέχεται??? Δηλαδή ενδέχεται και να ΜΗΝ έχουμε πρόβλημα και να χουμε έρθει εδώ να κράζουμε για να βγάλουμε γούστα? #Αγαπημένοι_φίλοι_της_επικοινωνίας_ξαναδείτε_το

Mary Melambioti 2 μερες τωρα και χωρις δυνατοτητα επικοινωνίας μαζί σας. Θα μπορουσαμε να είχαμε ενημερωθεί επισημα απο την αρχή κι οχι να κάνουμε τούς τεχνικούς εμείς στα σπίτια μας!!!

Penelope Efthimiadi Βασικα αυτο δςν ειναξ επισημη ενημεεωσςι προς τους συνδομητες δςν ειμαστς υποχρεωμενη ν εχουμς ολοι μεσα κοινωνικης δικτυωσεις …
Και εγω επειδη ακρη δε βγαζω ειδη εχω εκτος εταιριας το ενα κινητο τελος τ μηνα θα βγει κ ρ αλλο και ρον αλλο μηνα κ τ σταθερο….παραεγινς τ κακο εννοειται οτι δε μπαινω καν στο κοππ ν καλω για εξυπηρερηση δεν εζω 40 λεπτα χρονο για αναμονη…αυτα..

Emmanuel Saitakis παιδια, 2 βράδια τωρα δεν έχουμε wifi. ουτε ιντερνετ απο το σταθερό. και το θέμα ειναι πως το χρειαζόμαστε και για την δουλειά μας. εβαλα απο τα δεδομένα να πάρω ιντερνετ, αλλά είναι πολύ προσωρινή λύση. Θα υπάρξει τουλάχιστον καμια ελάφρυνση ή μείωση στους λογαρισμούς?

Λία Διαμ Τελικά ποσό περιορισμένος είναι ο αριθμός; Γιατί σαν πολλοί μαζευόμαστε και καθόλου μικρός αριθμός! Όταν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα 3 ημερών κάτι δεν πάει καλά, όμως εμείς θα πληρώσουμε κανονικά για μια παροχή που δεν έχουμε!

Achillius Xethorus 3ις μερες δεν ανοίγει κανένα άρθρο σε φ.μπ. πρέπει να μπαίνω με την σύνδεση κινητου από άλλη εταιρία… 😕 κακός έφυγα από την προηγούμενη σύνδεση μου…

Liza Thomou Περιορισμένος αριθμός συνδρομητών; ας γελάσω.. Μήπως να αναφέρουμε όλοι τις περιοχές μας; Λάρισα κέντρο.. Λοιπόν.. Απαράδεκτοι!

Ελευθερία Σώκου Και στην περιοχή της Κοζάνης έχουμε το ίδιο πρόβλημα μάλιστα προσπάθησα να επικοινωνήσω με το 13840 και μου λέει ότι είναι εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικών προβλημάτων

Christos Mitsikourides Έπρεπε να είχα ηχογραφησει το αναμονή 47 μέρες που άκουσα όταν κάλεσα γύρω στις 21.00… 🙂 Οσο για το πρόβλημα και χτες και προχτές ηταν.Μια ανακοίνωση δεν είναι κακό.

Αγγελική Αντωνοπούλου Έχουμε εδώ και 2-3 μέρες όλη μέρα μας κόβεται το ίντερνετ. Έλεος όμως λίγο. Και προσπαθώ να επικοινωνήσω με τα κεντρικά και δε χτυπάει καν το τηλ. Έξαλλη!

Dimitris Leontarakis Από χθες το βράδυ στην Καβάλα… Για τηλεφωνικό κέντρο ούτε λόγος βέβαια…

Despina Bafa 3μερες τωρα…υποτιθεται κανατε και αναβαθμιση της γραμμης στη περιοχη μας…ευτυχως που εχει ο γείτονας cosmote και παιρνουμε απο εκει…μαντεψτε ποιος θα αλλαξει πάροχο

Dimitris Aiva Η εταιρεια εχει πελατες πολυ περισσοτερους αποτι μπορει να αντεξει…οποτε κρεμαει το δικτυο….το κερδος πανω απολα….!!! οι νομοι δε λειτουργουν???

Αγγελική Γκέσκου Το προβλημα υπαρχει εδω και 3 μερες σε χωριο της Ναουσας Ημαθιας! Πληρωνω για να εχω ιντερνετ ανα πασα στιγμη, οχι οποτε θελετε εσεις. Ας μη μιλησω για τις τρισαθλιες γραμμες που με τα βιας πιανουμε 8Mbps. Το σκεφτομαι παρα πολυ αν θα συνεχισω να ειμαι πελατης σας!

Eirini Karagani Όχι και περιορισμένος αριθμός!!!στην εξυπηρέτηση πελατών αναμονητολιγοτερο 9ωρες μου ειπανε κλείστε το μαγαζάκι!!!

ΑΜΑΛΙΑ ΡΑΜΜΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΙΑ ΟΧΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΣΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ

Σιγανός Δημήτριος Οροπέδιο λασιθιου είμαστε χωρίς κάλυψη δικτύου 20 ημέρες μετά τα Χριστούγεννα .σας έχω ενοχλήσει γιατί δεν καλύπτονται 18 χωριά αλλά τίποτα ακόμα,για τους λογαριασμούς όμως και τις κάρτες που θα πάνε χαμένα να δούμε αν μπείτε στην διαδικασία να μην τα χρεώσετε μιας και από δίκη σασ
ευθύνη έχουμε μείνει χωρίς τηλέφωνο τόσες ημέρες .
Ευχαριστω.

Βιβή Γκιώση Βασιλάτου Vodafone……… ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ……. Internet σερνεται μονιμως…… σταθερο δεν εχω εδω και 5 μερες…… Μας δουλευετε? 13840 ανυπαρκτο…….. ειδικα για εμας της πρωην cyta……… Aν φυγουμε θα πληρωσουμε και προστιμο ε???????

Olga Spyrakou Και στη Θεσσαλονίκη το ίδιο. Δεύτερη μέρα χωρίς ίντερνετ τέτοια ώρα και δεν λειτουργεί το τηλέφωνο της τεχνικής υποστήριξης

Eleftheria Tsiouri Δεν υπάρχει δίκτυο πουθενά! Δεν έχουμε σταθερό, ούτε κινητό, ούτε Ίντερνετ… Τι κατάσταση είναι αυτή;!!!

Ι.Α.Φ

Related posts

Η Ευρώπη μένει πίσω στην τεχνολογική κούρσα

fiber

What Are the Bare Minimum Specs a Camera Should Have?

fiber

H νέα ψηφιακή απάτη με τους κωδικούς των iPhone

fiber

Vodafone Secure Net: Αντιμετώπισε πάνω από 25 εκατ. κακόβουλες απόπειρες

fiber

Οι τεχνολογικές εταιρείες είναι οι νέες επενδυτικές τράπεζες

fiber

Η Google ετοιμάζεται για μεγάλη αντιμονοπωλιακή μάχη

fiber