Twitter: Δοκιμή λειτουργίας αγορών από το προφίλ μίας εταιρείας

Related

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη προβολή της νέας σειράς ντοκιμαντέρ UNDERWONDER της COSMOTE TV

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

inin.gr | Cosmote: Ξεπερνάει τους πάντες δίνοντας απεριόριστα data για 1 μήνα

You don't have permission to access /cosmote-xepernaei-tous-pantes-dinontas-aperiorista-data-gia-1-mina/ on this server.

Share

Το Twitter φαίνεται να κάνει μία «βουτιά» στο ηλεκτρονικό εμπόριο με την ανακοίνωση του Shop Module, μίας λειτουργίας που θα επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το προφίλ μίας εταιρείας.

Η εν λόγω λειτουργία, που θα επιτρέπει σε εμπορικά brands να προσθέτουν ένα αγοραστικό καρουζέλ στην κορυφή του προφίλ τους, θα είναι διαθέσιμο μόνο στους χρήστες της εφαρμογής σε λειτουργικό περιβάλλον iOS, που χρησιμοποιούν τα Αγγλικά και βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε το Twitter.

«Ουσιαστικά είμαστε ευγνώμονες που το κοινό κάνει σημαντική έρευνα στο Twitter πριν πραγματοποιήσει μία αγορά» είχε δηλώσει ο οικονομικός διευθυντής της πλατφόρμας, Νεντ Σιγκάλ τον περασμένο Μάιο. «Οι χρήστες θέλουν να ακούσουν τι έχουν να πουν οι ειδικοί για ένα τηλέφωνο, ένα ζευγάρι παπούτσια ή ακόμα και για μια κούπα του καφέ» είχε πει χαρακτηριστικά.

Η τελευταία αυτή λειτουργία είναι το τελευταίο πείραμα του Twitter στην προσπάθειά του να μετατρέψει την βάση χρηστών του στις Ηνωμένες Πολιτείες σε μία εν δυνάμει βάση προώθησης πωλήσεων. Το Twitter είχε στα τέλη Δεκεμβρίου 37 εκατομμύρια ενεργούς ημερήσιους χρήστες στις ΗΠΑ.

«Είμαστε ακόμα στην φάση που μαθαίνουμε», είχε δηλώσει την προηγούμενη εβδομάδα ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ. «Κινούμαστε όσο ταχύτερα μπορούμε, αλλά θέλουμε να εξασφαλίσουμε πως ότι λανσάρουμε, σε κάθε αγορά, θα είναι κάτι ανταγωνιστικό το οποίο το κοινό θα θέλει πρακτικά να αγοράσει».

Όπως αναφέρει το δίκτυο NBC, ενώ το Twitter έχει πειραματιστεί με τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, η τελευταία κίνηση έρχεται αφού έχει επέλθει μία «έκρηξη» στο online shopping. Οι πωλήσεις μέσω κοινωνικών δικτύων αναμένεται να ανέβουν κατά 36% φέτος, σύμφωνα με ανάλυση του eMarketer, μετά από μία επίσης εκρηκτική περυσινή χρονιά, που οι σχετικές πωλήσεις ανέβηκαν κατά 39% λόγω των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας που έδωσαν επιπλέον ώθηση τόσο στο online shopping όσο και στην περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το Facebook κυριαρχεί στον τομέα των αγορών μέσω των social media. Σύμφωνα με το eMarketer, το 22% των χρηστών του Διαδικτύου ή 56 εκατομμύρια άνθρωποι άνω των 14, αναμένεται να κάνουν τουλάχιστον μία αγορά μέσω του Facebook φέτος. Το YouTube (πλατφόρμα της Google) επίσης έχει πειραματιστεί με τρόπους ώστε να πραγματοποιούνται αγορές μέσω των βίντεο που αφορούν παρουσιάσεις προϊόντων, unboxing κλπ.

Το νέο εργαλείο αγορών του Twitter θα βασίζεται στα νέα «επαγγελματικά προφίλ» που έχει λανσάρει φέτος, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να διαμορφώνουν όπως επιθυμούν τις σελίδες τους ώστε να μπορούν να προωθούν τις πωλήσεις των προϊόντων τους.

Αξιοσημείωτο είναι πάντως το γεγονός ότι το 2017 το Twitter είχε αποσύρει τη λειτουργία «buy button» που επέτρεπε στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές από συγκεκριμένα tweets.