SEO Κeywords: Πώς να τα βελτιώσετε με τη βοήθεια του κατάλληλου Digital Marketing Agency

Related

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Οι μεγάλοι νικητές των Sony World Photography Awards 2024

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Φωτογραφίας ανακοίνωσε σήμερα τους φετινούς νικητές του υψηλού κύρους φωτογραφικού διαγωνισμού Sony World Photography Awards 2024 σε μια ειδική τελετή απονομής στο Λονδίνο. Η τελετή απονομής των βραβείων, η οποία διανύει τη 17η χρονιά της, αποτελεί μια σημαντική ετήσια στιγμή που βραβεύει την καλύτερη φωτογραφία στον κόσμο σήμερα και αναδεικνύει τις εικόνες…

Vodafone Business: Εξελίσσεται σε ολοκληρωμένο τεχνολογικό πάροχο που βοηθά τις ελληνικές επιχειρήσεις να πετύχουν

Σε ολοκληρωμένο πάροχο τεχνολογίας αιχμής εξελίσσεται το Vodafone Business που παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις για να πετύχουν στο ταξίδι της ψηφιακής τους μετάβασης. Η επανατοποθέτηση του Vodafone Business περιλαμβάνει στοχευμένες πρωτοβουλίες και συγκεκριμένα τον ανασχεδιασμό των λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρει, τη δημιουργία 50 θέσεων εργασίας υψηλής τεχνολογικής εξειδίκευσης, αλλά και ένα εντατικό…

Live streaming: Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19

Live streaming: Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19. Παρακολουθήστε μέσω live streaming στις 19:00 την εξέλιξη της αναμέτρησης Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19 για τον τελικό του Final Four του UEFA Youth League. Τηλεοπτική κάλυψη από το Cosmote Sport 3.Ο Ολυμπιακός Κ19 έχει μπροστά του μια τεράστια πρόκληση καθώς αντιμετωπίζει στις 19:00 τη Μίλαν για τον μεγάλο…

SHOPFLIX.gr: Νέα πλατφόρμα

Το SHOPFLIX.gr συνεχίζοντας τη ραγδαία αναπτυξιακή του πορεία και έχοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, εδραιωθεί ως ένας από τους πρωτοπόρους στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, επενδύει σε μία πρωτοποριακή πλατφόρμα με στόχο την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.  Μετά από δύο μόλις χρόνια ενεργού παρουσίας στην ελληνική αγορά, το SHOPFLIX.gr μελέτησε ενδελεχώς τη συμπεριφορά…

Η Acer επεκτείνει τη σειρά laptop Chromebook Plus με νέο μοντέλο 14 ιντσών με επεξεργαστή Intel Core

Η Acer επέκτεινε σήμερα τη σειρά laptop Chromebook Plus με το Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T), προσφέροντας στους χρήστες ένα μοντέλο compact και ανθεκτικό, που έχει δημιουργηθεί με γνώμονα τις επιδόσεις και τους επιτρέπει να κάνουν περισσότερα με τις δυνατότητες του ChromeOS που υποστηρίζονται από AI. «Το νέο Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T) παρέχει τον…

Share

Η υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης είναι για όλα τα brands, επιχειρήσεις και εταιρίες αδιαμφισβήτητα το βασικό ζητούμενο και πάνω σε αυτό χρειάζεστε όλη τη βοήθεια που μπορείτε να έχετε.

Αν έχετε ήδη προσπαθήσει μόνοι σας, θα έχετε διαπιστώσει ότι το να ψάχνετε συνεχώς συμβουλές στο διαδίκτυο για SEO και τρόπους να βελτιστοποιήσετε το site σας είναι μάλλον χαοτικό χωρίς την κατάλληλη επαγγελματική εξειδίκευση και βοήθεια δίπλα σας.

Ο λόγος είναι ότι η στρατηγική πάνω στο SEO αλλάζει συνεχώς και μια εξειδικευμένη ομάδα ενός Digital Marketing Agency που παρακολουθεί τις εξελίξεις, μπορεί να αναπτύξει ένα πλάνο που θα βρει τα κατάλληλα keywords για την επιχείρησή σας, θα βελτιστοποιήσει το περιεχόμενο με βάση αυτά τα keywords και θα ανεβάσει όσο το δυνατόν το ranking της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αυτή η ομάδα, μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να κάνει πράγματα όπως να αναγνωρίσει τις ευκαιρίες που προκύπτουν από τα οργανικά keywords, να ταιριάξει keywords με content για τους πιο «δυνατούς» υποψήφιους πελάτες σας, να διαχειριστεί την PPC διαφήμιση κι όλα αυτά έχοντας εμπειρία στα keywords, τόσο τα οργανικά, όσο και τα πληρωμένα.

Πιο συγκεκριμένα, το κατάλληλο Digital Marketing Agency θα προχωρήσει τα παρακάτω 5 βασικά βήματα:

Θα καθορίσει τα keywords που θα βοηθήσουν την εταιρία σας στο ranking

Αυτό σημαίνει ότι θα ορίσει τα κατάλληλα keywords και συνδυασμούς ανάλογα με τις αναζητήσεις και τον βαθμό δυσκολίας ενός keyword, ώστε να βρει τις λέξεις-κλειδιά που θα σας «ανεβάσουν» στην αναζήτηση.

Ταυτόχρονα, θα ελέγξει τον ανταγωνισμό, ποιους βρίσκονται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, ώστε να καθορίσει την κατάλληλη επιλογή των keywords που θα φέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Θα βρει καινούργια, βοηθητικά keywords

Εσείς και η ομάδα με την οποία συνεργάζεστε θα πρέπει να κάνετε μια λίστα με όλα τα πιθανά keywords που μπορεί να πληκτρολογήσει κάποιος σχετικά με το site σας ή κάποια σελίδα του site σας.

Ένα τέτοιο brainstorming, με τη βοήθεια των ειδικών, μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο δυνατή στρατηγική όσον αφορά στα keywords και την αναζήτηση.

Θα προβεί σε ανάλυση του ανταγωνιστή

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να κερδίσετε πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές σας είναι η ανάλυσή τους, ώστε να μπορέσετε να καταταχτείτε στις πρώτες θέσεις της αναζήτησης με τα keywords που θα επιλέξετε. Επειδή, όμως, κανείς δεν γνωρίζει τον ανταγωνισμό σας καλύτερα από εσάς, θα πρέπει να καθοδηγήσετε το agency που θα σας αναλάβει.

Η ανάλυση αυτή θα βοηθήσει να δείτε, μεταξύ άλλων, ποια keywords δημιουργούν traffic στο site των ανταγωνιστών, ποιο είναι το ranking αυτών των keywords και θα βοηθήσει να χτίσετε καλύτερη στρατηγική inbound marketing.

Το βασικό, όμως, είναι ότι χρειάζεστε ένα agency το οποίο έχει τα εργαλεία να ανακαλύψει όλα τα παραπάνω και ξέρει πώς να τα χρησιμοποιήσει σωστά.

Θα βελτιστοποιήσει το site σας με βάση τα keywords που θα σας βοηθήσουν

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορεί να κάνει ένα Digital Marketing Agency για εσάς είναι, μόλις καθορίσει τα keywords για τα οποία θα κερδίζετε ranking, να προσαρμόσει τις σελίδες του site σας και το περιεχόμενό σας, γύρω από αυτά τα keywords.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάλει το κατάλληλο keyword σε κάθε τίτλο, να καθορίσει αν εμφανίζονται αρκετά τα keywords στο σώμα ενός post ή μιας σελίδας, να δει τα σκορ των τίτλων, να βρει παραλλαγές των target keywords, να επιβεβαιώσει ότι το keyword είναι μέρος του meta description και του URL και πολλά άλλα.

Θα ταιριάξει το content σας με την πρόθεση αναζήτησης με συγκεκριμένο keyword

Το agency που θα συνεργαστείτε, θα εντοπίσει τι λειτουργεί και τι όχι και θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε το site σας, το περιεχόμενό σας και τα keywords σας αναλόγως.

Σημαντικό είναι, επίσης, ότι θα βρει keywords και θα τα συνδυάσει με content σε κάθε στάδιο από το οποίο περνά ένας πιθανός αγοραστής, π.χ. keywords για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει κάποιος, keywords που αφορούν λύσεις που παρέχει το προϊόν σας κ.ο.κ.

Ο Αλέξανδρος Κοκόλης είναι ιδρυτής και CEO της SEM Wizard.

Πληροφορίες

Πρεμετής 3, Μαρούσι, 210 61 09 063