Point of View: Εκνευρισμένα πτηνά και mobile gaming

Related

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Share

Sega. Ένα όνομα που προκαλεί νοσταλγία. Είναι η εταιρεία από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου η οποία, μαζί με την επίσης ιαπωνική Nintendo, μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον στα τέλη της δεκαετίας των 80s και στις αρχές των 90s. Γιατί θυμηθήκαμε την αγορά του gaming και μερικές (σημαντικές) ιαπωνικές εταιρείες; Γιατί μας τις έφερε στο μυαλό μια παρέα εκνευρισμένων πτηνών – που μάλλον δεν θα έχουν πια τόσα πολλά νεύρα.

Και αυτό γιατί η Sega -αν δεν «χαλάσει» κάτι στη σχετική συμφωνία- αναμένεται να δώσει 706 εκατομμύρια ευρώ για να εξαγοράσει τη φινλανδική εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τίτλους όπως το Angry Birds, την Rovio Entertainment. Το ενδιαφέρον της Sega για αυτήν είναι κατανοητό, αφού τα video games της Rovio έχουν γίνει download πάνω από 5 δισεκατομμύρια φορές, ενώ το franchise του Angry Birds χρησιμοποιείται σε πολλά καταναλωτικά και ψυχαγωγικά προϊόντα – βλ. κουκλάκια, μπλουζάκια, καπελάκια κτλ.

Η Rovio, η οποία ιδρύθηκε το 2003, εξελίχθηκε σε μία από τις σημαντικότερες «ιστορίες επιτυχίας» της ευρωπαϊκής τεχνολογικής αγοράς. Αν και έφτιαχνε δεκάδες παιχνίδια ακόμη και πριν την παρουσίαση του Android και του iOS, η επανάσταση που έφεραν τα smartphone εκτόξευσε τη δημοτικότητα και τα κέρδη της, με τα Angry Birds να εξελίσσονται σε παγκόσμια επιτυχία. Είναι χαρακτηριστικό πως, σύμφωνα με την ίδια, το Angry Birds αποτέλεσε το πρώτο mobile game που ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο downloads.

Είναι σαφές πως το κρίσιμο ζήτημα -και ο λόγος πίσω τέτοιες συμφωνίες- είναι η αγορά του mobile gaming. Κατά την ανακοίνωση του deal, η Sega ανέφερε πως η ευρύτερη αγορά των βιντεοπαιχνιδιών αναμένεται να φτάσει σε μέγεθος τα 263,3 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026, με το mobile gaming να υπολογίζεται πως θα κατέχει το 56% αυτής της «πίτας». Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της data.ai έδειξε ότι οι mobile gamers ξοδεύουν 1,63 δισεκατομμύρια δολάρια και «κατεβάζουν» 1,2 δισεκατομμύρια τίτλους την εβδομάδα, παγκοσμίως. Διόλου ευκαταφρόνητα νούμερα.

Αν και δεν έχουμε φτάσει ακόμη σε προηγούμενα επίπεδα, εκείνα που είχαν σημειωθεί στις αρχές της πανδημίας, οι gamers αναμένεται να ξεπεράσουν τα ποσά που είχαν μετρηθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Άλλωστε, τα παραπάνω έρχονται μετά από μια χρονιά που δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η καλύτερη για το mobile gaming. Παγκοσμίως, η καταναλωτική δαπάνη μειώθηκε κατά 6,31 δισ. δολάρια, στα 109,51 δισ. δολάρια, με πτώση 5%. Αυτή η κάμψη αντικατοπτρίστηκε στις παγκόσμιες αγορές, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν σημαντικά λιγότερα χρήματα, σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια.

Η αγορά δείχνει να ανακάμπτει. Και όσο κι αν θεωρεί κάποιος πως το mobile gaming είναι για casual gamers, που δεν ασχολούνται σοβαρά με αυτό, τα ποσά που δαπανώνται είναι τεράστια. Και με τεχνολογίες όπως το cloud gaming, στο οποίο επενδύουν σοβαρά εταιρείες όπως η Microsoft, είναι βέβαιο πως ένας «μετασχηματισμός» θα το φέρει πιο κοντά στα «παραδοσιακά» βιντεοπαιχνίδια. Το Netflix, για παράδειγμα, που έχει μπει και στην αγορά του mobile gaming, πειραματίζεται με τρόπους που θα κάνουν προσβάσιμα τα games του και σε τηλεοράσεις, με ένα iPhone ως χειριστήριο.

Μια «σύγκλιση», βέβαια, που δεν βλέπουν όλοι με την ίδια οπτική. Όπως δήλωσε πρόσφατα ο Shigeru Miyamoto, ο δημιουργός του Super Mario της Nintendo, «οι εφαρμογές για κινητά δεν θα είναι η κύρια διαδρομή των μελλοντικών παιχνιδιών Mario». «Όταν πραγματοποιούσαμε έρευνα για να φτιάξουμε παιχνίδια Mario για κινητά τηλέφωνα -που είναι μια πιο κοινή, γενική συσκευή- ήταν δύσκολο να καθορίσουμε ποια θα έπρεπε να είναι αυτά». Αν και η εταιρεία διαθέτει mobile games με τον Mario, μπορεί κανείς να πει πως αυτά «περιορίζονται» στον χειρισμό που προσφέρει μια οθόνη αφής.

Εν κατακλείδι, η αγορά του gaming έχει αποδείξει πως δεν αποτελεί «μια αστεία υπόθεση», έχοντας εξελιχθεί σε μια βιομηχανία με έσοδα δισεκατομμυρίων. Συνεπακόλουθα, εκείνο το κομμάτι της πίτας που ακούει στο όνομα «mobile gaming» καλείται να αποδείξει πως δεν αποτελεί ένα μέσο ψυχαγωγίας στο οποίο στρέφεται κάποιος όταν θέλει να σκοτώσει χρόνο στο… λεωφορείο, σε τίτλους που του ζητάνε συνεχώς in-game αγορές. Αρκεί, φυσικά, να μην αρκεστεί σε αυτό και η ίδια η αγορά. Και μας φέρει στο μυαλό εκείνο το «crash» που είχε συμβεί, κυρίως στις ΗΠΑ, κάπου στα μέσα της δεκαετίας του ’80…

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό -, στήλη Point of View, τεύχος 214