“No Time To Die”: Το 5G Nokia smartphone είναι το νέο τηλέφωνο της πράκτορα 00 στην επερχόμενη ταινία

Related

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Η United Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης με αποτελέσματα – ρεκόρ για το 2023

Η United Group (UG), μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε επίδοση ρεκόρ για το οικονομικό έτος 2023. Ο όμιλος σημείωσε αύξηση 7%, τόσο στα έσοδα, όσο και στo EBITDAal σε 2.791 εκατ. ευρώ και 988 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Προσαρμόζοντας τον αντίκτυπο  της πώλησης των σταθμών βάσης τον Αύγουστο του 2023, ο όμιλος σημείωσε 10% οργανική αύξηση…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ 12:00 Novasports 6HD Ντόνα Βέκιτς – Μαρία Σάκκαρη Τένις 12:00 COSMOTE SPORT…

Η τελευταία σειρά τηλεοράσεων της Samsung φέρνει τη νέα εποχή της Samsung AI TV

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε σήμερα στην εκδήλωση “Unbox & Discover” τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων Neo QLED 8K και 4K, OLED και soundbar. Ως ο κορυφαίος κατασκευαστής τηλεοράσεων** στον κόσμο για 18 συναπτά χρόνια, οι φετινές προτάσεις της Samsung προσφέρουν εκπληκτική εμπειρία ψυχαγωγίας στο σπίτι, με…

Share

Η συνεργασία με το “No Time To Die” αποτελεί μέρος της ευρύτερης παγκόσμιας καμπάνιας marketing με πρωταγωνιστή τη Lashana Lynch ως πράκτορα Nomi στο «Το μόνο gadget που θα χρειαστείτε ποτέ» (The Only Gadget You Will Ever Need).

Η HMD Global, αντιπρόσωπος εταιρεία των Nokia κινητών τηλεφώνων, ανακοινώνει ότι είναι ο επίσημος συνεργάτης, όσoν αφορά στα κινητά τηλέφωνα της 25ης ταινίας του James Bond, “No Time To Die”. Η ταινία αποκαλύπτει το πρώτο 5G smartphone της Nokia, που σύντομα θα λανσαριστεί μαζί με άλλα Nokia τηλέφωνα από το μέλλον.

Πριν από την προβολή της ταινίας, η HMD Global δίνει μια πρώτη γεύση από τη νέα της διαφήμιση. Με πρωταγωνίστρια τη Lashana Lynch ως Agent Nomi, η καμπάνια αποτελεί μέρος της μεγαλύτερης παγκόσμιας διαφημιστικής εκστρατείας της HMD Global και παρουσιάζει τα smartphones της Nokia ως «Τo μοναδικό gadget που θα χρειαστείς» (The Only Gadget You Will Ever Need). Η διαφήμιση είναι σκηνοθετημένη από τη βραβευμένη με BAFTA, Amma Asante και εμπνευσμένη από την ταινία “No Time To Die”.

Το διάρκειας 90 δευτερολέπτων βίντεο περιέχει μια αποκλειστική σκηνή με ένα Nokia smartphone που θα λανσαριστεί σύντομα στο μέλλον. Γυρίστηκε με φόντο το ξεχωριστό background του Λονδίνου, απεικονίζοντας τον καθεδρικό ναό του St. Paul και το The Shard. Η πράκτορας Nomi χρησιμοποιεί όλες τις δυνατότητες του νέου Nokia smartphone που πρόκειται να αποκαλυφθεί, ώστε να ολοκληρώσει την αποστολή της.

Το “No Time To Die” περιέχει μια σειρά από τηλέφωνα της Nokia, που αποτελούν μέρος μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας που «τρέχει» στο σινεμά, στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε υπαίθριους χώρους και στα καταστήματα λιανικής και θα λανσαριστεί παγκοσμίως την Κυριακή 8 Μαρτίου, την Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας. Στην ταινία, η πράκτορας Nomi αναδεικνύει τις δυνατότητες της γκάμας των νέων κινητών Nokia, που περιλαμβάνει το πρώτο 5G Nokia smartphone, το οποίο θα αποκαλυφθεί πλήρως στις 19 Μαρτίου, αρκετά πριν από το “No Time To Die”, που έρχεται στις κινηματογραφικές αίθουσες του Ηνωμένου Βασιλείου στις 12 Νοεμβρίου 2020, ενώ παράλληλα αποτυπώνει τη δέσμευση όλης της γκάμας για premium εμπειρίες που μπορούν όμως να τις απολαύσουν όλοι.

Άλλα κινητά τηλέφωνα της Nokia από το μέλλον που παρουσιάζονται στην ταινία είναι το Nokia 7.2, με πανίσχυρη τριπλή κάμερα 48MP, τεχνολογία Quad Pixel και ZEISS Optics καθώς και το «κλασικό» Nokia 3310, το οποίο οι fans γνωρίζουν και αγαπούν. Η κινηματογραφική συνεργασία επιτρέπει στην HMD Global, την αντιπρόσωπο εταιρία των Nokia τηλεφώνων, να αναδείξει το status της ως παγκόσμιος προμηθευτής Android smartphones, δείχνοντας παράλληλα τη δέσμευσή της για ασφάλεια, ταχύτητα και καινοτομία, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πιο δύσκολων πελατών στον κόσμο: των πρακτόρων της MI6.

Μιλώντας για την εμπειρία της με την HMD Global, την αντιπρόσωπο εταιρεία των Nokia κινητών τηλεφώνων, η Lashana Lynch εξήγησε: «Το πρώτο μου τηλέφωνο ήταν όντως ένα Nokia 3210, όταν ήμουν περίπου δέκα ετών. Συνεπώς, ήταν το smartphone μου την δεκαετία του ’90. Το να μπορώ να αλλάξω τα κουμπιά και τις προσόψεις, ενώ έπαιζα «Φιδάκι», μου πήρε το μυαλό! Έτσι, βλέποντας πόσο έχουν εξελιχθεί τα smartphones της Nokia από την παιδική μου ηλικία μέχρι τώρα, είναι συναρπαστικό να παίζω το ρόλο της Nomi που βοηθά να αποκαλυφθεί ένα νέο smartphone για αυτό το μοναδικό brand».

Η Amma Asante εξηγεί: «Ελκύομαι πάντα από projects που απεικονίζουν γυναίκες τόσο ισχυρές και με μοναδικό πνεύμα – το σενάριο της καμπάνιας ήταν όμορφα σχεδιασμένο για να παρουσιάσει την Nomi ως αδίστακτη πράκτορα που δεν φοβάται να εναντιωθεί στους κακούς της υπόθεσης, χρησιμοποιώντας καυστικό χιούμορ παράλληλα».

Ο Juho Sarvikas, HMD Global Chief Product Officer, σχολιάζει: «Σε συνέχεια της αναβολής της προβολής της ταινίας για τις 12 Νοεμβρίου, έχουμε πλέον ένα σχεδόν ολόκληρο χρόνο για να πραγματοποιήσουμε ακόμα περισσότερα σχετικά με αυτή την πολυαναμενόμενη ταινία. Ελάχιστα πολιτιστικά δρώμενα  τοποθετούν την τεχνολογία στο κέντρο του ενδιαφέροντος, όπως το “No Time To Die”. Η αφοσίωση της ταινίας στην καινοτομία, σε συνδυασμό με την εκπληκτική τεχνολογία που ενσωματώνεται σε κάθε Nokia smartphone, καθιστούν τις συσκευές μας το μοναδικό gadget που θα χρειαστεί οποιοσδήποτε – ακόμα και ένας 00 πράκτορας  – αποδίδοντας σε αυτή τη συνεργασία μια πραγματική δύναμη που πρέπει να ληφθεί υπόψη».

«Η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια και ο μοναδικός σχεδιασμός ποιότητας αποτελούν τη βάση κάθε τηλεφώνου Nokia και οι αξίες μας αντικατοπτρίζουν εκείνες του “No Time to Die” και της αχτύπητου νέου 00 πράκτορα, Nomi. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που καθιστούμε την τελευταία τεχνολογία προσβάσιμη σε όλους και αναμένουμε να το κάνουμε μέσω της τελευταίας μας συνεργασίας».

Το “No Time To Die” θα προβληθεί στους κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο, και από τις 12 Νοεμβρίου 2020 στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω της Universal Pictures International, ενώ στις ΗΠΑ στις 25 Νοεμβρίου από την MGM μέσω της United Artists Releasing.