NewNew: Πώς μέσω μιας εφαρμογής μπορείς να ελέγχεις τις ζωές των άλλων

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

«Εάν θέλετε να ελέγξετε τη ζωή μου, τώρα ήρθε η στιγμή. Μπορείτε να ψηφίστε τι θα κάνω μέσα στην ημέρα κι εγώ μετά θα σας δείξω σε βίντεο τι έκανα», λέει σε πρόσφατη ανάρτησή του στην εφαρμογή NewNew ο 15χρονος χορευτής, ηθοποιός και influencer Λεβ Κάμερον, με τα 3,8 εκατομμύρια followers στο TikTok και τους 1,2 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι του στο YouTube.

Για του λόγου το αληθές, τους έθεσε μία σειρά ερωτημάτων στον λογαριασμό που άνοιξε προ ημερών στην νέα εφαρμογή: τι παιχνίδι να παίξει με τους φίλους του, ποια ταινία να δει, ποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι να παίξει, τι όνομα να δώσει στο κατοικίδιό του.

Με 5 δολάρια, λοιπόν, οι εγγεγραμμένοι ακόλουθοί του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα μπορούν να ψηφίσουν κατά περίπτωση, κρίνοντας το τελικό αποτέλεσμά της. Πληρώνοντας τα τετραπλάσια, μπορούν να ζητήσουν από τον influencer να κάνει κάτι στην καθημερινότητά του γι’ αυτούς. Οτιδήποτε θεωρείται πάντως παράνομο, επικίνδυνο, ανάρμοστο ή προσβλητικό, θα μπορεί να διαγράφεται αμέσως από την πλατφόρμα.

«Χρηματιστήριο ανθρώπινων αξιών»

Όπως ο Λεβ, έτσι και άλλοι δημιουργοί περιεχομένου έχουν ανοίξει λογαριασμό και στο NewNew, στοχεύοντας σε σύσφιξη των σχέσεων με τους ακολούθους τους, σε αύξηση του αριθμού τους και, φυσικά, στο κέρδος.

Η δημιουργός της εφαρμογής, η 33χρονη Καναδή Κόρτνι Σμιθ, την παρομοιάζει με «χρηματιστήριο ανθρώπινων αξιών, όπου αγοράζεις μετοχές της ζωής πραγματικών ανθρώπων, για να ελέγξεις τις αποφάσεις τους και να παρακολουθείς το αποτέλεσμα».


«Χτίζουμε μια οικονομία της προσοχής, στην οποία κάποιος αγοράζει στιγμές στη ζωή άλλων ανθρώπων», λέει στους New York Times, «και εμείς πάμε ένα βήμα παραπέρα, επιτρέποντας στους ανθρώπους να ελέγχουν αυτές τις στιγμές».

Κοντολογίς, «είναι σαν να παντρεύεις το TikTok με το Big Brother, που είναι αμφότερα εξαιρετικά πετυχημένα», το περιγράφει πιο γλαφυρά στο BBC ο ειδικός σε θέματα μέσω κοινωνικής δικτύωσης, Ματ Ναβάρα.

Τα προς ψηφοφορία ερωτήματα-διλήμματα στην εφαρμογή ποικίλουν, ανάλογα με τον κάτοχο του λογαριασμού. Από το τι μπλούζα να διαλέξει, τι φαγητό να παραγγείλει ή εάν πρέπει να χωρίσει από τη σχέση του, μέχρι το πώς να διαμορφώσει το επόμενο έργο του -π.χ. ένα βιβλίο, ένα ρούχο ή μία εικαστική παρέμβαση- ως δημιουργός περιεχομένου.

«Για πολλούς, είναι πολύ ωραίο να γνωρίζουν ότι, χάρη στην ψήφο τους, ένας από τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες έβαψε έναν πίνακα με μπλε και ροζ», αναφέρει η Σμιθ, επιχειρώντας να σκιαγραφήσει μία αμοιβαία επωφελή σχέση.

«Όταν θέλει κάποιος να πουλήσει το βιβλίο του ή κάτι που έχει φιλοτεχνήσει, αυτό θα βοηθήσει στην προώθησή του, μιας και στη διαμόρφωσή του έχουν πρακτικά συνδράμει κι άλλοι».

Αν και η εφαρμογή είναι ακόμη σε beta εκδοχή, διάφοροι αστέρες του TikTok και του YouTube κερδίζουν ήδη χρήματα μέσα από αυτή.

Το εγχείρημα της νεαρής Καναδής εν τω μεταξύ βρίσκει συνεχώς υποστηρικτές.

Μεταξύ άλλων, το συνχρηματοδοτούν ο αμφιλεγόμενος γκουρού των επενδύσεων (συνιδριτής της PayPal και του Palantir, και από τους πρώτους εξωτερικούς επενδυτές στο Facebook) Πίτερ Τιλ, το κορυφαίο στις ΗΠΑ fund επενδύσεων σε τεχνολογία Andreessen Horowitz, καθώς και ο αστέρας του Χόλιγουντ, Γουίλ Σμιθ (πρόκειται για απλή συνωνυμία με τη δημιουργό).

Μελλοντικός στόχος της Κόρτνι Σμιθ είναι όλοι κάποια στιγμή, διάσημοι και άσημοι, να μπορούν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα για να κερδίσουν χρήματα, βγάζοντας στιγμές της καθημερινότητάς τους στο… ψηφιακό «σφυρί».

Ανθεί η «οικονομία δημιουργών»

Ήδη, δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο θεωρούν εαυτούς δημιουργούς περιεχομένου και η ψηφιακή οικονομία που χτίζεται γύρω από την προώθηση και διαχείρισή αυτού του όγκου πληροφοριών, η λεγόμενη «οικονομία των δημιουργών», θεωρείται από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στον χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων παγκοσμίως.

Απουσία εν τω μεταξύ σαφούς ρυθμιστικού πλαίσιου και με τον ανταγωνισμό ολοένα να αγριεύει, ξεπηδούν διαρκώς νέες start-ups για δημιουργούς περιεχομένου και τη συγκέντρωση εσόδων, μέσω της κεφαλαιοποίησης σχεδόν κάθε πτυχής της καθημερινής ζωής τους.

Τον τελευταίο καιρό, γράφουν οι New York Times, έχουν όλο και μεγαλύτερη απήχηση πλατφόρμες, όπως η Pear Pop, όπου χρήστες μπορούν να συναλλάσσονται με «αστέρες» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ζητώντας τους κάτι έναντι αμοιβής, π.χ. ένα σχόλιο σε ένα βίντεο που έχουν αναρτήσει.

Ο συνιδρυτής της πλατφόρμας, Κολ Μέισον, μιλά για «εκδημοκρατισμό» της όλης διαδικασίας, μιας και -θεωρητικά τουλάχιστον- «δίνει την ίδια δυνατότητα στους δημιουργούς περιεχομένου, είτε έχουν 10.000 followers, είτε 10 εκατομμύρια».

Ανάλογες κινήσεις γίνονται μέχρι και στον εικονικό κόσμο των κρυπτονομισμάτων.

Προσφάτως, ο «αστέρας» του Clubhouse (του ανερχόμενου, πλην κλειστού κύκλου μέσου κοινωνικής δικτύωσης), Bomani X, ανακοίνωσε ότι λανσάρει, μέσω της πλατφόρμας Rally.io, το δικό του κρυπτονόμισμα $BOO Coin.

Oh I got my own digital currency the other day and that’s kinda cool 😅🤷🏾‍♂️

I partnered with Rally to launch my own $BOO coin because if I had a dollar for every time someone mispronounced my name 😂😂https://t.co/fOcILJCISG

— Bomani X 🕹 (@iambomanix) February 10, 2021

Με το αζημίωτο, φυσικά…