Netflix: Στροφή στο gaming αλλά με προσεκτικά βήματα

Related

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Share

Η Netflix επιβεβαίωσε ότι θα συμπεριλάβει βιντεοπαιχνίδια σαν μέρος των συνδρομητικών της πακέτων, χωρίς έξτρα χρέωση. Η επέκταση θα γίνει σε πρώτη φάση με παιχνίδια για φορητές συσκευές.

Με δεδομένο ότι πλέον η Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις νέες πλατφόρμες streaming, όπως οι Disney+ και Amazon Prime, η ενότητα των βιντεοπαιχνιδιών θα μπορούσε να προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία στην εταιρεία για την προσέλκυση ενός εντελώς νέου κοινού.

Ο ανεξάρτητος αναλυτής του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, Paolo Pescatore, ανέφερε στο BBC ότι η προσπάθεια θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ ακριβή: «Η εταιρεία θα πρέπει να αφιερώσει σημαντικούς πόρους, συμπεριλαμβανομένου χρόνου και χρήματος, χωρίς εγγυημένη επιτυχία».

«Σίγουρα, πρόκειται για ένα παιχνίδι μακράς διάρκειας καθώς το Netflix χρειάζεται να αναλογιστεί τις έννοιες της διατήρησης και της δέσμευσης», ανέφερε ο Pescatore ενώ επισήμανε τον έντονο ανταγωνισμό και τον τομέα των video games, ίσως εντονότερο από τις πλατφόρμες streaming.

Η Netflix επιβεβαίωσε ότι τα βιντεοπαιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές χωρίς πρόσθετο κόστος, στοιχείο που θα κάνει τη νέα ενότητα περιεχομένου ιδιαίτερα ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες, όπως το Apple Arcade το οποίο κοστίζει 4,99 δολάρια ανά μήνα. Επιπλέον, τα παιχνίδια του Netflix δεν θα διαθέτουν χρεώσεις εντός της εφαρμογής ή διαφημίσεις.

Η προσέγγιση mobile-first έχει και επιχειρηματική λογική καθώς έτσι θα μπορεί να διεισδύσει στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της υπό-σαχάριας Αφρικής με χαμηλού κόστους συνδρομές μόνο για κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, υπάρχει και μία δόση ασφάλειας από τη στιγμή που δεν μπαίνει σε μία διαδικασία άμεσου ανταγωνισμού με εταιρείες κολοσσούς όπως οι Microsoft, Google και Amazon, στον τομέα της παροχής περιεχομένου για κονσόλες.

Λιγότεροι νέοι συνδρομητές μετά την «έκρηξη» λόγω καραντίνας

Η εταιρεία με έδρα στην Καλιφόρνια αναμένει την προσέλκυση 3,5 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών κατά το τρίμηνο που λήγει τον Σεπτέμβριο, σημαντικά λιγότερους από τα 5,86 εκατομμύρια νέους συνδρομητές που ανέμεναν οι αναλυτές.

«Η Covid έχει δημιουργήσει μία αδυναμία στην αύξηση των μελών μας, κάτι το οποίο εργαζόμαστε να διορθώσουμε», ανέφερε η εταιρεία κατά την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων. «Συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην βελτίωση των υπηρεσιών μας και να προσφέρουμε τα καλύτερα σενάρια, από όλο τον κόσμο».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix γνώρισε τεράστια αύξηση των συνδρομητών του κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2020 (15,8 εκατομμύρια), δηλαδή την περίοδο που εφαρμόστηκαν τα πρώτα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας. Το β’ τρίμηνο του 2020 ο αριθμός των νέων συνδρομητών ήταν 10,1 εκατομμύρια, ο αριθμός έπεσε στα μόλις 2,2 εκατομμύρια το γ’ τρίμηνο του 2020 για να επανέλθει στα 8,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το δ’ τρίμηνο του 2020. Πλέον, η εταιρεία μετρά περισσότερους από 209 ενεργούς συνδρομητές.

Πανδημία και νέες παραγωγές

Η πανδημία ήταν δίκοπο μαχαίρι για το Netflix: μπορεί από τη μία να έφερε σημαντικό αριθμό νέων συνδρομητών στην πλατφόρμα από την άλλη εμπόδισε την παραγωγή ορισμένων «μεγάλων» τίτλων.

«Η Covid και οι μετέπειτα παραλλαγές της έκαναν δύσκολη την πρόβλεψη του μέλλοντος, αλλά με τις παραγωγές σειρών σε μεγάλο βαθμό να κινούνται ικανοποιητικά προς το παρόν, είμαστε αισιόδοξοι», παραδέχθηκαν τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας ουσιαστικά ανακοινώνοντας νέους κύκλους επεισοδίων για τις δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές «Sex Education» και «Never Have I Ever».

Παρόλη την επιβράδυνση στις διάφορες παραγωγές, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν στα 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 19% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο, τα κέρδη ανήλθαν σε 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 1,7 δισ. δολαρίων το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω επενδύσεων που έγιναν για την βελτίωση της εφαρμογής αλλά και την προσθήκη μη-αγγλόφωνου περιεχομένου.

Ανακοινώθηκε επίσης ότι η Netflix θα συνεχίσει να επενδύει στην παραγωγή νέων σειρών και ότι «παραμένει προσηλωμένη στην αύξηση του μεριδίου τηλεθέασης τόσο στην αμερικανική αγορά όσο και στην παγκόσμια». Ενδεικτικό ότι το πρώτο μισό του 2021 το Netflix επένδυσε 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο.