Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στοΖάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στην φόρμα επισκεπτών.
Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.
Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2024, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ,τα οποία θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 24 και το Σάββατο 25 Μαΐου.
Οι ομιλητές που ανακοινώθηκαν μέχρι στιγμής
- Natalia Zhukova, Head of Marketing and Market Research, Semrush
- Muhammed Emin Imer, International Expansion General Manager, HepsiGlobal
- Resa Gooding, Partner Engagement Manager, Hubspot
- Andreas Kitsios, Data Specialists Leader, AWS Europe Central
- Sylia Evlogimenou, Digital Experience Specialist, Vodafone
- Nick Fournogerakis, Senior Commercial Data Analyst, Kaizen Gaming
- Thanos Petsakos, Data Analytics Instructor, Big Blue Data Academy
- Ektor Tolis, Digital Marketing & Ecommerce Manager, Bodytalk
- Michael Karipidis, Head of Fulfilled by Skroutz, Skroutz
- Georgios Syntelis, CEO, Everypay
- Katerina Fraidaki, President, GRECA
- Wilhelm Filippo Rabitsch, Digital Marketing Manager, Attica Group
- George Lambrakis, eCommerce Project Leader, Leroy Merlin
- Nikolaos Chatzidakis, Co-founder & CTO, ΑfterSalesPro