E-shops: Τι ζητούν οι καταναλωτές

Related

Η έξυπνη πασχαλινή καμπάνια της Λουξ με το Rakuten Viber και την FYI Marketing House

Tο Rakuten Viber, σε συνεργασία με την Λουξ και την FYI Marketing House, ‘’γιόρτασε’’ το Πάσχα με την πιο διαδραστική καμπάνια.  Η Λουξ έγινε η πρώτη αμιγώς ελληνική εταιρεία που χρησιμοποίησε τα branded Viber Gems, ειδικά animations που ενεργοποιούνται από συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις στις συνομιλίες των χρηστών για για την επικοινωνία της με το…

Globe One Digital και Kaizen Gaming συμπληρώνουν 10 χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας

Δέκα χρόνια συνεργασίας συμπληρώνουν η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης  και η Kaizen Gaming, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες GameTech στον κόσμο με δραστηριότητα σε περισσότερες από 13 χώρες. Στο πέρασμα αυτής της δεκαετίας, η Globe One Digital έχει αποτελέσει στρατηγικό συνεργάτη σε θέματα digital marketing…

Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις της Παρασκευής 17/4 – e-thessalia.gr

Το σημερινό πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων έχει ως εξής: ΕΡΤ 3 17.15 Προμηθέας-Άρης -Ζ- (Α1 μπάσκετ πλέι οφ) COSMOTE SPORT 2 21.45 Φιορεντίνα-Νάπολι -Ζ- (Καμπιονάτο) COSMOTE SPORT 3 22.00 Σαουθάμπτον-Μπρόμγουιτς -Ζ- (Τσάμπιονσιπ πλέι οφ) COSMOTE SPORT 4 21.30 Γκραν Κανάρια-Ρεάλ Μαδρ. -Ζ- (ισπανικό μπάσκετ) 03.30 Ιντιάνα-Νέα Υόρκη -Ζ- (ΝΒΑ πλέι οφ) COSMOTE SPORT 5 21.00…

Περισσότερες από 1 στις 5 κυβερνοεπιθέσεις διήρκησαν πάνω έναν μήνα το 2023 – Οι σχέσεις εμπιστοσύνης ο βασικότερος φορέας των επιθέσεων

Το 2023, πάνω από το 1/5 των κυβερνοεπιθέσεων διήρκεσαν πάνω από έναν μήνα, όπως αποκαλύπτει η ετήσια έκθεση Kaspersky Incident Response 2023, με τις σχέσεις εμπιστοσύνης να αναδεικνύονται ως ένας από τους κύριους φορείς επίθεσης σε αυτές τις παρατεταμένες περιπτώσεις. Η έκθεση βασίζεται στα αποτελέσματα των ερευνών της Kaspersky για κυβερνοεπιθέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια…

Kyndryl: Πώς μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε τη διατάραξη της λειτουργίας των IT συστημάτων σε περίπτωση κυβερνοεπίθεσης

 Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Kyndryl, το 88% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ο οργανισμός τους είναι καλά προετοιμασμένος να διαχειριστεί και να ανακάμψει από μια ενδεχόμενη κυβερνοεπίθεση ή άλλου τύπου διατάραξη της λειτουργίας των υπολογιστικών του συστημάτων. Ωστόσο, η υπερβολική αυτή αυτοπεποίθηση δεν αποτυπώνεται και στα πραγματικά στοιχεία, καθώς το 92% δήλωσε ότι ο οργανισμός…

Ο Όμιλος SOFTONE και η Euronet ανακοινώνουν στρατηγική συμφωνία για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών

Ο Όμιλος SOFTONE, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους cloud-based λύσεων επιχειρηματικού λογισμικού στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη Euronet, κορυφαίο πάροχο χρηματοοικονομικών και τεχνολογικών λύσεων πληρωμών διεθνώς. Σκοπός της συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων που υποστηρίζουν τη διεξαγωγή εμπορικών συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών, όπως αυτή διαμορφώνεται…

Η HPE θέτει τις βάσεις για την επόμενη γενιά διαχείρισης δεδομένων με software-defined storage και automation που στηρίζεται στο ΑΙ

Η Hewlett Packard Enterprise ανακοίνωσε νέες λύσεις, διαθέσιμες στην πλατφόρμα HPE GreenLake cloud, που έχουν ως στόχο να απλοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται και αξιοποιούν το storage τους, τα data και τη ροή εργασιών τους σε περιβάλλοντα on-prem και public cloud. Τα νέα offerings περιλαμβάνουν:  Το HPE GreenLake Block Storage για…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Μνημόνιο Συνεργασίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Huawei

Μνημόνιο Συνεργασίας διάρκειας ενός έτους υπέγραψαν το Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και η Ηuawei Ελλάδος την Τετάρτη 15 Μαΐου στα κεντρικά γραφεία της Huawei στο Μαρούσι. Το Μνημόνιο διαμορφώνει το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου και της Ηuawei στους τομείς της εκπαίδευσης και της ενίσχυσης της διασύνδεσης των αποφοίτων του ΟΠΑ με την αγορά εργασίας. …

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Τα νέα iPad Pro και iPad Air διαθέσιμα σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα νέα iPad Pro (Μ4) και iPad Air (Μ2), μαζί με τα κορυφαία αξεσουάρ Apple Pencil Pro και Magic Keyboard, ήρθαν στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ και online στα www.cosmote.gr και www.germanos.gr. Κατασκευασμένα με premium υλικά και πανίσχυρους επεξεργαστές, τα νέα iPad είναι ακόμα πιo γρήγορα και αποδοτικά, με αναβαθμισμένες…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

ΓΕΡΜΑΝΟΣ και COSMOTE φέρνουν αποκλειστικά τα συστήματα συναγερμού ESA Home Security

Τα καταστήματα COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ φέρνουν αποκλειστικά στην Ελλάδα τα συστήματα ασύρματου συναγερμού ESA Home Security της εταιρίας ESA Security Solutions. Όπως επισημαίνεται από την εταιρία, τα τρία πακέτα ESA προς τους καταναλωτές περιλαμβάνουν, εκτός από τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, και την εγκατάσταση και παραμετροποίηση από επαγγελματία, αλλά και ηλεκτρονική παρακολούθηση συμβάντων για 2…

Νέα Apple iPad: Υποστηρίζουν επιτέλους βελτιστοποιημένη λειτουργία φόρτισης μπαταρίας

Η Apple πρόσφατα πρόσθεσε αναβαθμισμένη υποστήριξη μπαταρίας στα iPad Pro M4 και iPad Air M2. Η λειτουργία στοχεύει να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας φορτίζοντάς την μερικώς, εκτός εάν ο χρήστης αποφασίσει να το παρακάμψει χειροκίνητα. Η Apple έχει συμπεριλάβει επίσης την ένδειξη μέτρησης κύκλων, η οποία υπήρχε μόνο στη σειρά iPhone 15. Όπως επιβεβαίωσε το iCulture (μέσω MacRumors…

Oppo Reno12: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας της νέας σειράς!

Όπως όλα δείχνουν ο Μάιος είναι ο μήνας των μεγάλων αποκαλύψεων, καθώς η Oppo ανακοίνωσε σήμερα ότι θα αποκαλύψει τη σειρά Reno12 με Oppo AI για την αγορά της Κίνας στις 23 Μαΐου. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη δώσει στη δημοσιότητα τον αριθμό των smartphones που θα περιλαμβάνει η σειρά, αλλά σίγουρα θα υπάρχει ένα…

Share

Τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας η πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ανοδική. Σύμφωνα με την Νανά Ιωακειμίδου CCO και junior partner της ελληνικής πολυεθνικής Generation Y το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σήμερα στην πραγματικότητα η μόνη διεθνής γλώσσα, μιας και ο κορονοϊός σταμάτησε το σύνολο των δραστηριοτήτων του κόσμου.

Μια νέα τάση που σταδιακά αναδεικνύεται είναι η επιθυμία των καταναλωτών να αγοράζουν brands που έχουν κοινωνικό αποτύπωμα. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνες, οι καταναλωτές επιλέγουν εταιρείες που έχουν ισχυρό αποτύπωμα για αγορές τους, σε σχέση με αυτές που δεν έχουν.

Σε έρευνα της Mc Kinsey σε διεθνές επίπεδο, το 25% των καταναλωτών σκοπεύουν να εντάξουν περιβαλλοντικά και κοινωνικά κριτήρια στην καταναλωτική τους συμπεριφορά. Επίσης σύμφωνα με έρευνα του ΙΒΜ Institute for Business, το 68% των καταναλωτών προτίθενται να δαπανούν περισσότερα για brands που στηρίζουν τοπικές κοινωνίες και ευάλωτες κοινωνικά ομάδες. Απλές κινήσεις που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση για να βελτιώσει το κοινωνικό της αποτύπωμα είναι η βελτίωση του μείγματος εργαζομένων της, αυξάνοντας για παράδειγμα των αριθμό των γυναικών σε θέσεις ευθύνης. Επίσης η συστηματική συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες για στήριξη έργων, πρωτοβουλιών και δράσεων που έχουν σημασία για αυτές.

Η εποχή που η τιμή ενός προϊόντος και μια ενδεχόμενη καλύτερη προσφορά είχε καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση αλλά και στην διατήρηση ενός καταναλωτή ως πελάτη έχει παρέλθει ανεπιστρεπτεί. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών που προσφέρουν μια νέα εμπειρία αγορών, η εξατομικευμένη προσέγγιση, η ευγένεια στην εξυπηρέτηση, η ικανότητα η εταιρία να είναι πάντα άμεσα διαθέσιμη στον πελάτη σε καλές στιγμές αλλά και σε στιγμές προκύπτουν ζητήματα, χαρακτηρίζουν την νέα εποχή που έχει ξεκινήσει και βρίσκει τους καταναλωτές κάθε ηλικίας σε υψηλό επίπεδο ωριμότητας.

Τα μυστικά για την απογείωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος

Άντρας εργάζεται σε λάπτοπ

Οι επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, ανέφερε η κ.Ιωακειμίδου στο συνέδριο με θέμα «Η επόμενη ημέρα- Μετασχηματισμός-Καινοτομία-Σύγχρονη Επιχειρηματικότητα» οφείλουν πλέον να βλέπουν το εναλλακτικό ηλεκτρονικό κατάστημα-κανάλι ως μια ξεχωριστή επιχειρηματική οντότητα που απαιτεί μια ολιστική προσέγγιση, προκειμένου να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Όχι να το βλέπουν απλά ως ένα βραχίονα-παρακλάδι της συνολικής τους επιχειρηματικής δραστηριότητας αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η λειτουργία ενός ψηφιακού καναλιού πώλησης είναι απαιτητική και χρειάζεται να βασίζεται στις διαφορετικές προσδοκίες, συμπεριφορές και συνήθειες που έχουν διαμορφωθεί στους καταναλωτές, παγκοσμίως, στα τελευταία τρία χρόνια:

  1. Εξατομίκευση στην προσέγγιση και στις προτάσεις αγορών
  2. Προτίμηση στις εταιρείες με συστηματικές δράσεις υπεύθυνης και βιώσιμης επιχειρηματικότητας
  3. Επιλογή εταιρειών που αναδεικνύουν έναν ανώτερο σκοπό και λόγο ύπαρξης.

Η σημασία των μηχανών αναζήτησης

Οθόνη της Google σε τάμπλετ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να είναι σε θέση πλέον να παρέχει απόλυτα προσωποποιημένη, εξατομικευμένη εμπειρία αγορών στον κάθε ένα πελάτη. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μεταξύ άλλων με την χρήση των δεδομένων από τη μηχανή αναζήτησης που διαθέτουν, που με την χρήση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης, μπορούν να απευθύνονται σε έναν επισκέπτη προτείνοντάς του το προϊόν που του ταιριάζει, βάσει δικών του αναζητήσεων και προτιμήσεων αγοράς.

Μεγάλη σημασία έχει και ο χρόνος ανταπόκρισης σε μια αναζήτηση, είπε η κ. Ιωακειμίδου, δίνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα μια έρευνα της Amazon, σύμφωνα με την οποία κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερεί η μηχανή αναζήτησης να βγάλει αποτέλεσμα, μπορεί να χαθούν σε ετήσια βάση 1,6 δισ.δολάρια. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με έρευνες το 43% των επισκεπτών κάθε ιστοχώρου πηγαίνουν πρώτα στην αναζήτησή του αναδεικνύοντας έτσι την σημασία του εργαλείου αυτού. Αναφέρθηκε δε στη μηχανή αναζήτησης της Algolia, η οποία αποτελεί την πλέον τεχνολογικά εξελιγμένη μηχανή αναζήτησης ιστοτόπων (onsite search engine) που σύμφωνα με έρευνες έχει καταφέρει να αυξήσει σημαντικούς δείκτες απόδοσης σε εντυπωσιακά ποσοστά.

Για παράδειγμα:

  • Αύξηση ποσοστού μετατροπής σε πώληση (conversion rate) έως και 52%
  • Ενίσχυση του μέσου καλαθιού αγορών κατά 19%
  • Διεύρυνση χρήσης του εργαλείου της αναζήτησης έως και 314%, προβλέποντας και την πρόθεση του επισκέπτη προς αγορά (εξασφαλίζοντας, έτσι, πιο ακριβείς προτάσεις προϊόντων)
  • Ενδυνάμωση του κοινωνικού αποτυπώματος

- -