Το έτος 2020 το 50% της τηλεθέασης θα πραγματοποιείται μέσω κινητών συσκευών

Related

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Share

Η Ericsson (NASDAQ:ERIC) δημοσιοποίησε την όγδοη ετήσια έκθεση του ConsumerLab σχετικά με την τηλεόραση και τα μέσα επικοινωνίας, στην οποία παρουσιάζεται αναλυτικά η ραγδαία άνοδος της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο, καθώς και η συνεχιζόμενη στροφή στον τρόπο παρακολούθησης περιεχομένου από την πλευρά των τηλεθεατών.

Αξιοποιώντας οκτώ χρόνια αναλυτικής μελέτης των μέσων επικοινωνίας, το Ericsson ConsumerLab προβλέπει ότι η άνοδος της κατ’ απαίτηση παρακολούθησης θα εξακολουθήσει έως και το 2020 και θα καλύπτει περίπου τη μισή συνολική τηλεθέαση. Το 50% της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο θα πραγματοποιείται σε οθόνες κινητών συσκευών (tablet, smartphone, laptop), ποσοστό αυξημένο κατά 85% σε σχέση με το 2010, ενώ μόνο τα smartphone θα αντιστοιχούν στο ένα τέταρτο αυτής της παρακολούθησης (αύξηση 160% σε σχέση σε το 2010). Επιπλέον, η εικονική πραγματικότητα (VR) σταδιακά θα διαδοθεί ευρέως και το 2020 θα τη χρησιμοποιεί ο 1 στους 3 καταναλωτές.

Ο Anders Erlandsson, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab, δήλωσε: «Βλέπουμε ήδη ότι οι καταναλωτές δεν παρακολουθούν απλώς περισσότερο βίντεο, αλλά αλλάζουν και τον τρόπο που το κάνουν. Αυτό φαίνεται και από τη συνεχόμενη άνοδο της τηλεθέασης μέσω κινητών, η οποία αποτελεί κυρίαρχη τάση από το 2010. Φέτος είναι η πρώτη φορά που ερευνήσαμε τον βαθμό ενδιαφέροντος των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα σε συνδυασμό με τη χρήση μέσων· τα ευρήματα είναι συναρπαστικά. Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να συμβάλει στην προσέγγιση ανθρώπων από κάθε πλευρά του πλανήτη και στη δημιουργία πιο ολοκληρωμένων, εξατομικευμένων και συμπληρωματικών εμπειριών χρήσης των μέσων. Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών για καθηλωτικές εμπειρίες τηλεθέασης κατ’ απαίτηση και μέσω κινητών συσκευών, ο κλάδος τηλεόρασης και μέσων επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσει στην παροχή ιδιαίτερα εξατομικευμένων υπηρεσιών με την καλύτερη δυνατή ποιότητα.»

Συνεχής άνοδος της τηλεθέασης και παρακολούθησης βίντεο – αλλά ο τρόπος παρακολούθησης του περιεχομένου αλλάζει

Ο χρόνος που αφιερώνουμε στην παρακολούθηση περιεχομένου, είτε τηλεόρασης είτε βίντεο, ανέρχεται πλέον στις 30 ώρες την εβδομάδα, το οποίο αποτελεί ρεκόρ όλων των εποχών. Στον αριθμό αυτό περιλαμβάνονται η ενεργή παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης, οι ζωντανές και κατ’ απαίτηση υπηρεσίες διαδικτύου, το περιεχόμενο που αποκτήθηκε από λήψη ή καταγραφή, καθώς και τα DVD και Blu-ray. Ωστόσο, σχεδόν το 60% των τηλεθεατών προτιμούν την παρακολούθηση κατ’ απαίτηση σε σχέση με την παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης – πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με το 2010.

Ο μέσος αριθμός των χρησιμοποιούμενων υπηρεσιών κατ’ απαίτηση αυξήθηκε από 1,6 υπηρεσίες κατ’ άτομο το 2012 σε 3,8 υπηρεσίες το 2017· ήδη σήμερα οι 2 στους 5 καταναλωτές πληρώνουν για υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο κατ’ απαίτηση, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο (32%) δηλώνει ότι θα αυξήσει τις σχετικές δαπάνες στους επόμενους 6-12 μήνες. Ταυτόχρονα αυξάνεται η σημασία της φορητότητας, καθώς το ένα τρίτο των καταναλωτών ζητά πρόσβαση σε περιεχόμενο όταν βρίσκεται στο εξωτερικό.

Παράλληλα παρατηρείται άνοδος στην τηλεθέαση μέσω smartphone, καθώς σχεδόν το 70% των καταναλωτών παρακολουθούν βίντεο στο smartphone τους (ποσοστό διπλάσιο από το αντίστοιχο του 2012), καλύπτοντας το ένα πέμπτο της συνολικής παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο.

Το περισσότερο περιεχόμενο παρακολουθούν οι ηλικίες 16-19 ετών με 33 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή περίπου 10 ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε σχέση με το 2010. Ωστόσο τα μισά και πλέον άτομα αυτής της κατηγορίας παρακολουθούν περιεχόμενο κατ’ απαίτηση, ενώ πάνω από το 60% του χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο αφιερώνεται σε οθόνες κινητών συσκευών.

Οι προκλήσεις ανακάλυψης περιεχομένου παραμένουν

Τα ευρήματα δείχνουν ότι, αν και οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση από ποτέ άλλοτε σε υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο, ο μέσος χρόνος αναζήτησης περιεχομένου έχει αυξηθεί κατά 13% σε σχέση με πέρυσι και πλέον ανέρχεται σε μία σχεδόν ώρα την ημέρα.  Μάλιστα ο 1 στους 8 καταναλωτές πιστεύει ότι μελλοντικά θα «χαθεί» μέσα στον αχανή όγκο του διαθέσιμου περιεχομένου.

Καθώς η εμπειρία των χρηστών κατακερματίζεται, οι 6 στους 10 θεωρούν ότι η ανακάλυψη περιεχομένου είναι «πολύ σημαντική» για την εγγραφή τους σε μια νέα υπηρεσία, ενώ το 70% ζητά «ενοποιημένη αναζήτηση για όλο το περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο».

Οι εμπειρίες έχουν σημασία

Οι κοινωνικές πτυχές και η καθηλωτική εμπειρία της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας προσθέτουν μια νέα διάσταση στην εμπειρία τηλεθέασης. Καθώς το 2020 προβλέπεται ότι ένα τρίτο των καταναλωτών θα χρησιμοποιούν VR, αναμένεται ότι η τεχνολογία αυτή θα επηρεάσει σημαντικά το μέλλον του κλάδου τηλεόρασης και βίντεο.

Ωστόσο, αν πρόκειται να αυξηθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα, θα χρειαστεί να αλλάξουν αρκετά πράγματα. Σχεδόν το 55% των καταναλωτών που σχεδιάζουν να αποκτήσουν συσκευές VR θα προτιμούσαν φτηνότερα ακουστικά, ενώ σχεδόν οι μισοί θεωρούν ότι θα πρέπει να υπάρχει πιο καθηλωτικό περιεχόμενο. Το ένα τρίτο των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν περισσότερο για VR αν μπορούσε να αποκτήσει συνδυασμένο πακέτο VR από τον πάροχο υπηρεσιών τηλεόρασης και βίντεο.

Παράλληλα, οι καταναλωτές εκτιμούν ιδιαίτερα τόσο τις εμπειρίες τηλεθέασης υψηλής ποιότητας, όσο και τις καθηλωτικές εμπειρίες. Σχεδόν το ένα τέταρτο των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι έχουν ήδη πρόσβαση σε τηλεοπτική οθόνη 4K UHD, ενώ άλλο ένα τρίτο αυτών σκοπεύουν να αποκτήσουν.

Πληροφορίες για την έκθεση

Έγινε συλλογή ποσοτικών δεδομένων από 13 χώρες. Πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 20.000 online συνεντεύξεις με άτομα 16-19 ετών από Βραζιλία, Καναδά, Κίνα, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Ρωσία, Ν. Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ταϊβάν, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο. Όλοι οι συμμετέχοντες διαθέτουν οικιακή ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο και παρακολουθούν τηλεόραση ή βίντεο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο καθημερινά.

Η μελέτη αντιπροσωπεύει πάνω από 1 δισεκατομμύριο άτομα. Έγινε συλλογή ποιοτικών συμπερασμάτων με λεπτομερείς συνεντεύξεις μέσω τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) με αγγλόφωνους χρήστες VR. Όλοι οι συγκεκριμένοι συμμετέχοντες διαθέτουν πλήθος συσκευών και ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο.