Η L’Oréal λανσάρει ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για τη διάγνωση του δέρματος

Related

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Η ModiFace, η εταιρεία Επαυξημένης Πραγματικότητας και Τεχνητής Νοημοσύνης που εξαγόρασε πρόσφατα η L’Oréal, μαζί με το Τμήμα Έρευνας και Καινοτομίας (R&I) της L’Oréal ανακοίνωσαν το λανσάρισμα ενός ψηφιακού εργαλείου διαγνωστικού ελέγχου του δέρματος, βασισμένο σε 15ετή επιστημονική έρευνα για την γήρανση του δέρματος που διεξήχθη από τις ομάδες αξιολόγησης του Τμήματος Έρευνας και Καινοτομίας (R&I) της L’Oréal.

H νέα αυτή τεχνολογία βασίζεται σε έναν αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης που ανέπτυξε η ModiFace και εξελίχθηκε χάρη στην εμπειρία που διαθέτει η L’Oréal στον τομέα της γήρανσης του δέρματος.

Ο αλγόριθμος έχει εφαρμοστεί σε 6.000 κλινικές εικόνες που έχουν προκύψει από τις αξιολογήσεις και τις γνωστικές μελέτες της L’Oréal, που διεξήχθησαν με βάση τους Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος. Δημιουργήθηκε έτσι ένα νέο μοντέλο βάσης δεδομένων με πάνω από 4.500 selfies γυναικών από 3 διαφορετικές εθνικότητες (Ασιάτισσες, Καυκάσιες και Αφροαμερικάνες) και 4 διαφορετικές συνθήκες φωτισμού.

Τα αποτελέσματα, τα οποία αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με δερματολόγους, πέτυχαν υψηλό επίπεδο ακρίβειας στην αξιολόγηση του δέρματος.

Τα αποτελέσματα υψηλής ακρίβειας επιτευχθήκαν μέσω της ανάλυσης μιας σειράς διαφορετικών εκφράσεων προσώπου και φωτογραφιών που τραβήχτηκαν υπό διαφορετικές συνθήκες (φως, διαφορετική γωνία λήψης τηλεφώνου), παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές.

Οι Άτλαντές της L’Oréal είναι οι πρώτοι αναλυτικοί Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος, που περιέχουν οπτικά σημάδια γήρανσης για κάθε μια από τις διαφορετικές εθνικότητες. Μελέτες για τους Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος έχουν διεξαχθεί στη Γαλλία, την Κίνα, την Ιαπωνία, την Ινδία και τις Ηνωμένες Πολιτείες σε ένα σύνολο 4.000 γυναικών και ανδρών ηλικίας 20-80 ετών.

Οι Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος επιτρέπουν την αξιολόγηση ή την πρόβλεψη της γήρανσης του προσώπου και χρησιμοποιούνται σήμερα σε κλινικές αξιολογήσεις για καλλυντικά και δερματολογικές θεραπείες.

Η πρώτη εφαρμογή του νέου δερματικού διαγνωστικού ελέγχου της L’Oréal θα είναι με την Vichy SkinConsultAI που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2019 στον Καναδά και αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως στους ιστότοπους των μαρκών μέσα στο έτος.

Το SkinConsultAI θα παρέχει στις γυναίκες μια διαγνωστική εξατομικευμένη εμπειρία με 3 απλά βήματα:

  1. Ζητείται από τις γυναίκες να τραβήξουν ή να ανεβάσουν μια selfie στους ιστότοπους του προϊόντος.
  2. Η τεχνολογία ανιχνεύει επτά σημάδια γήρανσης: ρυτίδες κάτω από τα μάτια, έλλειψη σφριγιλότητας, έλλειψη ακτινοβολίας, μαύρα σημάδια, βαθιές ρυτίδες και πόροι. Τα σημάδια γήρανσης αναλύονται και οι γυναίκες ανακαλύπτουν την προσωποποιημένη εικόνα γήρανσης του δέρματός τους, τα δυνατά σημεία του δέρματός τους καθώς και τις προτεραιότητες με βάση τις οποίες πρέπει να δράσουν για να έχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
  3. Κάθε γυναίκα λαμβάνει ένα εξατομικευμένο καθημερινό πρόγραμμα εφαρμογής με προϊόντα που καλύπτουν τις ειδικές ανάγκες του προσώπου της.

Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, δήλωσε: «Με την εξαγορά της ModiFace, ξεκινήσαμε μια δεύτερη φάση στη ψηφιακή επιτάχυνση της L’Oréal, εστιάζοντας στην επανεφεύρεση της εμπειρίας της ομορφιάς μέσα από τεχνολογίες όπως η αναγνώριση φωνής, η Επαυξημένη Πραγματικότητα και η Τεχνητή Νοημοσύνη.

Πιστεύουμε ότι οι νέες υπηρεσίες  θα είναι οι νέες πύλες μέσω των οποίων ο κόσμος θα ανακαλύπτει τις μάρκες και τα προϊόντα μας.

Μετά την εικονική εφαρμογή μακιγιάζ, την εικονική εφαρμογή βαφής, τις online συμβουλές ομορφιάς που υποστηρίζονται από τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας., η L’Oréal και η ModiFace με περηφάνεια παρουσιάζουν το πρώτο εργαλείο ψηφιακού διαγνωστικού ελέγχου για την περιποίηση του δέρματος με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της επιστήμης».

Η Myriam Bekkar-Schneider, Vice General Manager Vichy ανέφερε: «Ως No 1 μάρκα στα φαρμακεία στην Ευρώπη, είμαστε υπερήφανοι που παρουσιάζουμε το  SkinConsultAI, μια πραγματική επιστημονική καινοτομία που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με δερματολόγους.

Για πρώτη φορά, αυτή η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να έχουν ένα προσωπικό εργαλείο διάγνωσης με στόχο να κατανοήσουν καλύτερα τη γήρανση του δέρματός τους και να ανακαλύψουν μια εξατομικευμένη ρουτίνα καθημερινής περιποίησης του προσώπου τους».