Οι τηλεπικοινωνίες στοιχηματίζουν στο περιεχόμενο, αλλά με κόστος

Related

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Το καθηλωτικό “Underwater” κάνει πρεμιέρα την Κυριακή του Πάσχα στο Cosmote History HD

NEWS Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. COSMOTE TV Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV,…

Έρευνα της Κομισιόν σε Facebook και Instagram ενόψει ευρωεκλογών – «Τρέχουν» ήδη δύο για το TikTok

Facebook και Instagram υπόκεινται σε έρευνες της ΕΕ για πιθανές παραβιάσεις των κανόνων τροποποίησης περιεχομένου ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου.  Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου. Την ίδια…

COSMOTE TV: «UNDERWONDER» – Σειρά ντοκιμαντέρ που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας!

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Μάιος στην COSMOTE TV με «The Responder» και «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζεται το event YOU. MADE BY YOU.

Μετά την Αθήνα, το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, «YOU. MADE BY YOU.», συνεχίζεται στη Θεσσαλονίκη (18/5), στη Λάρισα (25/5) και στην Πάτρα (1/6), στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων της Cosmote. Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του Whatsup.gr. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο The Responder και τον 2ο κύκλο του Anne Rice’s Interview With The Vampire

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

30/04/2024  Κυριακή του Πάσχα στις 21.00 στο COSMOTE HISTORY HD   Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Share

telecomsΤην τελευταία πενταετία, ορισμένες από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές και αμερικανικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών στράφηκαν στον κόσμο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, εκμεταλλευόμενοι αποκλειστικά δικαιώματα αθλητικών γεγονότων και επιχειρήσεις περιεχομένου.

Αυτές οι προσπάθειες επικροτήθηκαν σε μεγάλο βαθμό ως τολμηρές και ανατρεπτικές, με εταιρείες όπως η BT, η Altice, η Verizon και η Telefónica να βάζουν μεγάλα στοιχήματα. Έχουν ξοδέψει δισεκατομμύρια δολάρια με την πεποίθηση ότι η μετάδοση περιεχομένου υψηλής τεχνολογίας θα μπορούσε να είναι η τόνωση που χρειάζονται για να αποφύγουν οι επιχειρήσεις τους να γίνουν επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας που προσφέρουν απλώς «βουβούς αγωγούς» για άλλα μέσα και εταιρείες τεχνολογίας που θα τους χρησιμοποιήσουν.

Η ώθηση έχει κορυφωθεί με την πρόταση της AT&T με 85 δισεκατομμύρια δολάρια στην Time Warner, η οποία, εάν ολοκληρωθεί, θα σήμαινε ότι δημοφιλή τηλεοπτικά προγράμματα όπως το Game of Thrones και το Curb Your Enthusiasm θα παράγονται από μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών.

Ωστόσο, η ακριβή ώθηση στο περιεχόμενο έρχεται με κόστος για εκείνους που έχουν βάλει τα μεγαλύτερα στοιχήματα. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες με στρατηγικές τηλεπικοινωνιών-μέσων έχασαν το 40% της αποτίμησής τους κατά μέσο όρο κατά τη διάρκεια του 2017, σύμφωνα με τον Stephane Beyazian, αναλυτή του Raymond James. Εν τω μεταξύ, η συμφωνία της AT&T με την Time Warner κινδυνεύει να παρακωλυθεί, αφού το Υπουργείο Δικαιοσύνης άσκησε μήνυση για να σταματήσει την εξαγορά.

Αντίθετα, όσοι έχουν μείνει πίσω στην αναζήτηση αποκλειστικών δικαιωμάτων έχουν αρχίσει να ξεπερνούν όσους έχουν προχωρήσει. Τόσο η Vodafone όσο και η Orange έχουν αναβαθμίσει τις προβλέψεις κέρδους καθώς η εστίασή τους στις επενδύσεις σε δίκτυα έχει αρχίσει να αποδίδει.

ft telecoms 1

Η Orange ήταν ένας από τους πρωτοπόρους στο περιεχόμενο όταν αγόρασε αποκλειστικά δικαιώματα για γαλλικούς ποδοσφαιρικούς αγώνες το 2008 και ξεκίνησε μια υπηρεσία κινηματογραφικής συνδρομητικής τηλεόρασης υποστηριζόμενη από συμφωνίες με τα κινηματογραφικά στούντιο Warner Bros, MGM και Lionsgate. Εντός δύο ετών, ωστόσο, η γαλλική εταιρεία είχε υποχωρήσει από το αποκλειστικό περιεχόμενο.

Ο Stéphane Richard, διευθύνων σύμβουλος, υπογραμμίζει τώρα τα οφέλη του μοντέλου aggregator, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία προσφέρει τηλεοπτικές υπηρεσίες σε 2,7 εκατομμύρια καταναλωτές μέσω εταιρικών σχέσεων με εταιρείες όπως το HBO, το καλωδιακό δίκτυο των ΗΠΑ.

«Ο χρήστης δε θέλει να φυλακίζεται από το περιεχόμενο. Ο χρήστης θέλει την καλύτερη δυνατή γκάμα περιεχομένου στην καλύτερη δυνατή τιμή», δήλωσε στους επενδυτές στο Λονδίνο τον Δεκέμβριο.

Ο Ramon Fernandez, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Orange, προσθέτει ότι είναι η «σύγκλιση» στα δίκτυα κινητών και σταθερών τηλεπικοινωνιών, όχι στα μέσα ενημέρωσης, που θα τονώσουν την ανάπτυξη. «Δεν είναι αυτή η ψευδής σύγκλιση περιεχομένου-τηλεπικοινωνιών που κάνει τη διαφορά», λέει.

Ένας παρόμοιος τόνος υιοθετήθηκε από τη Deutsche Telekom. Ο Tim Hoettges, διευθύνων σύμβουλος, καυχήθηκε στο συνέδριο των επενδυτών τηλεπικοινωνιών της Morgan Stanley τον Νοέμβριο ότι αντί της επένδυσης σε ακριβά δικαιώματα ή της «αγοράς της Time Warner», η εταιρεία του «αναπτύσσει μανιωδώς ίνες».

Ο γερμανικός όμιλος έχει μια τηλεοπτική στρατηγική χαμηλού κινδύνου στην οποία υπογράφει συμφωνίες με άλλες εταιρείες όπως η Netflix, η υπηρεσία streaming. «Σε ορισμένους τομείς, θα μπορούσαμε να αγοράσουμε αποκλειστικό περιεχόμενο εάν είναι μια καλή συμφωνία, αλλά δεν είναι η πρωταρχική μου πρόθεση», είπε.

Η αντίθεση BT και Altice, της γαλλικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών και καλωδιακής, είναι έντονη. Ο κ. Beyazian καλεί τις δύο εταιρίες να «συμβάλουν στη σύγκλιση των τηλεπικοινωνιών-μέσων επικοινωνίας» αλλά και οι δύο είχαν ταραχώδη 12 μήνες: η Altice έχασε περισσότερο από το ήμισυ της αξίας της ενώ η BT μειώθηκε κατά ένα τέταρτο.

Η Vodafone, η οποία εγκατέλειψε τα σχέδια για την έναρξη μιας υπηρεσίας συνδρομητικής τηλεόρασης στο Ηνωμένο Βασίλειο νωρίτερα φέτος, για να επικεντρωθεί στην εξυπηρέτηση πελατών και στη δύναμη του δικτύου, αυξήθηκε κατά 17%.

Η BT βρίσκεται υπό πίεση για να αποδείξει ότι το μοντέλο της λειτουργεί δεδομένου ότι η ανάπτυξη των συνδρομητών έχει σταματήσει από τότε που άρχισε να χρεώνει τους πελάτες για το BT Sports, ειδικά με μια νέα δημοπρασία για τα δικαιώματα της αγγλικής Premier League για τον Φεβρουάριο.

Ο κ. Beyazian λέει ότι η εταιρεία ξοδεύει 900 εκατομμύρια λίρες ετησίως στον αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παραγωγής, αλλά παράγει απευθείας πωλήσεις ύψους μόνο 450 εκατομμυρίων λιρών. Η BT πραγματοποίησε συμφωνία πολλαπλής αδειοδότησης με την Sky τον Δεκέμβριο, η οποία σηματοδότησε επίσης ότι η εταιρεία έχει τερματίσει τις φιλοδοξίες της να αμφισβητήσει τον ανταγωνιστή της συνδρομητικής τηλεόρασης εκτός της αγοράς αθλημάτων.

Το πρόβλημα είναι ακόμα πιο οξύ για την Altice. Έχει ξοδέψει 1 δισεκατομμύρια ευρώ για τα δικαιώματα περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων του γαλλικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος που εγκατέλειψε η Orange την προηγούμενη δεκαετία.

Ο ιδρυτής Patrick Drahi δήλωσε ότι η γαλλική τηλεπικοινωνιακή μονάδα SFR έκανε διπλό λάθος με την αθλητική της στρατηγική αυξάνοντας τις τιμές για όλους τους πελάτες αντί να χρεώνει το τίμημα για τους χρήστες που ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για το αθλητικό περιεχόμενο.

Ο κ. Drahi απέκλεισε βραχυπρόθεσμα περισσότερες εξαγορές περιεχομένου και αυτήν την βδομάδα διαχώρισε τις λειτουργίες συνδρομητικής τηλεόρασης σε ξεχωριστό τμήμα. Η Altice δήλωσε ότι απομακρύνεται από το αποκλειστικό περιεχόμενο σε εταιρικές σχέσεις και θα προσβλέπει να προσφέρει το περιεχόμενό της σε άλλες πλατφόρμες.

Παρά αυτές τις δυσκολίες, δεν πιστεύουν όλοι ότι το περιεχόμενο είναι νεκρό.

Η Telefónica επένδυσε σε ίνες αλλά επίσης δαπάνησε 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ για αποκλειστικά δικαιώματα σε ισπανικούς ποδοσφαιρικούς αγώνες το 2016.

ft telecoms 2

Η Verizon, η αμερικανική ομάδα τηλεπικοινωνιών, υπέγραψε πρόσφατα μια νέα πενταετή συμφωνία για τη μετάδοση ζωντανών παιχνιδιών NFL και λέγεται ότι έχει πληρώσει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Telecom Italia προσπαθεί να ακολουθήσει μια ελαφρώς διαφορετική πορεία. Έχει σχηματίσει μια κοινοπραξία με το Canal + της Γαλλίας, τον βραχίονα συνδρομητικής τηλεόρασης του μεγαλύτερου μετόχου της Vivendi, για τη δημιουργία περιεχομένου. Αυτός ο συνδυασμός θα μπορούσε σύντομα να συμπεριλάβει τη Mediaset, της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος Pier Silvio Berlusconi δήλωσε ότι «ενδιαφέρεται πολύ για μια συμφωνία» με την Telecom Italia.

Ο Dhananjay Mirchandani, αναλυτής με τη Bernstein, λέει ότι η ώθηση στο περιεχόμενο έχει συμβάλει στη μείωση του κινδύνου για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, αλλά ο κίνδυνος είναι ότι έχοντας εδραιώσει μια θέση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αυξάνεται η πίεση να συνεχίσουν να αγοράζουν τα δικαιώματα σε υψηλότερες τιμές. Οι πάροχοι «εθίζονται και κάθε απόσυρση είναι απλά οδυνηρή».