Πώς οι εταιρείες τεχνολογίας ελέγχουν την ημέρα μας

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

13Κάθε ένας από εμάς έχει μόνο 24 ώρες την ημέρα.

Καθώς οι εταιρείες τεχνολογίας ωριμάζουν, αναζητούν νέους τρόπους για να δημιουργήσουν έσοδα από κάθε πελάτη και το πεδίο μάχης είναι όλο και περισσότερο ο πιο πεπερασμένος πόρος σας: ο χρόνος.

Αυτή η μάχη παίζεται κάθε λεπτό από τη στιγμή που ξυπνάμε μέχρι να πάμε για ύπνο, και δεν είναι ίδια για όλους. Οι δραστηριότητες της εβδομάδας διαφέρουν από εκείνες τα Σαββατοκύριακα για πολλούς. Η τυπική ημέρα ενός υπαλλήλου που δουλεύει 9 με 5, ενός σπουδαστή, ενός συνταξιούχου και κάποιου που διαχειρίζεται τη δική του επιχείρηση είναι πιθανό να διαφέρει ευρέως. Αν όμως πάρουμε τον μέσο όρο της καθημερινότητας όλων, οι αμερικανοί ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες (5 ώρες) και να εργάζονται (3,8 ώρες). Και σε αυτούς τους δύο τομείς είναι που έξι από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο – η Alphabet Inc., η Google, η Amazon.com Inc., η Apple Inc., η Microsoft Corp., η Facebook Inc. και η Samsung Electronics Co. – επικεντρώνουν τα προϊόντα τους.

Γνωρίζουν όμως ότι μια τυπική μέρα είναι κάτι περισσότερο από δουλειά και ευχαρίστηση, και έτσι οι εταιρείες αυτές προσφέρουν όλο και περισσότερα προϊόντα που καλύπτουν διάφορες δραστηριότητες.

Η αναζήτηση για τον πελάτη που βασίζεται αποκλειστικά στα προϊόντα μίας εταιρίας, θολώνει τη γραμμή μεταξύ κατασκευαστών υλικού και κατασκευαστών λογισμικού. Πάρτε την Apple για παράδειγμα, μια από τις πρώτες εταιρείες που έχουν τεράστια επιτυχία στον συνδυασμό υλικού με το λογισμικό της. Τα βασικά προϊόντα της Apple είναι η σύνθεση των τηλεφώνων, των tablet και των φορητών υπολογιστών. Όμως, καθώς η ανάπτυξη σε αυτές τις αγορές υλικού επιβραδύνεται, βασίζεται στο λογισμικό της για να αποσπάσει περισσότερες πωλήσεις από κάθε συσκευή βελτιώνοντας τις προσφορές που εξαρτώνται από αυτές.

Για παράδειγμα το σύστημα αυτοματισμού σπιτιού HomeKit, το HealthKit και το interface οχήματος CarPlay στοχεύουν να διατηρήσουν αυτές τις συσκευές στο επίκεντρο της ζωής σας και να σας πουλήσουν σχετικές εφαρμογές, ανεξάρτητα από το περιβάλλον σας. Και η εταιρεία επιδιώκει να αναπτύξει αλληλεξάρτηση επιτρέποντάς σας να ελέγχετε την Apple TV σας με το Apple Watch.

Οι γίγαντες του λογισμικού και των υπηρεσιών, όπως η Google, αντιστρόφως, κατασκευάζουν υλικό για να κατευθύνουν τους πελάτες προς τα βασικά προϊόντα τους. Με την εισαγωγή του Pixel το περασμένο έτος, οι χρήστες μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση στα εργαλεία του γίγαντα της αναζήτησης λέγοντας «OK, Google» στο smartphone τους. Τα τηλέφωνα Android προτρέπουν επίσης τους χρήστες να αξιολογήσουν τις επιχειρήσεις που επισκέπτονται ή να επισημάνουν γεωγραφικά περιοχές όπου έχουν τραβήξει πρόσφατα φωτογραφίες, προσθέτοντας περισσότερες πληροφορίες στο οικοσύστημα της Google και οδηγώντας τους χρήστες πίσω.

Η Google παίρνει 152 δολάρια από κάθε χρήστη της Βόρειας Αμερικής ανά έτος, εκτιμά ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence Jitendra Waral – τα χρήματα παράγονται σε μεγάλο βαθμό από τις πωλήσεις διαφημίσεων. Έτσι, όσο μεγαλύτερη είναι η έκθεσή σας στην Google κάθε μέρα, τόσο πιο πολύτιμος είστε ως πελάτης. Το ίδιο ισχύει για το Facebook, το οποίο παίρνει περίπου 78 δολάρια ετησίως ανά χρήστη.

Υπάρχει ακόμη περιθώριο για επέκταση. Ο χρόνος ταξιδιού παραμένει μια σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη ευκαιρία και οι τεχνολογικοί γίγαντες βλέπουν ένα παράθυρο για να πουλήσουν περαιτέρω περιεχόμενο και υπηρεσίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί θέλουν να μπουν στην αυτοκινητοβιομηχανία: ένας πελάτης σε αυτοκίνητο με αυτο-οδήγηση έχει περισσότερο χρόνο για να παρακολουθήσει ταινίες ή να ψωνίσει στο διαδίκτυο, ενώ η κινητή συνδεσιμότητα στα αυτοκίνητα αυξάνει την ευκαιρία να προτείνει κοντινά καταστήματα ή εστιατόρια, δημιουργώντας έσοδα από διαφημίσεις.

Ο σκληρός ανταγωνισμός δεν είναι αποτρεπτικός. Για παράδειγμα, η Amazon.com κυριαρχεί στον χώρο των αγορών στο διαδίκτυο και θέλει να παραγγείλετε οικιακές προμήθειες μέσω της Alexa στο Amazon Echo ή να εγγραφείτε στο Prime Video, καθώς οι ταχύτερες παραδόσεις που έρχονται με την ίδια συνδρομή Prime καθιστούν τους πελάτες πιο πιθανό να αγοράζουν αγαθά Amazon.com. Αλλά αυτό δεν έχει εμποδίσει τη Google να εισαγάγει την υπηρεσία Shopping Express της ή την Apple από την αξιοποίηση του iPhone και του Watch για να μπει στον χώρο τον ανέπαφων πληρωμών.