Η πρόκληση των διαφημιστών για Google και Facebook

Related

Super League 2 – Χρήστος Παπαδημητρίου: «Ένας όμιλος, ενδιαφέρον από Cosmote και Nova»

18 Μαΐου 2024 13:50 18 Μαΐου 2024 13:50 Agriniotimes.gr Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος Α’ της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου σχετικά με το νέο Πρωτάθλημα για τη σεζόν 2024 – 2025 λέγοντας πως δε γίνεται να είναι ξανά με δύο ομίλους και πως υπάρχει ενδιαφέρον από Cosmote και Nova Αναλυτικά ανέφερε: «Η προκήρυξη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (18/5)

Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Blogging Με Υπογραφή Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Online Casino Blogging Με Υπογραφή Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Επίσκεψη Επίσκεψη Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Blogging Με Υπογραφή

Παπαδημητρίου: «Ενδιαφέρον από Nova και Cosmote για τη Super League 2»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου, σε συνέντευξη Τύπου αναφέρθηκε στη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα, αλλά και στο ενδιαφέρον της Nova και της Cosmote για τα δικαιώματα του πρωταθλήματος. «Η προκήρυξη προβλέπει έναν όμιλο για τη νέα αγωνιστική περίοδο 2024-25. Δεν υπάρχει περίπτωση δύο ομίλων ούτε μια στο εκατομμύριο. Αν θέλουν κάποιοι…

Παπαδημητρίου: «Σε έναν όμιλο το πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και COSMOTE»

Σημαντικές αλλαγές αναμένεται να δούμε στο πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, σύμφωνα με τον Χρήστο Παπαδημητρίου. Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στην διεξαγωγή του πρωταθλήματός της Super League 2 της νέας σεζόν. Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος της Super League 2, ξεκαθάρισε ότι θα διεξαχθεί ένα πρωτάθλημα με 20 ομάδες…

Παπαδημητρίου: «Σ’ έναν όμιλο το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2 Χρήστος Παπαδημητρίου μίλησε για τη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν ενώ αναφέρθηκε στους τηλεοπτικούς παρόχους που θέλουν να αποκτήσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα.Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, ξεκαθάρισε ότι θα έχουμε πλέον πρωτάθλημα ενός ομίλου με 20 ομάδες, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από NOVA…

Αντιπρόεδρος Super League 2: Σ’ έναν όμιλο το νέο πρωτάθλημα – Ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote!

You don't have permission to access /113306/antiproedros-super-league-2-s-enan-omilo-to-neo-protathlima-endiaferon-apo-nova-kai-cosmote/ on this server.

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις*, προηγμένα προϊόντα…

ACS: Διευκρινίσεις για τη διαδικασία της επιστολικής ψήφου

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των εκλογέων της Επιστολικής Ψήφου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, έχοντας αναλάβει μέρος των παραδόσεων και αποστολών  για την εκλογική διαδικασία, θα ήθελε να διευκρινίσει τα εξής: Η παράδοση του εκλογικού υλικού της Επιστολικής Ψήφου από την ACS ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Η ACS μπορεί…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Έκλεψαν κρυπτονομίσματα Ethereum αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων σε 12 δευτερόλεπτα

Δύο αδέλφια, μαθηματικοί και ειδικοί στους υπολογιστές απόφοιτοι του MIT συνελήφθησαν στις ΗΠΑ με την κατηγορία ότι έκλεψαν κρυπτονομίσματα αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε 12 δευτερόλεπτα σπάζοντας το blockchain του Ethereum. Αυτή η τεχνική, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην ιστορία του κυβερνοεγκλήματος και πλέον ο Άντον Περέρ-Μπρούνο, 24 ετών, και ο Τζέιμς Περέρ-Μπουένο, 28…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις, προηγμένα προϊόντα…

Cosmote, Γερμανός: Προσφορές και άτοκες δόσεις σε προϊόντα τεχνολογίας

Κατάστημα Γερμανός © facebook.com/Germanos/ Προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας ανακοίνωσαν Cosmote και Γερμανός με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών. Αναλυτικότερα, έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα και eshop Cosmote και ο Γερμανός, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις , προϊόντα τεχνολογίας όπως Smartphones, tablets, laptops, smartwatches, τηλεοράσεις,…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις[1], προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας όπως Smartphones, tablets, laptops, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, αξεσουάρ κ.ά.…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τεχνολογία Προβολή μεγαλύτερης εικόνας Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48…

Unboxing με το NSP 2650DS 4G!

Παρά τη λατρεία μας για τα high-tech smartphones, είναι γεγονός πως ορισμένες φορές, το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να πάρουμε ένα… τηλέφωνο ή να στείλουμε ένα SMS. Και ειδικά όταν θέλουμε να χρησιμοποιούμε πολλές κάρτες SIM, ή αν χρειαζόμαστε ένα μικρό, απλό κινητό για το παιδί μας ή κάποιον ηλικιωμένο, οι καλύτερες λύσεις είναι οι…

Share

facebook ad landing page 770x384Οι αμερικανικές τεχνολογικές εταιρείες αντιμετωπίζουν ήδη έντονη αμφισβήτηση των επιπτώσεών τους στην κοινωνία, από πολιτικούς και υπερασπιστές των καταναλωτών, ακτιβιστές επενδυτές και πρώην υπαλλήλους τους.

Τώρα, μερικοί από τους μεγαλύτερους πελάτες τους εντείνουν την κριτική για μια ψηφιακή αγορά διαφημίσεων που κυριαρχείται από το Google και το Facebook. Η Unilever, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, απειλεί να τραβήξει τις διαφημίσεις της από ψηφιακές πλατφόρμες εάν «δημιουργήσουν διαίρεση», ενθαρρύνουν το μίσος ή αποτύχουν να προστατεύσουν τα παιδιά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κιθ Γουίντ, επικεφαλής της μάρκετινγκ της Unilever, έχει επικρίνει αυτό που ονομάζει «θολό» κόσμο των ψηφιακών μέσων. Στο παρελθόν, επικεντρώθηκε στην έλλειψη διαφάνειας των τεχνολογικών πλατφορμών σε σχέση με τα δεδομένα και τις μετρήσεις, πιέζοντάς τες για να διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις προβάλλονται από πραγματικούς ανθρώπους. Το κρίσιμο ζήτημα τώρα είναι, κατά πόσο οι καταναλωτές εμπιστεύονται αυτό που βλέπουν online, δεδομένου ότι ανησυχούν για ψεύτικες ειδήσεις, παρεμβάσεις εκλογών, συρρίκνωση και αποτυχίες της πλατφόρμας στην αστυνόμευση περιεχομένου που στηρίζει την τρομοκρατία ή εκμεταλλεύεται τα παιδιά.

Αυτά θεωρούνται γενικά ως ηθικά ζητήματα που απαιτούν μια απάντηση υπό τη μορφή ρύθμισης, όπως η εισαγωγή των προστίμων από την Γερμανία σε εταιρείες που δεν καταφέρνουν να καταργήσουν τη ρητορική μίσους ή τις ψευδείς ειδήσεις. Αλλά από την πλευρά των διαφημιζόμενων, πρόκειται για έλεγχο ποιότητας: οι ψηφιακές πλατφόρμες υπόσχονται ότι οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται δίπλα στο κατάλληλο περιεχόμενο και δεν έχουν αποδείξει ότι είναι σε θέση να διασφαλίσουν ότι αυτό συμβαίνει πάντοτε.

Οι τεχνολογικές ομάδες ενισχύουν τις προσπάθειές τους για την αστυνόμευση του περιεχομένου, ανταποκρινόμενες στην αυξανόμενη ανησυχία του κοινού και στην απειλή της ρύθμισης. Ωστόσο, είναι γενικά απρόθυμες να αναλάβουν την ευθύνη ή να αναλάβουν δράση που θα συνεπαγόταν οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή στο επιχειρηματικό μοντέλο τους. Είναι ευλόγως σαφές ότι θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερα, αν γίνει εμπορική επιταγή.

Η εμπειρία του YouTube πέρυσι το επιδεικνύει. Η ιστοσελίδα βίντεο έλαβε ένα χτύπημα στα κέρδη της όταν οι μεγάλοι πελάτες εγκατέλειψαν μετά την εμφάνιση διαφημίσεων δίπλα σε εξτρεμιστικό περιεχόμενο και βίντεο με παιδιά και προσβλητικά σχόλια. Το YouTube προσλαμβάνει πλέον περισσότερα άτομα για να ελέγξει πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις και να καταργεί απαράδεκτο περιεχόμενο. Αλλά ήταν πιο διστακτικό για τις αλλαγές κανόνων που θα μπορούσαν να εξοργίσουν τη δημιουργική κοινότητα.

Ωστόσο, το YouTube προσπαθεί να διορθώσει ένα σχετικά ξεκάθαρο πρόβλημα. Οι διαφημιζόμενοι εκφράζουν μια πολύ ευρύτερη ανησυχία: ότι οι καταναλωτές όλο και περισσότερο αντιπαθούν την ψηφιακή διαφήμιση και δεν την εμπιστεύονται. Ως εκ τούτου, μια κλήση από μερικούς από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του Ηνωμένου Βασιλείου για πλατφόρμες τεχνολογίας να δημιουργήσουν έναν ανεξάρτητο φορέα για την επιβολή κοινών προτύπων για το περιεχόμενο.

Η πίεση από τους διαφημιζόμενους θα φτάσει μόνο ως ένα σημείο, ωστόσο. Σε αυτό το στάδιο, η Unilever και όσοι μοιράζονται τις απογοητεύσεις της δεν έχουν ακόμη ρεαλιστική εναλλακτική λύση.

Τα τελευταία αποτελέσματα από το Twitter και το Snapchat έκαναν κάτι για να αναζωογονήσουν τις ελπίδες ότι θα μπορούσαν μακροπρόθεσμα να παρέχουν ανταγωνισμό για το δυπώλιο Google / Facebook. Το Snap παρουσιάζεται ως ένα ασφαλέστερο περιβάλλον μέσω της προσφοράς του επιλεγμένων ειδήσεων. Οι διαφημιζόμενοι θα κάνουν ό, τι μπορούν για να προωθήσουν αυτόν τον εκκολαπτόμενο ανταγωνισμό. Θα επιδιώξουν επίσης να συνεργαστούν με το Amazon. Περισσότερες αναζητήσεις προϊόντων πραγματοποιούνται ήδη στο Amazon από το Google και η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου προσπαθεί τώρα να προωθήσει βαθύτερα τη διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Όμως οι άλλοι εξακολουθούν να είναι μικροί δίπλα στο δυπώλιο Facebook και Google – το οποίο ετοιμαζόταν να προσελκύσει περισσότερο από το 80% των παγκόσμιων δαπανών για ψηφιακή διαφήμιση εκτός Κίνας πέρυσι. Εκ των υστέρων, η απόκτηση του DoubleClick από την Google το 2008, η αυτοματοποιημένη ανταλλαγή διαφημίσεων, ήταν καθοριστική στιγμή, υποστηρίζοντας την κυριαρχία της Google στην πώληση διαφημίσεων προβολής. Οι αρχές ανταγωνισμού, οι οποίες ενέκριναν την εξαγορά, πρέπει τώρα να βεβαιωθούν ότι το δυπώλιο λειτουργεί προς το συμφέρον των καταναλωτών.