Salesforce State of the Connected Customer Report 2023: Το 80% των πελατών υποστηρίζει ότι η εμπειρία που παρέχει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της

Related

Ο Όμιλος SOFTONE και η Euronet ανακοινώνουν στρατηγική συμφωνία για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών

Ο Όμιλος SOFTONE, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους cloud-based λύσεων επιχειρηματικού λογισμικού στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη Euronet, κορυφαίο πάροχο χρηματοοικονομικών και τεχνολογικών λύσεων πληρωμών διεθνώς. Σκοπός της συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων που υποστηρίζουν τη διεξαγωγή εμπορικών συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών, όπως αυτή διαμορφώνεται…

Η HPE θέτει τις βάσεις για την επόμενη γενιά διαχείρισης δεδομένων με software-defined storage και automation που στηρίζεται στο ΑΙ

Η Hewlett Packard Enterprise ανακοίνωσε νέες λύσεις, διαθέσιμες στην πλατφόρμα HPE GreenLake cloud, που έχουν ως στόχο να απλοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται και αξιοποιούν το storage τους, τα data και τη ροή εργασιών τους σε περιβάλλοντα on-prem και public cloud. Τα νέα offerings περιλαμβάνουν:  Το HPE GreenLake Block Storage για…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Μνημόνιο Συνεργασίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Huawei

Μνημόνιο Συνεργασίας διάρκειας ενός έτους υπέγραψαν το Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και η Ηuawei Ελλάδος την Τετάρτη 15 Μαΐου στα κεντρικά γραφεία της Huawei στο Μαρούσι. Το Μνημόνιο διαμορφώνει το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου και της Ηuawei στους τομείς της εκπαίδευσης και της ενίσχυσης της διασύνδεσης των αποφοίτων του ΟΠΑ με την αγορά εργασίας. …

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Τα νέα iPad Pro και iPad Air διαθέσιμα σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα νέα iPad Pro (Μ4) και iPad Air (Μ2), μαζί με τα κορυφαία αξεσουάρ Apple Pencil Pro και Magic Keyboard, ήρθαν στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ και online στα www.cosmote.gr και www.germanos.gr. Κατασκευασμένα με premium υλικά και πανίσχυρους επεξεργαστές, τα νέα iPad είναι ακόμα πιo γρήγορα και αποδοτικά, με αναβαθμισμένες…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

ΓΕΡΜΑΝΟΣ και COSMOTE φέρνουν αποκλειστικά τα συστήματα συναγερμού ESA Home Security

Τα καταστήματα COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ φέρνουν αποκλειστικά στην Ελλάδα τα συστήματα ασύρματου συναγερμού ESA Home Security της εταιρίας ESA Security Solutions. Όπως επισημαίνεται από την εταιρία, τα τρία πακέτα ESA προς τους καταναλωτές περιλαμβάνουν, εκτός από τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, και την εγκατάσταση και παραμετροποίηση από επαγγελματία, αλλά και ηλεκτρονική παρακολούθηση συμβάντων για 2…

Νέα Apple iPad: Υποστηρίζουν επιτέλους βελτιστοποιημένη λειτουργία φόρτισης μπαταρίας

Η Apple πρόσφατα πρόσθεσε αναβαθμισμένη υποστήριξη μπαταρίας στα iPad Pro M4 και iPad Air M2. Η λειτουργία στοχεύει να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας φορτίζοντάς την μερικώς, εκτός εάν ο χρήστης αποφασίσει να το παρακάμψει χειροκίνητα. Η Apple έχει συμπεριλάβει επίσης την ένδειξη μέτρησης κύκλων, η οποία υπήρχε μόνο στη σειρά iPhone 15. Όπως επιβεβαίωσε το iCulture (μέσω MacRumors…

Oppo Reno12: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας της νέας σειράς!

Όπως όλα δείχνουν ο Μάιος είναι ο μήνας των μεγάλων αποκαλύψεων, καθώς η Oppo ανακοίνωσε σήμερα ότι θα αποκαλύψει τη σειρά Reno12 με Oppo AI για την αγορά της Κίνας στις 23 Μαΐου. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη δώσει στη δημοσιότητα τον αριθμό των smartphones που θα περιλαμβάνει η σειρά, αλλά σίγουρα θα υπάρχει ένα…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

Το Sony Xperia 10 VI διατηρεί την αναλογία οθόνης 21:9 και “φοράει” chipset SD 6 Gen 1!

Μικρό το “φάουλ” της Sony να μην επιλέξει για το νέο της Xperia 1 VI αναλογία οθόνης 21:9, άλλωστε υπάρχει και το Xperia 10 VI που συνεχίζει την τάση των ψηλών και στενών τηλεφώνων της Sony. Το πιο πρόσφατο mid-ranger της Sony φέρνει μερικές βασικές αλλαγές σε σύγκριση με τον προκάτοχό του , συμπεριλαμβανομένου ενός πιο…

Τελικός Conference League, Ολυμπιακός – Φιορεντίνα: Από Cosmote TV και MEGA η μετάδοση

Eurokinissi Onsports Team 16 Μαίου 2024, 14:47 Τελικός Conference League: Σε ελεύθερο κανάλι και συγκεκριμένα στο MEGA θα γίνει η μετάδοση του αγώνα, Ολυμπιακός - Φιορεντίνα στις 29 Μαΐου. Με παράλληλη μετάδοση από την Cosmote TV και το MEGA θα καλυφθεί τηλεοπτικά ο ιστορικός Τελικός Conference League, Ολυμπιακός - Φιορεντίνα, το βράδυ της 29ης Μαΐου…

Δοκιμάσαμε το Huawei Watch Fit 3: Τετραγωνίζοντας… την κομψότητα

Με φινέτσα που θα ζήλευαν ρολόγια πολλαπλάσιου κόστους, το πανέμορφο Huawei Watch Fit 3 μπορεί να σας ακολουθήσει από τη γυμναστική σας μέχρι τη νυχτερινή σας έξοδο. Με design που μοιάζει να… προκαλεί το Apple Watch στην έδρα του, το τετραγωνισμένο μα ταυτόχρονα καμπυλόγραμμο Watch Fit 3 αποτελεί τη νέα πρόταση της Huawei για όσους…

Share

Η Salesforce δημοσίευσε πρόσφατα τη νέα ετήσια παγκόσμια έρευνα State of the Connected Customer Report, η οποία διεξήχθη σε 14.300 καταναλωτές και επιχειρήσεις-αγοραστές από 25 χώρες, με στόχο τη διερεύνηση της εξελισσόμενης σχέσης πελάτη-brand, στο πλαίσιο των σημερινών μακροοικονομικών πιέσεων.

Η έκθεση αποκαλύπτει πώς η τεχνητή νοημοσύνη, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι μακροοικονομικές τάσεις αναδιαμορφώνουν τις προσδοκίες και τις συμπεριφορές των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των αγορών.

Σύμφωνα με τα βασικά ευρήματα της έρευνας, οι οικονομικές και τεχνολογικές αλλαγές αλλάζουν τις προτεραιότητες, τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των πελατών, με αποτέλεσμα την «πίεση» των brands για αναβάθμιση.

Είναι χαρακτηριστικό πως το 78% των επιχειρήσεων-αγοραστών και το 61% των καταναλωτών αναμένουν από τις εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες τους καθώς αυτές αλλάζουν, ενώ περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (53%) αναμένουν από τις εταιρείες να προβλέπουν τις ανάγκες τους. Το 81% των πελατών αναμένει, επίσης, ταχύτερη εξυπηρέτηση καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και το 73% αναμένει περισσότερη εξατομίκευση.

Η εμπειρία του πελάτη παραμένει ο καθοριστικός παράγοντας διαφοροποίησης των brands: το 80% των πελατών δηλώνει ότι η εμπειρία που παρέχει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Σημειώνεται πως η πλειοψηφία των καταναλωτών (80%) τονίζει πως οι εμπειρίες των πελατών θα έπρεπε να είναι καλύτερες, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα που συλλέγουν οι εταιρείες, αν και το 79% των πελατών δηλώνει ότι προστατεύει όλο και περισσότερο τα προσωπικά του δεδομένα. Μάλιστα, μόνο το 23% των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τα brands που συλλέγουν δεδομένα τρίτων (έναντι 52% των επιχειρήσεων-αγοραστών).

Το περασμένο έτος, το 59% των καταναλωτών της γενιάς Z άλλαξε μάρκα, ξεπερνώντας κατά πολύ το ποσοστό των παλαιότερων γενεών και δημιουργώντας ένα νέο «πεδίο μάχης» γύρω από την αφοσίωση των πελατών. Στην πραγματικότητα, η Gen Z έχει σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες σε σχέση με τους baby boomers να αλλάξει μάρκες εάν αυτές ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τις προσωπικές τους αξίες (21% έναντι 11%), γεγονός αναδεικνύει τη σημασία της αξιοποίησης των στοιχείων που καθοδηγούν τις πεποιθήσεις της συγκεκριμένης ομάδας. Φυσικά, οι καλύτερες προσφορές είναι ο κυριότερος λόγος αλλαγής μάρκας για όλες τις γενιές – αντανακλώντας τις ανησυχίες γύρω από το αυξανόμενο κόστος ζωής.

Σε σχέση με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης (generative AI), οι πελάτες έχουν ποικίλα συναισθήματα, καθώς οι δυνατότητες -και οι κίνδυνοι- γύρω από αυτή εξακολουθούν να διαμορφώνονται στο μυαλό τους.

Η περιέργεια για τη δημιουργική ΤΝ κυριαρχεί στους εκπροσώπους κάθε γενιάς και στις 25 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, αλλά τα υπόλοιπα συναισθήματα ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία. Οι Millennials και η Gen Z -γενιές που ενηλικιώθηκαν με το Διαδίκτυο- δηλώνουν περισσότερο ενθουσιασμένες με την ΤΝ, ενώ οι μεγαλύτερες ηλικίες είναι πιο καχύποπτες. Η ανησυχία και η ελπίδα είναι, επίσης, ανάμεσα στα κορυφαία συναισθήματα των πελατών σχετικά με τη δημιουργική ΤΝ, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό (63%) θεωρεί πως η ΤΝ θα οδηγήσει σε απρόβλεπτες συνέπειες για την κοινωνία.

Οι πελάτες αναμένουν διαφάνεια καθώς οι εταιρείες αυξάνουν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, με το 74% να δηλώνει ανησυχία για τις εταιρείες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη με ανήθικο τρόπο. Επιπλέον, το 43% των πελατών δεν πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη με ηθικό τρόπο.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών (89%) υποστηρίζει ότι είναι σημαντικό να γνωρίζει αν επικοινωνεί με τεχνητή νοημοσύνη ή με άνθρωπο, ενώ το 80% επιθυμεί την επικύρωση των αποτελεσμάτων της τεχνητής νοημοσύνης από κάποιον άνθρωπο. Τέλος, μόνο το 37% των πελατών πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη είναι τόσο ακριβής όσο ένας άνθρωπος.