6 στους 10 πελάτες κάνουν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η τελευταία αγωνιστική των play-offs της Superleague με τα ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και Άρη-ΠΑΟΚ ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:02:00 COSMOTE SPORT 8 HD UFC Fight Night 2024 Έντσον Μπαρµπόζα – Λερόνε Μέρφι03:30 COSMOTE SPORT 4 HD Ντάλας Μάβερικς – Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ NBA08:45 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Κυριακή 19/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Τα ματς για την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ της Super League, που θα κρίνουν τον εφετινό πρωταθλητή, το Grand Prix της…

Super League 2 – Χρήστος Παπαδημητρίου: «Ένας όμιλος, ενδιαφέρον από Cosmote και Nova»

18 Μαΐου 2024 13:50 18 Μαΐου 2024 13:50 Agriniotimes.gr Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος Α’ της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου σχετικά με το νέο Πρωτάθλημα για τη σεζόν 2024 – 2025 λέγοντας πως δε γίνεται να είναι ξανά με δύο ομίλους και πως υπάρχει ενδιαφέρον από Cosmote και Nova Αναλυτικά ανέφερε: «Η προκήρυξη…

Έχουμε απαρτία…. και τα τρία τηλέφωνα της σειράς Google Pixel 9 εμφανίζονται κανονικά!

Αν απαριθμήσουμε κατά σειρά και ημερομηνία τα άρθρα που εμφανίστηκαν ως φήμες/διαρροές για την σειρά Google Pixel 9, θα χαθούμε σίγουρα στο μέτρημα αλλά σημερινή διαρροή ξεχωρίζει….. μας δείχνει πλήρως τα Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Έχουμε φωτογραφίες με τις οθόνες ανοιχτές (φαίνεται να εκκινούν όλα με το Android ) καθώς…

Με μία λιγότερη κάμερα θα μας έρθει το Samsung Galaxy S25 Ultra

Είμαστε αρκετούς μήνες μακριά από την κυκλοφορία του Samsung Galaxy S25 Ultra και όμως εδώ υπάρχει μια νέα φήμη σχετικά με αυτό που αξίζει να σχολιαστεί. Ένας tipster στο X γράφει ότι το S25 Ultra θα έρθει με τρεις πίσω κάμερες, όχι τέσσερις όπως ο προκάτοχός του. Από αυτό το σετ θα αφαιρεθεί ο τηλεφακός…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (18/5)

Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Blogging Με Υπογραφή Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Online Casino Blogging Με Υπογραφή Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Επίσκεψη Επίσκεψη Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Blogging Με Υπογραφή

Παπαδημητρίου: «Ενδιαφέρον από Nova και Cosmote για τη Super League 2»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου, σε συνέντευξη Τύπου αναφέρθηκε στη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα, αλλά και στο ενδιαφέρον της Nova και της Cosmote για τα δικαιώματα του πρωταθλήματος. «Η προκήρυξη προβλέπει έναν όμιλο για τη νέα αγωνιστική περίοδο 2024-25. Δεν υπάρχει περίπτωση δύο ομίλων ούτε μια στο εκατομμύριο. Αν θέλουν κάποιοι…

Παπαδημητρίου: «Σε έναν όμιλο το πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και COSMOTE»

Σημαντικές αλλαγές αναμένεται να δούμε στο πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, σύμφωνα με τον Χρήστο Παπαδημητρίου. Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στην διεξαγωγή του πρωταθλήματός της Super League 2 της νέας σεζόν. Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος της Super League 2, ξεκαθάρισε ότι θα διεξαχθεί ένα πρωτάθλημα με 20 ομάδες…

Παπαδημητρίου: «Σ’ έναν όμιλο το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2 Χρήστος Παπαδημητρίου μίλησε για τη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν ενώ αναφέρθηκε στους τηλεοπτικούς παρόχους που θέλουν να αποκτήσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα.Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, ξεκαθάρισε ότι θα έχουμε πλέον πρωτάθλημα ενός ομίλου με 20 ομάδες, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από NOVA…

Αντιπρόεδρος Super League 2: Σ’ έναν όμιλο το νέο πρωτάθλημα – Ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote!

You don't have permission to access /113306/antiproedros-super-league-2-s-enan-omilo-to-neo-protathlima-endiaferon-apo-nova-kai-cosmote/ on this server.

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις*, προηγμένα προϊόντα…

ACS: Διευκρινίσεις για τη διαδικασία της επιστολικής ψήφου

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των εκλογέων της Επιστολικής Ψήφου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, έχοντας αναλάβει μέρος των παραδόσεων και αποστολών  για την εκλογική διαδικασία, θα ήθελε να διευκρινίσει τα εξής: Η παράδοση του εκλογικού υλικού της Επιστολικής Ψήφου από την ACS ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Η ACS μπορεί…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Έκλεψαν κρυπτονομίσματα Ethereum αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων σε 12 δευτερόλεπτα

Δύο αδέλφια, μαθηματικοί και ειδικοί στους υπολογιστές απόφοιτοι του MIT συνελήφθησαν στις ΗΠΑ με την κατηγορία ότι έκλεψαν κρυπτονομίσματα αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε 12 δευτερόλεπτα σπάζοντας το blockchain του Ethereum. Αυτή η τεχνική, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην ιστορία του κυβερνοεγκλήματος και πλέον ο Άντον Περέρ-Μπρούνο, 24 ετών, και ο Τζέιμς Περέρ-Μπουένο, 28…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις, προηγμένα προϊόντα…

Share

Μια εντελώς νέα πραγματικότητα για τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου σηματοδοτεί η ψηφιακή στροφή των καταναλωτών, που συντελέστηκε εν μέσω πανδημικής κρίσης. Σήμερα, τα brands βρίσκονται υπό πραγματική πίεση, προκειμένου να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες.

Τα brands βρίσκονται υπό πίεση για να συγχωνεύσουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίεςΗ ψηφιακή επιτάχυνση πυροδοτεί τη ζήτηση για εξατομίκευση, καθώς η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση και η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο. Παρ’ όλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες.

Έρευνα της Salesforce, εταιρείας διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) δείχνει ότι το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια. Την ίδια στιγμή, το 61% των πελατών, που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία χρόνια.

Να σημειωθεί πως το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.

Περί εμπιστοσύνης

Σύμφωνα με την έρευνα “State of the Connected Customer”, η νέα πραγματικότητα δοκιμάζει την αφοσίωση των καταναλωτών στα brands: Καθώς οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές αλλάζουν, η αφοσίωση σε καθιερωμένα brands υποβάλλεται σε δοκιμασία.

Το 71% των καταναλωτών άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο – το 66% επειδή βρήκε καλύτερες προσφορές και το 58% στράφηκε σε καλύτερης ποιότητας προϊόντα, ενώ το 55% θα χρησιμοποιούσε περισσότερο τα προγράμματα πιστότητας, εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες. Σε αυτό το πλαίσιο, ζητήματα, όπως η εμπιστοσύνη, οι αξίες και η ακεραιότητα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις τους με τις επιχειρήσεις. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 88% των πελατών πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη γίνεται πιο σημαντική σε περιόδους αλλαγής.

Ταυτόχρονα, ενώ το 52% (αυξημένο σε σχέση με το 48% του 2020) δηλώνει ότι εμπιστεύεται γενικά τις εταιρείες. Επιπλέον, το 68% των πελατών θεωρεί πως οι επιχειρήσεις ενεργούν με βάση το κοινωνικό συμφέρον – και πάλι αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 59% που είχε καταγραφεί το 2020. Την ίδια στιγμή, το 57% των πελατών πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) με ηθικό τρόπο.

“Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών”, αναφέρει η έρευνα.