Η επαυξημένη πραγματικότητα αλλάζει την εξυπηρέτηση πελατών το 2022

Related

Αντιπρόεδρος Super League 2: Σ’ έναν όμιλο το νέο πρωτάθλημα – Ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote!

You don't have permission to access /113306/antiproedros-super-league-2-s-enan-omilo-to-neo-protathlima-endiaferon-apo-nova-kai-cosmote/ on this server.

ACS: Διευκρινίσεις για τη διαδικασία της επιστολικής ψήφου

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των εκλογέων της Επιστολικής Ψήφου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, έχοντας αναλάβει μέρος των παραδόσεων και αποστολών  για την εκλογική διαδικασία, θα ήθελε να διευκρινίσει τα εξής: Η παράδοση του εκλογικού υλικού της Επιστολικής Ψήφου από την ACS ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Η ACS μπορεί…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Έκλεψαν κρυπτονομίσματα Ethereum αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων σε 12 δευτερόλεπτα

Δύο αδέλφια, μαθηματικοί και ειδικοί στους υπολογιστές απόφοιτοι του MIT συνελήφθησαν στις ΗΠΑ με την κατηγορία ότι έκλεψαν κρυπτονομίσματα αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε 12 δευτερόλεπτα σπάζοντας το blockchain του Ethereum. Αυτή η τεχνική, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην ιστορία του κυβερνοεγκλήματος και πλέον ο Άντον Περέρ-Μπρούνο, 24 ετών, και ο Τζέιμς Περέρ-Μπουένο, 28…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις, προηγμένα προϊόντα…

Cosmote, Γερμανός: Προσφορές και άτοκες δόσεις σε προϊόντα τεχνολογίας

Κατάστημα Γερμανός © facebook.com/Germanos/ Προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας ανακοίνωσαν Cosmote και Γερμανός με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών. Αναλυτικότερα, έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα και eshop Cosmote και ο Γερμανός, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις , προϊόντα τεχνολογίας όπως Smartphones, tablets, laptops, smartwatches, τηλεοράσεις,…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις[1], προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας όπως Smartphones, tablets, laptops, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, αξεσουάρ κ.ά.…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τεχνολογία Προβολή μεγαλύτερης εικόνας Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48…

Unboxing με το NSP 2650DS 4G!

Παρά τη λατρεία μας για τα high-tech smartphones, είναι γεγονός πως ορισμένες φορές, το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να πάρουμε ένα… τηλέφωνο ή να στείλουμε ένα SMS. Και ειδικά όταν θέλουμε να χρησιμοποιούμε πολλές κάρτες SIM, ή αν χρειαζόμαστε ένα μικρό, απλό κινητό για το παιδί μας ή κάποιον ηλικιωμένο, οι καλύτερες λύσεις είναι οι…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις, προηγμένα προϊόντα…

Νέο έργο πληροφορικής ανέλαβε η Q&R από την ΚτΠ για το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Η Ένωση Εταιρειών «NETCOMPANY – INTRASOFT SA- DELOITTE BUSINESS SOLUTIONS Ανώνυμη Εταιρία Συμβούλων Επιχειρήσεων- SINGULARLOGIC ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – QUALITY & RELIABILITY ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» συνήψε με την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ), Σύμβαση για το Έργο: Σχεδιασμός και Υλοποίηση ενός νέου συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων για…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας.

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Παρακολουθήστε τα «μεγάλα» παιχνίδια σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ μέσα από τις LG QNED

Ο τελικός της μεγάλης διοργάνωσης μπάσκετ είναι ένα από τα πολυαναμενόμενα γεγονότα φέτος, με τις καλύτερες ομάδες από όλη την Ευρώπη να συναντιούνται για να αγωνιστούν για τη νίκη, ενώ και στο ποδόσφαιρο η αγωνία για τον ευρωπαϊκό τελικό έχει κορυφωθεί. Οι φίλοι των αθλημάτων πρόκειται να ζήσουν μια μνημειώδη εμπειρία θέασης, χάρη στην τεχνολογία…

«UNDERWONDER»: On air το Original Documentary Soundtrack by Dimitris Kontopoulos

«UNDERWONDER»: On air το Original Documentary Soundtrack by Dimitris Kontopoulos, την Κυριακή 19 Μαΐου στις 21:00 το πολυαναμενόμενο 3ο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV Σχετικά με το ντοκιμαντέρ Το «UNDERWONDER» είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Αποτελεί έναν μοναδικό συνδυασμό οπτικής ομορφιάς, μαζί…

Share

Ένα ριζικά διαφορετικό μοντέλο στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών δημιουργεί για τις επιχειρήσεις η τεχνολογία. Το 2022, οι ανά τον κόσμο marketers επενδύουν ακόμη πιο συστηματικά στην αξιοποίηση νέων και υφιστάμενων τεχνολογιών, προκειμένου να δημιουργήσουν ασυναγώνιστες εμπειρίες για τους πελάτες τους.

Sitecore: Οι κορυφαίες προβλέψεις στην εξυπηρέτηση πελατών για το 2022Σύμφωνα με τη Sitecore, το 2022, το υβριδικό μοντέλο αγορών θα ενισχυθεί περαιτέρω. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου θα κληθούν να διευρύνουν τις επενδύσεις σε ψηφιακές τεχνολογίες, που προωθούν τις ηλεκτρονικές αγορές, την παραλαβή από το κατάστημα (BOPIS) ή την ολοκλήρωση των αγορών μέσω της υπηρεσίας click & collect.

“Αυτό το μοντέλο αγορών εξασφαλίζει την ταχύτητα που θέλουν οι καταναλωτές, ενώ σε περίπτωση καθυστερήσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας η διαδικασία μπορεί να επιβραδυνθεί. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών δεν πρόκειται να επιτευχθεί αρκετά σύντομα”, αναφέρει η εταιρεία.

Σε αυτό το υβριδικό μοντέλο αγορών, τα προσωπικά δεδομένα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία. Ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παρέχουν πραγματική αξία για πρόσβαση σε δεδομένα, που σχετίζονται με τις προτιμήσεις του πελάτη.

“Οι καταναλωτές δεν είναι υποχρεωμένοι να δίνουν τα προσωπικά δεδομένα τους στις επιχειρήσεις. Και καθώς ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο ως προς την προστασία των προσωπικών δεδομένων, οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αναλάβουν την ευθύνη του τρόπου με τον οποίο συλλέγονται, αποθηκεύονται και αξιοποιούνται οι προσωπικές τους πληροφορίες”, τονίζουν οι αναλυτές της Sitecore.

Η τεχνητή νοημοσύνη

Με δεδομένα τα συνεχιζόμενα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, οι καθυστερήσεις μπορεί να οδηγήσουν σε απογοητευμένους καταναλωτές που αναζητούν άλλο κατάστημα, όταν το προϊόν που επιθυμούν δεν είναι διαθέσιμο. Τα e-shops μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, χρησιμοποιώντας ιστορικό περιήγησης και αντιστοιχώντας πρότυπα τεχνητής νοημοσύνης για να προτείνουν το επόμενο καλύτερο διαθέσιμο προϊόν.

“Ανάλογα με το είδος, μπορεί να είναι ένα προϊόν διαφορετικού χρώματος, να έχει κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά ή να προέρχεται από άλλον κατασκευαστή. Ωστόσο, είναι πολύ καλύτερο για τη σχέση της επιχείρησης με τον καταναλωτή από ένα μήνυμα «Λυπούμαστε, το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο»”, τονίζουν οι αναλυτές.

Η εξατομίκευση με βάση τα δεδομένα παρέχει, επίσης, τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις, ειδικότερα σε εκείνες που διαθέτουν φυσικά καταστήματα, να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη, υβριδική εμπειρία, που μοιάζει περισσότερο με προσωπική αγορά και κατευθύνει τον καταναλωτή σε προϊόντα που υπάρχουν σε απόθεμα και είναι άμεσα διαθέσιμα.

Επαυξημένη πραγματικότητα

Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (AR) – και εικονικής πραγματικότητας (VR) – που συνδέουν φυσικούς και ψηφιακούς χώρους, πρόκειται να αυξηθούν, καθώς οι επιχειρήσεις βλέπουν την ευελιξία και την ευκολία, που προσφέρουν.

Ήδη, πολλές εταιρείες επίπλων επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν τα έπιπλα στους χώρους τους, προτού τα αγοράσουν. Αλλά και επιχειρήσεις οπτικών δίνουν τη δυνατότητα στους αγοραστές γυαλιών οράσεως να δοκιμάζουν σκελετούς χρησιμοποιώντας μια κάμερα web.

Η επαυξημένη πραγματικότητα δεν περιορίζεται, επίσης, στις ηλεκτρονικές αγορές. Οι αγοραστές, που επισκέπτονται ένα φυσικό κατάστημα, μπορούν με το smartphone να σαρώσουν έναν κωδικό QR, προκειμένου να μάθουν αμέσως περισσότερες πληροφορίες, να δουν τα είδη που βρίσκονται σε απόθεμα και την ακριβή τους θέση στο κατάστημα, ακόμη και να “δοκιμάσουν” μια νέα απόχρωση κραγιόν στην οθόνη του τηλεφώνου τους.

“Η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες και μεταφέρουν αξία στους πελάτες, που αναζητούν εξατομικευμένες επιλογές”, καταλήγουν οι αναλυτές.