Κώδικας QR – Θα αντικαταστήσει τον παραδοσιακό κατάλογο των εστιατορίων;

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε την ευρεία χρήση του κώδικα QR, αλλά οι ειδικοί της βιομηχανίας εστιατορίων πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα παραμείνει πολύ μετά το τέλος της υγειονομικής κρίσης, σύμφωνα με το CNBC.

Οι κωδικοί γρήγορης απόκρισης, που εφευρέθηκαν από έναν Ιάπωνα μηχανικό το 1994 για να παρακολουθεί τα μέρη των αυτοκινήτων πιο εύκολα, καθιερώθηκαν χρόνια αργότερα, όταν τα smartphone μπήκαν για τα καλά στη ζωή μας. Αλλά, όταν η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα μέτρα υγιεινής, έγιναν ένα πανταχού παρόν θέαμα μέσα στα μπαρ και στα εστιατόρια των ΗΠΑ, αντικαθιστώντας τα φυσικά μενού, όπως ήταν γνωστά μέχρι τότε.

Η Bitly, μια υπηρεσία διαχείρισης συνδέσμων, ανακοίνωσε ότι έχει σημειωθεί αύξηση 750% στις λήψεις κώδικα QR τους τελευταίους 18 μήνες. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Ράλεϊ Χάρμπορ ανέφερε ότι οι επιχειρηματίες της εστίασης έχουν συνειδητοποιήσει πόσο πολύτιμη είναι η τεχνολογία, πέρα ​​από το γεγονός ότι διευκολύνουν την ανέπαφη παροχή υπηρεσιών.

«Είναι σε θέση να προσαρμόσουν τις προσφορές στα μενού τους εν κινήσει, λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία όπως ο πληθωρισμός, οι διακυμάνσεις των τιμών των τροφίμων και των βασικών προϊόντων και άλλες μεταβλητές», είπε χαρακτηριστικά.

Οι τιμές για γεύματα εκτός σπιτιού αυξήθηκαν 0,8% τον Ιούλιο, και κατά 4,6% τους τελευταίους 12 μήνες, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας. Οι τιμές των βασικών προϊόντων όπως ο καφές και το χοιρινό έχουν αυξηθεί φέτος. Τα εστιατόρια έχουν επίσης αυξήσει τις τιμές μετά την αύξηση των μισθών για να προσελκύσουν εργαζόμενους.

Ένας κώδικας QR δίνει επίσης στα εστιατόρια περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Οι υπηρεσίες κρατήσεων όπως το OpenTable, το SevenRooms και το Resy διαβιβάζουν δεδομένα για όποιον έκανε την κράτηση σε εστιατόρια – αλλά όχι για όλους τους άλλους στο τραπέζι.

«Εάν διαχειρίζεστε ένα εστιατόριο που δεν κάνει κρατήσεις, δεν ξέρετε ποιος είναι ο πελάτης σας μέχρι να πληρώσει», είπε ο Μπο Πίμποντι, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Seated, μιας υπηρεσίας κράτησης εστιατορίου που επιβραβεύει τους επισκέπτες για επίσκεψη σε ορισμένα εστιατόρια. «Ο κωδικός QR επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του εστιατορίου να γνωρίζει εάν στο τραπέζι κάθεται ο σωστός πελάτης», είπε.

Οι ειδικοί της τεχνολογίας εστιατορίων διακρίνουν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες σε κώδικες QR πέρα ​​από την αντικατάσταση των φυσικών μενού.

Συγκεκριμένα, η πανδημία οδήγησε σε μια έκρηξη διαδικτυακών παραγγελιών για εστιατόρια και οι ειδικοί του κλάδου προβλέπουν ότι η αλλαγή θα συνεχιστεί.

Ο Νόα Γκλας, διευθύνων σύμβουλος στην πλατφόρμα ψηφιακών παραγγελιών Olo, δήλωσε σχετικά με τα κέρδη της εταιρείας ότι οι ψηφιακές συναλλαγές επί τόπου αποτελούν το 1% των συνολικών συναλλαγών του κλάδου για πρώτη φορά. Η μετατόπιση αποδίδεται και στους κώδικας QR.

«Αυτή είναι μια μεγάλη κίνηση σε έναν κλάδο που πραγματοποιεί 60 δισεκατομμύρια συναλλαγές σε ένα τυπικό έτος για να δει το 1% να μετακινείται σε ψηφιακή εγκατάσταση», δήλωσε ο Γκλας.

Μέσω του Olo ή της υπηρεσίας σημείων πώλησης Toast, για παράδειγμα, ένας κώδικας QR μπορεί να κατευθύνει τους πελάτες σε έναν σύνδεσμο (link) παραγγελίας και πληρωμής στα τηλέφωνά τους, ακόμη και σε εστιατόρια πλήρους εξυπηρέτησης.

Αυτό επιτρέπει στα εστιατόρια που έχουν λιγότερο προσωπικό να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά – καθώς τα εστιατόρια σε όλη τη χώρα αντιμετωπίζουν έλλειψη προσωπικού, εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Toast, Κρις Κομπαράτο.

Οι κώδικες QR θα μπορούσαν να επιτρέψουν στα εστιατόρια να παρακολουθούν τις προηγούμενες παραγγελίες των πελατών, επιτρέποντας στους επισκέπτες να αναδιατάσσουν με ευκολία την παραγγελία τους την επόμενη φορά που θα επισκεφθούν το εστιατόριο.

«Το να φέρουμε όλα αυτά τα πράγματα στο εστιατόριο είναι η υπόσχεση της ψηφιακής σύνδεσης με τον επισκέπτη, η οποία σίγουρα ξεκινά με τον κωδικό QR», είπε ο Πίμποϊ.

Η Seated άρχισε να προσφέρει επιπλέον ανταμοιβές στους χρήστες του όταν κάνουν χρήση του κώδικα QR και συμπληρώνουν τη φόρμα παρακολούθησης επαφών. Αυτές οι ανταμοιβές μπορούν να έχουν τη μορρφή δωροκάρτας ή πιστώσεων στην Uber ή τα Starbucks.

Τα εστιατόρια μπορούν επίσης να εφαρμόσουν πληρωμές με κώδικα QR σε αποδείξεις, ώστε οι πελάτες να μπορούν να πληρώνουν χωρίς να βγάζουν πιστωτική κάρτα ή μετρητά, δήλωσε o Κομπαράτο. Είναιπιο βολικό για τους πελάτες και ταχύτερο για τους σερβιτόρους, συνεπώς επιτρέπει την ανανέωση των καθήμενων πελατών πιο γρήγοτα.

Ωστόσο, οι κωδικοί QR δεν είναι η απάντηση για όλα τα εστιατόρια, επισημαίνει το CNBC. Κάποιοι επέστρεψαν στα φυσικά μενού εξίσου εύκολα αφαιρέθηκαν τα πλεξιγκλάς μεταξύ των τραπεζιών όταν οι αρχές των χωρών άρχισαν να μειώνουν τους περιορισμούς στα τέλη της άνοιξης και στις αρχές του καλοκαιριού φέτος.

Ο Ντάρεν Σίφερ, αναλυτής τροφίμων και ποτών για το The NPD Group, δήλωσε ότι τα εστιατόρια με καλό φαγητό είναι λιγότερο πρόθυμα να αντικαταστήσουν τα μενού ή τη διαδικασία παραγγελιοληψίας και εξυπηρέτησης με κωδικούς QR.

«Βλέπω κάποια διστακτικότητα σε μερικά από τα καλύτερα εστιατόρια γιατί δεν είναι τόσο αριστοκρατικό όσο το να παίρνεις την επιταγή στο τέλος του γεύματος», είπε ο ίδιος.

Η Dine Brands, η μητρική εταιρεία της IHOP και της Applebee’s, σχεδιάζει να έχει και τις δύο επιλογές στους πελάτες.

«Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικά επίπεδα άνεσης με την ψηφιακή τεχνολογία», δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Τζον Πέιτον. «Μερικοί άνθρωποι θα προτιμήσουν και θα απολαύσουν τον κώδικα QR και τη χρήση του τηλεφώνου, και άλλοι θα χρησιμοποιήσουν έχουν μάλλον το παραδοσιακό μενού».