Διαθέσιμη για όλους πλέον η εφαρμογή Clubhouse

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Το καθηλωτικό “Underwater” κάνει πρεμιέρα την Κυριακή του Πάσχα στο Cosmote History HD

NEWS Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. COSMOTE TV Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV,…

Share

Το Clubhouse είναι πλέον εκτός έκδοσης beta.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει τη λίστα αναμονής και το σύστημα προσκλήσεων και θα γίνει προσβάσιμη σε όλους.

Πλέον, οποιοσδήποτε μπορεί να ακολουθήσει συνδέσμους Clubhouse, να μεταβεί στην κοινότητα των δημιουργών ή να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε δημόσια εκδήλωση.

Το Clubhouse παρουσιάζει, επίσης, ένα νέο λογότυπο που φαίνεται οικείο, είναι βασικά μια ελαφρώς αλλοιωμένη έκδοση των emoji που έχει ήδη χρησιμοποιήσει η εταιρεία. Το σύστημα προσκλήσεων υπήρξε σημαντικό μέρος της πρώιμης ιστορίας του.

Η προσθήκη χρηστών σε κύματα και η ενσωμάτωση νέων χρηστών στην κοινότητα της εφαρμογής μέσω συνεδριών προσανατολισμού βοήθησε το Clubhouse να αναπτυχθεί με υγιή ρυθμό χωρίς να «σπάσει».

Ωστόσο, η εφαρμογή είχε σχεδιαστεί για να είναι ανοιχτή.

Η πορεία του Clubhouse ήταν έντονη, ακόμη και για μια «hot» νέα κοινωνική εφαρμογή. Η παλιά πλατφόρμα, που λειτουργούσε μόνο με πρόσκληση, απογειώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και ενέπνευσε ένα κύμα κοινωνικής δικτύωσης που βασίζεται στη φωνή και που πιθανότατα εξακολουθεί να μην βρίσκεται στην κορυφή της.

Το Facebook, το Twitter, το Spotify, το Discord και όλοι οι άλλοι ακολούθησαν το ίδιο, συνδυάζοντας αίθουσες φωνητικής συνομιλίας και φωνητικές εκδηλώσεις στις υπάρχουσες πλατφόρμες τους.

Το ενδιαφέρον για το Clubhouse κορυφώθηκε στις αρχές του έτους και η άνοδος της εφαρμογής είναι αναπόσπαστη από την κοινωνική απομόνωση της πανδημίας, που έβλεπε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να ψάχνουν απεγνωσμένα τρόπους να αισθανθούν συνδεδεμένοι.

Ο κόσμος σταδιακά ανοίγει και το Clubhouse αλλάζει μαζί του

Μετά από μια μακρά περίοδο μόνο στο iOS, η εταιρεία παρουσίασε μια εφαρμογή Android τον Μάιο. Το Clubhouse ισχυρίζεται ότι έχει φτάσει τις 10 εκατομμύρια λήψεις στους δύο πρώτους μήνες της εφαρμογής Android.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Clubhouse παρουσίασε μια λειτουργία συνομιλίας με βάση το κείμενο που ονομάζεται Backchannel, η οποία διεύρυνε την εστίαση της φωνοκεντρικής εφαρμογής για πρώτη φορά.

Σύμφωνα με νέα δεδομένα το Clubhouse έφτασε στο υψηλότερό του σημείο το Φεβρουάριο, με 9,6 εκατομμύρια παγκόσμιες λήψεις, από 2,4 εκατομμύρια τον προηγούμενο μήνα. Μετά από αυτό, τα πράγματα υποχώρησαν λίγο πριν αναζωογονηθούν τον Μάιο, όταν το TikTok κυκλοφόρησε ζωντανά στο Android μέσω του Google Play Store. Από τον Μάιο, οι νέοι χρήστες Android έχουν αντιπροσωπεύσει το μεγαλύτερο μέρος των λήψεων της εφαρμογής. Τον Ιούνιο, το Clubhouse εγκαταστάθηκε 7,7 εκατομμύρια φορές τόσο σε iOS όσο και σε Android, ένας εντυπωσιακός αριθμός που σίγουρα έρχεται σε αντίθεση με την αντίληψη ότι η εφαρμογή ενδέχεται να μην έχει ισχύ.

Η εντυπωσιακή άνοδος της εφαρμογής αποτέλεσε έκπληξη για όλους

Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθεί να είναι μια αναπάντεχη ​​επιτυχία σε ένα τοπίο που κυριαρχείται από ένα μικρό αριθμό μεγάλων, εδραιωμένων πλατφορμών, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρηθεί η υγιής δυναμική μετά από τόσο υψηλά επίπεδα. Το άνοιγμα της εφαρμογής σε όλους σίγουρα θα βοηθήσει.