Facebook: Η διαφήμιση στο VR περιβάλλον του Oculus δεν ξεκινάει καλά

Related

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Το καθηλωτικό “Underwater” κάνει πρεμιέρα την Κυριακή του Πάσχα στο Cosmote History HD

NEWS Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. COSMOTE TV Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV,…

Έρευνα της Κομισιόν σε Facebook και Instagram ενόψει ευρωεκλογών – «Τρέχουν» ήδη δύο για το TikTok

Facebook και Instagram υπόκεινται σε έρευνες της ΕΕ για πιθανές παραβιάσεις των κανόνων τροποποίησης περιεχομένου ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου.  Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου. Την ίδια…

COSMOTE TV: «UNDERWONDER» – Σειρά ντοκιμαντέρ που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας!

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Μάιος στην COSMOTE TV με «The Responder» και «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζεται το event YOU. MADE BY YOU.

Μετά την Αθήνα, το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, «YOU. MADE BY YOU.», συνεχίζεται στη Θεσσαλονίκη (18/5), στη Λάρισα (25/5) και στην Πάτρα (1/6), στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων της Cosmote. Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του Whatsup.gr. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο The Responder και τον 2ο κύκλο του Anne Rice’s Interview With The Vampire

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

30/04/2024  Κυριακή του Πάσχα στις 21.00 στο COSMOTE HISTORY HD   Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Share

Οι προσπάθειες της Facebook να φέρει στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας Oculus διαφημιστικό περιεχόμενο δεν φαίνεται να ξεκινούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το λανσάρισμα της πρώτης in-game διαφήμισης στο παιχνίδι «Blaston» που έχει δημιουργήσει Resolution Games, η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη τίτλων για περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Ωστόσο, λίγες ημέρες αργότερα το game studio ακολουθώντας τις προτροπές των χρηστών αποφάσισε να εγκαταλείψει το project.

«Αφού ακούσαμε το feedback από την πλευρά των χρηστών, συνειδητοποιήσαμε ότι το Blaston δεν αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τέτοιου είδους διαφημιστικές δοκιμές», ανέφερε ανάρτηση της εταιρείας στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter. «Έτσι, δεν σχεδιάζουμε πλέον την ενσωμάτωση των συγκεκριμένων δοκιμών. Ανυπομονούμε να σας δούμε στην αρένα και ελπίζουμε να δοκιμάσετε το Crackdown Update που ξεκίνησε σήμερα», σημειώνεται στην ανάρτηση της Resolution Games, απευθυνόμενη προφανώς στους χρήστες.

Η Facebook έχει αποκτήσει αρκετά VR στούντιο τους τελευταίους μήνες και κατέχει πλέον έναν αριθμό σημαντικών τίτλων στο δικό της marketplace. Έτσι, η ευκαιρία να προβάλει διαφημιστικό περιεχόμενο σε συνεργασία με έναν συνεργάτη θα έδινε στο Facebook την δυνατότητα να «ανοίξει» τα θεωρούμενα απόλυτα ελεγχόμενα κανάλια προβολής και σε άλλους developers.

Η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας έφερε και αρκετή γκρίνια από την κοινότητα του VR που δεν ενθουσιάστηκε από τις γενικότερες προσπάθειες της Facebook να ισορροπήσει τις διαφημιστικές προβολές με την ιδιωτικότητα των χρηστών. Βέβαια, υπήρξε και μερίδα των χρηστών που ήταν περισσότερο ενοχλημένοι από την προοπτική των διαφημίσεων να προβάλλονται εντός ενός τίτλου που έχει αποκτηθεί πληρώνοντας ένα συγκεκριμένο αντίτιμο. Το Blaston διατίθεται στο Oculus store έναντι του ποσού των 9,99 δολαρίων.

Σε μεταγενέστερη δήλωσή της στην ιστοσελίδα TechCrunch, η Resolution Games άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο παρόμοιες δοκιμαστικές διαφημιστικές προβολές να ξεκινήσουν μελλοντικά αλλά στις δωρεάν εφαρμογές της εταιρείας.

Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή στάσης της Resolution Games αποτελεί ένα σημαντικό πισωγύρισμα για την Facebook και τις προσπάθειές της να φέρει διαφημιστικό περιεχόμενο στο περιβάλλον της εικονικής πραγματικότητας. Η εταιρεία γνώρισε σημαντική αμφισβήτηση και πέρυσι όταν πολλοί νέοι χρήστες δυσανασχετούσαν από το γεγονός ότι θα έπρεπε να έχουν λογαριασμό στο Facebook για να ενεργοποιήσουν τις συσκευές τους. Πάντως, πρόσφατα λανσαρίστηκε η μάσκα Oculus Quest 2 που έχει ήδη ξεπεράσει σε πωλήσεις όλες τις προηγούμενες εκδόσεις, σύμφωνα με την εταιρεία.