Νέα έρευνα ορίζει το χρονικό όριο ενασχόλησης των παιδιών με τα video games

Related

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Share

Τα παιδιά στην αρχή της εφηβείας που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή βιντεοπαιχνίδια για χρονικό διάστημα πάνω από μία ώρα, κάθε μέρα της σχολικής εβδομάδας, έχουν σημαντικά χαμηλότερους βαθμούς και επιδόσεις στα διαγωνίσματα.

Αυτό συμπεραίνει έρευνα του Center for Gambling Studies στο πανεπιστήμιο Rutgers-New Brunswick, η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Computers in Human Behavior». Οι ερευνητές τονίζουν στη σχετική μελέτη ότι τα ευρήματα δίνουν σε γονείς και παιδιά ένα μέσο χρονικό διάστημα χρήσης της τεχνολογίας για ψυχαγωγικούς λόγους – όχι περισσότερο από μία ώρα τις καθημερινές και έως τέσσερις ώρες τα σαββατοκύριακα.

«Η διαδραστική τεχνολογία χρησιμοποιείται ευρύτατα για την πρόσβαση των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία» δηλώνει η Βίβιεν Άντονι, βοηθός καθηγήτρια στη Σχολή Κοινωνικής Εργασίας και ερευνήτρια στο Rutgers Center for Gambling Studies. «Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η τεχνολογία ήταν κρίσιμης σημασίας παράγοντας για την επίτευξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Την ίδια στιγμή, υπήρξε αυξανόμενη ανησυχία ότι η εκτεταμένη χρήση τεχνολογίας, ειδικά για λόγους ψυχαγωγίας, ίσως επηρέαζε δυσμενώς την εκπαιδευτική εξέλιξη των παιδιών μέσω της διευκόλυνσης ανεπιθύμητων συνηθειών μελέτης και μείωση του χρόνου που αφιερώνεται στις μαθησιακές δραστηριότητες», σημειώνει η Άντονι.

Οι ερευνητές του Rutgers Center for Gambling Studies σε συνεργασία με ερευνητές από το πανεπιστήμιο Renmin της Κίνας, ανέλυσαν τα δεδομένα του China Education Panel Survey, μίας εθνικής επισκόπησης των εκπαιδευτικών αναγκών και αποτελεσμάτων των παιδιών στην Κίνα. Περίπου 10.000 μαθητές μέσου όρου ηλικίας 13,5 ετών εξετάστηκαν για τις ανάγκες της έρευνας.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά που χρησιμοποιούσαν το Διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή βιντεοπαιχνίδια για ψυχαγωγικούς λόγους για 4 ή περισσότερες ώρες καθημερινά ήταν πιο πιθανό να παραλείψουν τις σχολικές τους υποχρεώσεις, σε σχέση με τα παιδιά που δεν αφιέρωναν τόσο χρόνο σε αυτές τις δραστηριότητες. Τα αγόρια χρησιμοποιούσαν διαδραστικές τεχνολογίες για ψυχαγωγικούς λόγους σημαντικά περισσότερο από τα κορίτσια. Επίσης, τα αγόρια είχαν χειρότερες επιδόσεις και εμφάνιζαν χαμηλότερη ενασχόληση με τα θέματα του σχολείου, σε σχέση με τα κορίτσια.

«Τέτοια ευρήματα είναι κρίσιμης σημασίας, ειδικά υπό το φως των πρόσφατων εξελίξεων με την online μάθηση, στις περισσότερες χώρες του κόσμου», αναφέρει η Άντονι. «Σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που ενσωματώνει το Internet, είναι εύκολο για τα παιδιά να μεταβούν από εκπαιδευτικές σε ψυχαγωγικές πλατφόρμες κατά τη διάρκεια του μαθήματος χωρίς να υπάρχει κάποια ειδοποίηση προς τους δασκάλους ή γενικότερα τους ενήλικες για την εναλλαγή στις δραστηριότητες».

Στην έρευνα τονίζεται ότι τα παιδιά που χρησιμοποιούσαν πιο μετρημένα την τεχνολογία (π.χ. για χρόνο λιγότερο της μίας ώρας ανά ημέρα) εμφάνιζαν λιγότερο βαριεστημένη συμπεριφορά στο σχολείο. Η μετρημένη χρήση διαδραστικής τεχνολογίας για ψυχαγωγικούς λόγους επίσης έδινε στα παιδιά πιο αναβαθμισμένη γνωστική εξέλιξη.

Στα ευρήματα της έρευνας προτείνεται επίσης οι γονείς να θέτουν όρια στη χρήση διαδραστικών τεχνολογιών από τα παιδιά, ενώ γονείς και δάσκαλοι θα πρέπει να βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν την τάση για πιο δημιουργική διαχείριση του χρόνου και να μειώσουν την εξάρτησή τους από την τεχνολογία.