Twitter: Συμβουλές για ένα πετυχημένο προφίλ

Related

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Share

Στο Twitter είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς πολλούς followers προκειμένου να έχει μεγαλύτερη απήχηση.

Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με το pagenews.gr αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο του Facebook. Ακόμη, πρόκειται σύντομα να λανσάρει και μία νέα λειτουργία.

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους το προφίλ στο Twitter μπορεί να ξεχωρίσει, να μεγαλώσει το κοινό του και να αυξήσει με αυτόν τον τρόπο και την απήχηση του. Δείτε μερικά απλά βήματα που θα σας δώσουν τη δυνατότητα να αυξήσετε τα άτομα που σας ακολουθούν.

1. Δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο προφίλ

Ένα καλό προφίλ, εξηγεί στους πελάτες σας τι κάνει και ποια είναι η εταιρεία σας και γιατί θα πρέπει να σας ακολουθήσουν. Ένα βελτιστοποιημένο προφίλ αποτελείται από:

  • Cover photo: Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσουν οι χρήστες στο προφίλ σας είναι η φωτογραφία εξωφύλλου σας. Η εικόνα αυτή θα πρέπει να είναι 1500 x 500px και με κάποιο τρόπο να αναπαριστά την εταιρεία σας. Καλό είναι να ταιριάζει με την εικόνα προφίλ σας.
  • Εικόνα προφίλ: Θα πρέπει να είναι μία πολύ αναγνωρίσιμη εικόνα που παραπέμπει στην εταιρεία σας, όπως το λογότυπό σας.
  • Handle: Αποτελεί την @λέξη που θα χρησιμοποιούν οι χρήστες για να σας αναφέρουν σε κάποιο Tweet. Η λέξη που θα επιλέξετε θα σας ακολουθεί για πάντα για αυτό θα πρέπει να είναι το όνομα της εταιρείας σας ή κάτι παρόμοιο.
  • Όνομα: Το όνομα είναι κάτι που μπορείτε να αλλάξετε αλλά και πάλι, κατά κανόνα, θα πρέπει να είναι το όνομα της επιχείρησής σας. Handle και όνομα μπορούν κάλλιστα να είναι τα ίδια.
  • Bio: Μέσα σε 160 χαρακτήρες θα πρέπει να περιγράψετε ποιοι είστε. Κρατήστε το βιογραφικό σας σύντομο, χαριτωμένο και σαφές.
  • Τοποθεσία: Η τοποθεσία σας είναι πεδίο απαραίτητο αφού θα βοηθήσει το Twitter να προτείνει χρήστες βάσει αυτής.

2. Αρχίστε να ακολουθείτε χρήστες και εταιρείες

Όταν ακολουθείτε κάποιον στο twitter, του έρχεται μία ειδοποίηση. Επομένως του είναι εύκολο να σας ακολουθήσει πίσω. Αυτό δεν σας διασφαλίζει ότι σώνει και καλά θα το κάνει αλλά σίγουρα αυξάνει τις πιθανότητες. Επιλέξτε να ακολουθήσετε άτομα που σχετίζονται με τον κλάδο σας και θα σας ενδιέφερε να σας ακολουθούν.

Για παράδειγμα μπορείτε να ξεκινήσετε ακολουθώντας «διασημότητες» του κλάδου σας, ανταγωνιστικές εταιρείες, καλούς πελάτες σας και ήδη υπάρχουσες επαφές σας, εισάγοντάς τις στο σχετικό εργαλείο του Twitter. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε και άτομα που σας προτείνει το Twitter. Σε κάθε περίπτωση επιδιώξτε να κάνετε ποιοτικές επαφές και όχι πάρα πολλές αλλά χωρίς λόγο.

3. Twitt-άρετε συχνά

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τους follower σας είναι να αρχίσετε να συμμετέχετε πραγματικά στο Twitter. Το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει συνεχώς ροή και το τι είναι δημοφιλές στο twitter αλλάζει διαρκώς. Κι ενώ δεν είναι δυνατόν να βρίσκεστε στο Τwitter 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, θα πρέπει να το παρακολουθείτε τις ώρες αιχμής και να προγραμματίζετε τα ποσταρίσματά σας. Ο προγραμματισμός των tweets θα σας βοηθήσει να είστε παρόντες στο κοινωνικό δίκτυο έστω κι αν δεν είστε διαθέσιμοι εκείνη την ώρα.

Τι μπορείτε να ποστάρετε:

  • E-books, οδηγούς
  • Λίστες
  • Webinars
  • Βίντεο
  • Φωτογραφίες
  • Blog posts
  • Επίκαιρα σχόλια
  • Άρθρα
  • Retweets από περιεχόμενο σχετικό με εσάς
  • Έργα σας
  • Επίκαιρα θέματα και hashtags
  • Αποφθέγματα

4. Παρακολουθήστε τα δρώμενα

Το να είσαι ενεργός στο Twitter δεν σημαίνει απλώς να ποστάρεις. Σημαίνει να παρακολουθείς τι γίνεται στον κόσμο σε… απευθείας σύνδεση. Τα trends που εμφανίζει το Twitter θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε με τι ασχολείται ο κόσμος ενώ υπάρχουν και ιστοσελίδες που κάνουν αυτή τη δουλειά όπως το trends24 και το trending.

5. Χρησιμοποιήστε το twitter όπως οι κανονικοί χρήστες.

Ακολουθήστε αυτά που κάνουν οι περισσότεροι ενεργοί χρήστες του Twitter. Προσπαθήστε να μην το χρησιμοποιείτε “αναγκαστικά” σαν ένα εργαλείο της δουλειάς σας αλλά προσπαθήστε πραγματικά να συμμετάσχετε.

Συγκεκριμένα:

  • Χρησιμοποιήστε τα #hashtags
  • Κάντε ερωτήσεις
  • Συμμετέχετε σε συζητήσεις
  • Αλληλεπιδράστε με τους χρήστες
  • Κάντε like και retweet σε tweets άλλων χρηστών

6. Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό

Η χρήση φωτογραφιών και εικόνων θα βοηθήσει τις αναρτήσεις σας να ξεχωρίσουν από τις άλλες. Προσπαθήστε όποτε είναι σχετικό να αναρτάτε μία φωτογραφία μαζί με το μήνυμά σας. Δεν είναι δύσκολο να φτιάξετε μία μόνοι σας (δοκιμάστε το Canva). Μπορείτε επίσης να χηρισμοποιήσετε gifs, διαγράμματα ή stock φωτογραφίες. Βρείτε φωτογραφίες που τραβούν το μάτι και διεγείρουν συναισθήματα. Δείτε εδώ περισσότερες συμβουλές για να επιλέγετε φωτογραφίες.

7. Διευκολύνετε τους χρήστες να σας ακολουθήσουν

Ένας απλός τρόπος για να δημιουργήσετε ευκαιρίες να σας ακολουθήσουν νέα άτομα είναι να εξασφαλίσετε ότι υπάρχει σύνδεση με το λογαριασμό σας σε κάθε διαδικτυακή σας παρουσία (ιστοσελίδα, blog άλλα social media).

Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ένα Twitter follow button στο Homepage της ιστοσελίδας σας, στη σελίδα “Σχετικά με εμάς” και στο blog σας. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τον Twitter λογαριασμό σας στην υπογραφή του email σας, σε διαγωνισμούς, στους άλλους λογαριασμούς σας στα social media, σε ebooks και στα newsletter σας.

8. Οι πληρωμένες καμπάνιες

Οι παραπάνω, αποτελούν τακτικές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους followers σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ. Για πιο γρήγορα αποτελέσματα όμως μπορείτε να ξεκινήσετε μία πληρωμένη καμπάνια. To Twitter σας επιτρέπει να τρέξετε στοχευμένες καμπάνιες, δηλαδή να προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα που τα ενδιαφέρει, κι εκείνα και εσάς, να σας ακολουθήσουν. Η καλή στόχευση θα σας βοηθήσει στο να βρείτε σχετικό κοινό.

Στην πλατφόρμα για διαφημίσεις του Twitter θα δείτε επίσης ότι μπορείτε να τρέξετε και διαφορετικές καμπάνιες αναλόγως των στόχων σας. Εκτός από καμπάνια για followers, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε σε clicks στην ιστοσελίδα σας, σε πωλήσεις, σε downloads της εφαρμογής σας κ.α. Αν δεν έχετε ιδέα από αυτά, μπορείτε πάντα να απευθυνθείτε στους ειδικούς (εμείς είμαστε αυτοί).