Αποτυχία των Facebook και Google να αφαιρέσουν διαφημίσεις απάτης

Related

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Share

Τόσο το Facebook όσο και η Google απέτυχαν να αφαιρέσουν από τις πλατφόρμες τους διαφημίσεις απάτης, κατόπιν σχετικών καταγγελιών από τα θύματα, αναφέρει ο οργανισμός «Witch?» που δραστηριοποιείται στην προστασία του καταναλωτή στη Βρετανία.

Σύμφωνα με έκθεση του οργανισμού, η Google απέτυχε να αφαιρέσει το 34% των διαφημίσεων απάτης για τις οποίες έγινε σχετική καταγγελία από καταναλωτές, ενώ το Facebook απέτυχε να εντοπίσει και να αφαιρέσει τις σχετικές διαφημίσεις σε ποσοστό 26%.

Από την πλευρά τους και οι δύο εταιρείες υποστηρίζουν ότι αφαίρεσαν τέτοιας κατηγορίας διαφημίσεις και επιπλέον ότι τις επισήμαναν ώστε να μην ξανά προβληθούν. Ωστόσο, η «Witch?» θεωρεί ότι θα έπρεπε να ακολουθηθεί μία τακτική περισσότερο προληπτική από την πλευρά των δύο κολοσσών του Διαδικτύου.

Η σχετική έκθεση αναφέρει επίσης ότι το 15% όσων συμμετείχαν στην έρευνα υποστήριξαν ότι έπεσαν θύματα τέτοιου είδους παραπλανητικών διαφημίσεων και ακολούθως το κατήγγειλαν. Το 27% αυτών ήταν στην πλατφόρμα του Facebook και το 19% στην Google. Το 43% των θυμάτων δεν ανέφεραν ότι όντως έπεσαν θύματα κάποιας παραπλανητικής διαφήμισης.

Στην περίπτωση του Facebook ο κύριος λόγος που οι άνθρωποι δεν προχώρησαν σε αναφορά της απάτης ήταν γιατί πίστευαν ότι δεν θα γινόταν τίποτα για να διαλευκανθεί η υπόθεση. Στην περίπτωση της Google αναφορά δεν έγινε κυρίως γιατί τα θύματα πολύ απλά δεν ήξεραν πώς να προχωρήσουν σε σχετική καταγγελία. Οι ερευνητές της «Witch?» κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η διαδικασία αναφοράς της Google ήταν πολύπλοκη και όχι ξεκάθαρη.

Προειδοποιήσεις προς τους καταναλωτές

Στην αναφορά της «Witch?» τονίζεται ότι «ο συνδυασμός μη δράσης από την πλευρά των εταιρειών σε περίπτωση που οι απάτες καταγγέλλονται, τα χαμηλά επίπεδα καταγγελιών από τα ίδια τα θύματα και η ευκολία με την οποία οι διαφημιστές μπορούν να αναρτήσουν νέες απατηλές διαφημίσεις ακόμα και μετά από το κατέβασμα των αρχικών διαφημίσεων, αποδεικνύει ότι οι online πλατφόρμες πρέπει να αποκτήσουν μια πολύ πιο προληπτική προσέγγιση επί του θέματος ώστε να αποτρέπουν τέτοιου είδους περιεχόμενο να φτάνει εξαρχής στις οθόνες των επίδοξων θυμάτων».

Παράλληλα, δημιουργήθηκε μία δωρεάν υπηρεσία scam-alert μέσω της οποίας επιχειρείται να υπάρχει προειδοποίηση προς τους καταναλωτές σχετικά με τις πλέον πρόσφατες τακτικές που ακολουθούν όσοι αναρτούν τέτοιου είδους διαφημίσεις.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι τεχνολογικοί γίγαντες, οι ρυθμιστικές αρχές και οι κυβερνήσεις πρέπει να κάνουν περισσότερα ώστε να προλαμβάνουν τέτοιου είδους απάτες. Αναφέρει στο BBC ο Άνταμ Φρεντς, ειδικός σε θέματα δικαιωμάτων του καταναλωτή στην «Witch?». «Οι διαδικτυακές πλατφόρμες πρέπει να έχουν νομική ευθύνη για τον εντοπισμό, την κατάργηση και την αποτροπή ψεύτικου και απατηλού περιεχομένου στους ιστότοπούς τους… και η κυβέρνηση πρέπει να ενεργήσει τώρα», καταλήγει ο Φρεντς.

Οι αντιδράσεις των εταιρειών

Σε σχετική ανακοίνωση εκ μέρους του Facebook τονίζεται ότι «η απατηλή δραστηριότητα δεν επιτρέπεται στο Facebook ενώ λαμβάνουμε δράσεις εναντίον των ιστοσελίδων που αναφέρονται σε εμάς από την Which?». Από την πλευρά της η Google αναφέρει ότι έχει αφαιρέσει ή μπλοκάρει περισσότερες από 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβιάζουν τους κανονισμούς.

«Συνεχώς αναλύουμε διαφημίσεις, ιστοσελίδες και λογαριασμούς ώστε να εξασφαλίσουμε ότι άπαντες συμμορφώνονται με τις πολιτικές μας», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Google, ενώ τονίζεται επίσης ότι «έχουμε ξεκάθαρες πολιτικές που αφορούν τον χειρισμό τέτοιου είδους περιεχομένου, που τρέχει στην πλατφόρμα μας».

Η αλήθεια είναι ότι εταιρείες όπως το Facebook και η Google προφανώς έχουν κανόνες τι μπορεί και τι δεν μπορεί να διαφημιστεί από τις πλατφόρμες τους, αλλά αποδεικνύεται ουσιαστικά αδύνατο να ελέγχουν κάθε διαφήμιση πριν αυτή δημοσιευτεί καθώς κάτι τέτοιο θα είχε μεγάλο οικονομικό κόστος για τις ίδιες.

Ο προληπτικός έλεγχος ενδεχομένως να μην είναι η ιδανική λύση λόγω του όγκου των δεδομένων και πιθανά θα άφηνε και πάλι τους καταναλωτές ευάλωτους σε απάτες που θα βρίσκονται σε πλατφόρμες που άπαντες θεωρούν αξιόπιστες και ασφαλείς.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το 1/3 των θυμάτων που συμμετείχαν στην έρευνα της «Witch?» απάντησαν ότι δεν τους ενδιέφερε η αναφορά της απάτης γιατί πίστευαν ότι το Facebook δεν θα προχωρούσε σε αφαίρεσή του.