Το 1/3 των Ελλήνων ζητά καλύτερες υπηρεσίες παράδοσης για τις online αγορές

Related

Ο Όμιλος SOFTONE και η Euronet ανακοινώνουν στρατηγική συμφωνία για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών

Ο Όμιλος SOFTONE, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους cloud-based λύσεων επιχειρηματικού λογισμικού στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη Euronet, κορυφαίο πάροχο χρηματοοικονομικών και τεχνολογικών λύσεων πληρωμών διεθνώς. Σκοπός της συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων που υποστηρίζουν τη διεξαγωγή εμπορικών συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών, όπως αυτή διαμορφώνεται…

Η HPE θέτει τις βάσεις για την επόμενη γενιά διαχείρισης δεδομένων με software-defined storage και automation που στηρίζεται στο ΑΙ

Η Hewlett Packard Enterprise ανακοίνωσε νέες λύσεις, διαθέσιμες στην πλατφόρμα HPE GreenLake cloud, που έχουν ως στόχο να απλοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται και αξιοποιούν το storage τους, τα data και τη ροή εργασιών τους σε περιβάλλοντα on-prem και public cloud. Τα νέα offerings περιλαμβάνουν:  Το HPE GreenLake Block Storage για…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Μνημόνιο Συνεργασίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Huawei

Μνημόνιο Συνεργασίας διάρκειας ενός έτους υπέγραψαν το Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και η Ηuawei Ελλάδος την Τετάρτη 15 Μαΐου στα κεντρικά γραφεία της Huawei στο Μαρούσι. Το Μνημόνιο διαμορφώνει το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου και της Ηuawei στους τομείς της εκπαίδευσης και της ενίσχυσης της διασύνδεσης των αποφοίτων του ΟΠΑ με την αγορά εργασίας. …

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Τα νέα iPad Pro και iPad Air διαθέσιμα σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα νέα iPad Pro (Μ4) και iPad Air (Μ2), μαζί με τα κορυφαία αξεσουάρ Apple Pencil Pro και Magic Keyboard, ήρθαν στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ και online στα www.cosmote.gr και www.germanos.gr. Κατασκευασμένα με premium υλικά και πανίσχυρους επεξεργαστές, τα νέα iPad είναι ακόμα πιo γρήγορα και αποδοτικά, με αναβαθμισμένες…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

ΓΕΡΜΑΝΟΣ και COSMOTE φέρνουν αποκλειστικά τα συστήματα συναγερμού ESA Home Security

Τα καταστήματα COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ φέρνουν αποκλειστικά στην Ελλάδα τα συστήματα ασύρματου συναγερμού ESA Home Security της εταιρίας ESA Security Solutions. Όπως επισημαίνεται από την εταιρία, τα τρία πακέτα ESA προς τους καταναλωτές περιλαμβάνουν, εκτός από τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, και την εγκατάσταση και παραμετροποίηση από επαγγελματία, αλλά και ηλεκτρονική παρακολούθηση συμβάντων για 2…

Νέα Apple iPad: Υποστηρίζουν επιτέλους βελτιστοποιημένη λειτουργία φόρτισης μπαταρίας

Η Apple πρόσφατα πρόσθεσε αναβαθμισμένη υποστήριξη μπαταρίας στα iPad Pro M4 και iPad Air M2. Η λειτουργία στοχεύει να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας φορτίζοντάς την μερικώς, εκτός εάν ο χρήστης αποφασίσει να το παρακάμψει χειροκίνητα. Η Apple έχει συμπεριλάβει επίσης την ένδειξη μέτρησης κύκλων, η οποία υπήρχε μόνο στη σειρά iPhone 15. Όπως επιβεβαίωσε το iCulture (μέσω MacRumors…

Oppo Reno12: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας της νέας σειράς!

Όπως όλα δείχνουν ο Μάιος είναι ο μήνας των μεγάλων αποκαλύψεων, καθώς η Oppo ανακοίνωσε σήμερα ότι θα αποκαλύψει τη σειρά Reno12 με Oppo AI για την αγορά της Κίνας στις 23 Μαΐου. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη δώσει στη δημοσιότητα τον αριθμό των smartphones που θα περιλαμβάνει η σειρά, αλλά σίγουρα θα υπάρχει ένα…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

Το Sony Xperia 10 VI διατηρεί την αναλογία οθόνης 21:9 και “φοράει” chipset SD 6 Gen 1!

Μικρό το “φάουλ” της Sony να μην επιλέξει για το νέο της Xperia 1 VI αναλογία οθόνης 21:9, άλλωστε υπάρχει και το Xperia 10 VI που συνεχίζει την τάση των ψηλών και στενών τηλεφώνων της Sony. Το πιο πρόσφατο mid-ranger της Sony φέρνει μερικές βασικές αλλαγές σε σύγκριση με τον προκάτοχό του , συμπεριλαμβανομένου ενός πιο…

Τελικός Conference League, Ολυμπιακός – Φιορεντίνα: Από Cosmote TV και MEGA η μετάδοση

Eurokinissi Onsports Team 16 Μαίου 2024, 14:47 Τελικός Conference League: Σε ελεύθερο κανάλι και συγκεκριμένα στο MEGA θα γίνει η μετάδοση του αγώνα, Ολυμπιακός - Φιορεντίνα στις 29 Μαΐου. Με παράλληλη μετάδοση από την Cosmote TV και το MEGA θα καλυφθεί τηλεοπτικά ο ιστορικός Τελικός Conference League, Ολυμπιακός - Φιορεντίνα, το βράδυ της 29ης Μαΐου…

Δοκιμάσαμε το Huawei Watch Fit 3: Τετραγωνίζοντας… την κομψότητα

Με φινέτσα που θα ζήλευαν ρολόγια πολλαπλάσιου κόστους, το πανέμορφο Huawei Watch Fit 3 μπορεί να σας ακολουθήσει από τη γυμναστική σας μέχρι τη νυχτερινή σας έξοδο. Με design που μοιάζει να… προκαλεί το Apple Watch στην έδρα του, το τετραγωνισμένο μα ταυτόχρονα καμπυλόγραμμο Watch Fit 3 αποτελεί τη νέα πρόταση της Huawei για όσους…

Share

Έρευνες – Μελέτες

- -

Μια ριζικά διαφορετική καταναλωτική συμπεριφορά διαμορφώνουν – και – οι Έλληνες πολίτες στη σκιά της πανδημίας του COVID-19. Η αγοραστική εμπειρία ψηφιοποιείται, τα δεδομένα έρχονται στο προσκήνιο, η εξατομίκευση αποκτά κομβικό ρόλο, η παράδοση των προϊόντων γίνεται μείζον κομμάτι της όλης διαδικασίας.

Το 85% θεωρεί ότι η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία τουςΓια παράδειγμα, το 85% των καταναλωτών στην Ελλάδα θεωρεί ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία του. Μάλιστα, το 36% των καταναλωτών επιθυμεί από τις εταιρείες να περιορίσουν – επιλύσουν τα προβλήματα/ καθυστερήσεις, που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων.

Στο μεταξύ, οι οκτώ στους δέκα πολίτες θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με μια εταιρεία, καθώς αυτή η σχέση δεν γίνεται πλέον με φυσικό τρόπο.

“Οι Έλληνες καταναλωτές άλλαξαν και προσαρμόστηκαν στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, στις νέες μεθόδους click away, click ncollect”, διαπιστώνει νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG. Η έρευνα “Me, My life, My Wallet” σε περισσότερους από 18.000 καταναλωτές σε 16 χώρες – μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – αναδεικνύει αυτές τις νέες τάσεις και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγιση τους, ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.

Προσωπικά δεδομένα

Στο μεταξύ, ένας στους δύο καταναλωτές (44%) σημειώνει ότι χρησιμοποιεί περισσότερες (και διαφορετικές) τεχνολογίες, όπως εφαρμογές κινητών ή ψηφιακούς βοηθούς (φωνητικά ελεγχόμενες συσκευές), σε σύγκριση με την προ-COVID-19 περίοδο.

Αυτή η νέα αγοραστική συμπεριφορά φέρνει τα δεδομένα των πολιτών σε πρώτο πλάνο. Σύμφωνα με την έρευνα, το 55% των καταναλωτών θέτει την προστασία των δεδομένων τους σε σημαντική προτεραιότητα. Μάλιστα, ένας στους δύο (47%) περιμένει ότι οι εταιρείες δεν θα χρησιμοποιήσουν – διαμοιράσουν τα δεδομένα τους με τρίτους.

Κοινωνική υπευθυνότητα

Σύμφωνα με την έρευνα, το 90% των καταναλωτών στην Ελλάδα εκτιμά τις εταιρείες, οι οποίες προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα και των οποίων οι ενέργειες ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες. Μάλιστα, το 80% προτιμά να αγοράζει από εταιρείες των οποίων οι δράσεις συμπίπτουν με τις απόψεις και τις αξίες τους. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το εύρημα ότι το 90% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να αγοράσει ακριβότερα το ίδιο προϊόν από εταιρείες που συνεισφέρουν στην κοινωνία.

“Στον αγώνα για την ανάπτυξη, το να γνωρίζεις τον πελάτη σου – σε βάθος, προσωπικά και ολιστικά – είναι αυτό που ξεχωρίζει τους νικητές απ’ όλους τους υπόλοιπους. Οι πελάτες, πλέον, ζητούν την καλύτερη εμπειρία και το προϊόν καθαυτό δεν επηρεάζει τόσο πολύ την επιλογή τους. Η σε βάθος γνώση των πελατών και των αναγκών τους θα είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις σε αυτήν τη νέα εποχή, προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα δεδομένα”, αναφέρει η εταιρεία.