572% αύξηση στις online αγορές την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Related

Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις του Μ. Σαββάτου 4/5 – e-thessalia.gr

Το σημερινό πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων έχει ως εξής: COSMOTE SPORT 1 14.30 Ίπσουιτς–Χάντερσφιλντ –Ζ– (Τσάμπιονσιπ) 21.45 Όξφορντ-Πιτέρμπορο -Ζ- (Γ’ Αγγλίας πλέι οφ) COSMOTE SPORT 2 14.30 Λιντς-Σαουθάμπτον -Ζ- (Τσάμπιονσιπ) 19.00 Μόντσα-Λάτσιο -Ζ- (Καμπιονάτο) 21.45 Σασουόλο-Ίντερ -Ζ- (Καμπιονάτο) COSMOTE SPORT 3 14.30 Μπέρμιγχαμ-Νόριτς –Ζ– (Τσάμπιονσιπ) 20.00 Σπόρτιγκ-Πορτιμονένσε -Ζ- (πρωτάθλημα Πορτογαλίας) COSMOTE SPORT 5 21.00 Αλ…

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο θα αντιμετωπίσει…

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Share

Το ψηφιακό κανάλι αγορών επιλέγουν οι πολίτες ανά τον κόσμο και για τις αγορές, που σχετίζονται με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Η τάση αυτή δεν συνδέεται μόνο με την πανδημία – αν και ενισχύεται λόγω αυτής – καθώς αύξηση των online αγορών τη συγκεκριμένη ημέρα του χρόνου σημειώνεται σταθερά εδώ και μια δεκαετία.  

Οι “συναισθηματικές” αγορές αναπτύσσονται ταχύτερα από ποτέ: +180% οι αγορές την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία 10ετίαΚι ενώ οι διαδικτυακές συναλλαγές κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου παρουσιάζουν σταθερή άνοδο, φέτος βρίσκονται στο υψηλότερο σημείο της τελευταίας δεκαετίας, καθώς εμφανίζουν συνολική αύξηση της τάξης του 572%. Μάλιστα, το 45% των καταναλωτών σημειώνει πως φέτος θα πραγματοποιήσει διαδικτυακά τις αγορές του για τη συγκεκριμένη ημέρα.

Επίσης, υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών για φέτος βρίσκονται – εκτός από το Διαδίκτυο – και τα τοπικά καταστήματα. Μεγάλο μέρος των πολιτών δηλώνει πως θα ενισχύσει τα τοπικά καταστήματα, με το 50% να τονίζει πως θα πραγματοποιήσει τις αγορές του για λουλούδια και δώρα από τα καταστήματα της γειτονιάς του.

Νέα έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι “συναισθηματικές” αγορές αναπτύσσονται ταχύτερα από ποτέ, καθώς οι συναλλαγές την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου φανερώνουν άνοδο της τάξης του 180% την τελευταία δεκαετία.

Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει ο ετήσιος δείκτης “Mastercard Love Index”, φέτος οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν, με τα ζευγάρια να προγραμματίζουν διαφορετικού τύπου αγορές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, την οποία αναμένεται να περάσουν στο σπίτι.

Ο τζίρος του Αγίου

Η έρευνα για την “πιο ρομαντική ημέρα της χρονιάς” προκύπτει από την ανάλυση δεδομένων σε συναλλαγές, που πραγματοποιούνται με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες σε παγκόσμια κλίμακα. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές σημειώνουν άνοδο της τάξης του 648% σε αγορές δώρων ή εμπειριών κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας.

Σε αυτές τις αγορές συμπεριλαμβάνονται και οι πιο παραδοσιακές επιλογές των καταναλωτών, όπως η αγορά λουλουδιών, που σημειώνει αύξηση 278% ή οι κρατήσεις σε εστιατόρια με αντίστοιχη αύξηση 242%. Οι Ρώσοι καταναλωτές εμφανίζονται να ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα σε αγορές λουλουδιών, με τους Σουηδούς και τους Άγγλους να ακολουθούν.

Επιπλέον, οι αγορές κοσμημάτων αναπτύσσονται σταδιακά στο σύνολο της τελευταίας δεκαετίας, με τη συνολική τους άνοδο να βρίσκεται στο 119% σε σχέση με το 2011. Στην κατηγορία των κοσμημάτων, την πρωτοκαθεδρία έχουν οι Ιταλοί καταναλωτές, με τους Άγγλους στη δεύτερη θέση και τους Ρώσους να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.

Εμπειρίες καραντίνας

Ωστόσο, με δεδομένο πως οι περισσότερες χώρες της Ευρώπης συνεχίζουν να βρίσκονται υπό καθεστώς περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, οι εμπειρίες που επιλέγουν οι καταναλωτές διαφοροποιούνται σε σχέση με το παρελθόν.

Ανάμεσα στις πιο διαδεδομένες επιλογές των ζευγαριών για τον εορτασμό της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου είναι ένα δείπνο στο σπίτι, οι περίπατοι στα πάρκα, οι μαραθώνιοι σειρών και ταινιών και οι κατ’ οίκον παραγγελίες.

Τέλος, η έρευνα αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο έχουν εξελιχθεί οι σχέσεις τον τελευταίο χρόνο και πώς η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία κατά το τρέχον έτος. Το 45% των ερωτηθέντων σημειώνει πως φέτος θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στις αγορές των δώρων που θα πραγματοποιήσει, ενώ το 46% δηλώνει πως θα πραγματοποιήσει πιο δημιουργικές αγορές.