Έρευνα δείχνει αύξηση 38% των POS στην Ελλάδα από το 2017 έως το 2019

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Ενδιαφέροντα στοιχεία αναφορικά με τη διασπορά και την εξέλιξη των EFT-PΟS και των ΑΤΜs παρουσιάζει η εταιρία τεχνολογίας Printec, με βάση έρευνα που διεξήγαγε σε 14 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, στις οποίες και δραστηριοποιείται.

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι, τόσο παγκοσμίως, όσο και στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν PΟS. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της ευκολίας τους αλλά και επειδή πλέον παρέχουν μία πιο ολοκληρωμένη λύση προς τα καταστήματα μέσω μίας ευρύτερης γκάμας εφαρμογών. Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές συμπεριλαμβάνουν την εκτύπωση λογαριασμών, διαχείριση αποθεμάτων, προσφορά φιλοδωρήματος και επιστροφή χρημάτων και διεξαγωγή προγραμμάτων πιστότητας.

Σύμφωνα με στοιχεία της Printec, τα τερματικά POS διαθέτουν μεγάλη δυναμική στην Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 38% το διάστημα 2017 έως το 2019, με τον αριθμό ανά εκατομμύριο κατοίκων να εκτοξεύεται από 50.741 το 2017 σε 70.007 POS το 2019. Στο πλαίσιο αυτό, η ελληνική αγορά καταλαμβάνει την τρίτη θέση μεταξύ των 14 χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, όσον αφορά την αύξηση των POS, με τη μεγαλύτερη άνοδο να καταγράφεται στην Αλβανία (+53%) και στην Τσεχία (+47%). Σημαντική αύξηση καταγράφεται και στις υπόλοιπες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Printec, με τη συνολική άνοδο να ανέρχεται σε 27% κατά το ίδιο χρονικό διάστημα (2017-2019), ποσοστό που αντιστοιχεί συνολικά σε περίπου 400.000 τερματικά POS.

Τα ATMs τα τελευταία τρία χρόνια έχουν καταγράψει σημαντική εξέλιξη, κυρίως σε ό,τι αφορά την προσφορά υπηρεσιών και τη χρήση τεχνολογιών όπως οι δυνατότητες ανέπαφων συναλλαγών, η ενσωμάτωση wearables, αλλά και η ανακύκλωση χρημάτων. Στην Ελλάδα καταγράφεται μικρή ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια, με τον συνολικό αριθμό των ΑΤΜs ανά εκατομμύριο κατοίκων να φτάνει τα 533 (2019).

Όπως όλα δείχνουν, τα τραπεζικά καταστήματα στο μέλλον θα μειωθούν και θα έχουν μια εντελώς διαφορετική μορφή. Συνήθως, στα τραπεζικά καταστήματα συναντούμε 4 «ζώνες» εξυπηρέτησης πελατών – τη ζώνη 24ωρης self-service λειτουργίας όπου βρίσκονται και τα ATMs και η οποία είναι συνδεδεμένη με το τραπεζικό κατάστημα, αλλά φυσικά αποκομμένη, την υποβοηθούμενη ζώνη self-service, η οποία βρίσκεται μέσα στο κατάστημα και οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν μόνοι τους συναλλαγές σε μηχανήματα και να ζητούν βοήθεια από υπαλλήλους σε περίπτωση που χρειάζεται, η ζώνη παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και η ζώνη για συναλλαγές στο ταμείο. Στα τραπεζικά κατατήματα του μέλλοντος, στόχος είναι να πραγματοποιούνται οι περισσότερες συναλλαγές ρουτίνας στις ζώνες 24ωρης self-service λειτουργίας και υποβοηθούμενης self-service λειτουργίας, ενώ οι συναλλαγές που προσδίδουν υψηλή αξία στις τράπεζες να πραγματοποιούνται στη ζώνη παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Σήμερα, η κοινωνία μας έχει αντικαταστήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη χρήση μετρητών στις συναλλαγές της, αξιοποιώντας άλλους διαθέσιμους τρόπους πληρωμών, μέσω πιστωτικών καρτών, ανέπαφων συναλλαγών ή ακόμη και κρυπτονομισμάτων. Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, ο συνολικός αριθμός των συναλλαγών χωρίς μετρητά εντός της ευρωζώνης αυξήθηκε κατά 8,1% – ποσοστό που αντιστοιχεί σε 98 δισεκατομμύρια συναλλαγές το 2019 – σε σύγκριση με το 2018. Ακόμη, η έκδοση καρτών πληρωμών αυξήθηκε κατά 5,5% – ποσοστό που αντιστοιχεί σε 572 εκατομμύρια. Ωστόσο, τα μετρητά αποτελούν ακόμη έναν δημοφιλή τρόπο συναλλαγών στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, κάνοντας πολύ δύσκολη την πρόβλεψη για το ρόλο τους στο μέλλον.

To 2020 ήταν αναμφίβολα ένα έτος απροσδόκητων αλλαγών. Η πανδημία του COVID-19 δεν επηρέασε μόνο τον τρόπο που εργαζόμαστε, κοινωνικοποιούμαστε, διασκεδάζουμε και ψωνίζουμε, αλλά και τον τρόπο που συναλλασσόμαστε. Σε μελέτη της Mastercard που διεξήχθη τον Απρίλιο, το 79% των ερωτηθέντων ανά τον κόσμο δηλώνει ότι χρησιμοποιεί πλέον ανέπαφους τρόπους πληρωμών αναφέροντας την ασφάλεια και την καθαριότητα ως βασικούς παράγοντες. Συγκεκριμένα, στα παντοπωλεία και τα φαρμακεία εκτιμάται πως οι ανέπαφες συναλλαγές κατέγραψαν δύο φορές μεγαλύτερη άνοδο σε σχέση με τις μη-ανέπαφες, σε παγκόσμιο επίπεδο, το διάστημα μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2020. Πρόσφατα, μία ακόμη μελέτη της Mastercard αποκάλυψε πως το 73% των Ευρωπαίων ισχυρίζεται πως θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν ανέπαφους τρόπους πληρωμών ακόμη και μετά το πέρας της πανδημίας, με το 64% να δηλώνει ότι πλέον επιλέγει αυτό τον τρόπο συναλλαγών για τις αγορές του στα εμπορικά καταστήματα.

Εδώ μπορείτε να βρείτε αναλυτικά την έρευνα της Printec.