Η Ευρώπη ζητά κανόνες για τις πλατφόρμες της ψηφιακής οικονομίας

Related

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Το καθηλωτικό “Underwater” κάνει πρεμιέρα την Κυριακή του Πάσχα στο Cosmote History HD

NEWS Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. COSMOTE TV Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV,…

Έρευνα της Κομισιόν σε Facebook και Instagram ενόψει ευρωεκλογών – «Τρέχουν» ήδη δύο για το TikTok

Facebook και Instagram υπόκεινται σε έρευνες της ΕΕ για πιθανές παραβιάσεις των κανόνων τροποποίησης περιεχομένου ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου.  Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου. Την ίδια…

COSMOTE TV: «UNDERWONDER» – Σειρά ντοκιμαντέρ που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας!

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Μάιος στην COSMOTE TV με «The Responder» και «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του…

Share

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ζητά κανόνες για το παρόν και το μέλλον των ψηφιακών υπηρεσιών, όπως οι διαδικτυακές πλατφόρμες και αγορές.

Παράλληλα, η Κομισιόν επιδιώκει την υιοθέτηση ενός δεσμευτικού μηχανισμού κατά του παράνομου διαδικτυακού περιεχομένου, όπως προκύπτει από τις δύο εκθέσεις «νομοθετικής πρωτοβουλίας» με τις οποίες καλείται η Επιτροπή, στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες που αναμένεται να παρουσιαστεί τον Δεκέμβριο.

Οι υφιστάμενοι κανόνες για τις ψηφιακές υπηρεσίες έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό αναλλοίωτοι για 20 χρόνια, από την θέσπιση της οδηγίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με το νέο νομικό πλαίσιο η ΕΕ επιδιώκει να διαμορφώσει την ψηφιακή οικονομία στο εσωτερικό της και να θέσει πρότυπα λειτουργίας για τον υπόλοιπο κόσμο, όπως συνέβη και στον τομέα της προστασίας των δεδομένων.

Όλοι οι πάροχοι υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένοι σε τρίτες χώρες θα πρέπει να τηρούν τις διατάξεις του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες, όταν οι υπηρεσίες που προσφέρουν απευθύνονται σε καταναλωτές ή χρήστες στην ΕΕ, αναφέρουν οι ευρωβουλευτές. Πρέπει επίσης να συσταθεί ένας δεσμευτικός μηχανισμός «ειδοποίησης και ανάληψης δράσης», ο οποίος θα παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να ειδοποιούν τους «διαδικτυακούς μεσάζοντες» για την ύπαρξη δυνητικά παράνομου διαδικτυακού περιεχομένου ή δραστηριοτήτων. Επιπλέον, οι χρήστες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να προσφεύγουν σε εθνικό φορέα επίλυσης διαφορών.

Το Κοινοβούλιο ζητά επίσης να υπάρξει αυστηρή διάκριση ανάμεσα στο παράνομο και το επιβλαβές περιεχόμενο. Οι πλατφόρμες δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν φίλτρα κατά το «ανέβασμα» περιεχομένου ή οποιαδήποτε άλλη μορφή εκ των προτέρων ελέγχου για επιβλαβές ή παράνομο περιεχόμενο. Η τελική απόφαση σχετικά με το αν κάποιο περιεχόμενο είναι παράνομο ή όχι θα πρέπει να λαμβάνεται από ανεξάρτητη δικαστική αρχή και όχι από ιδιωτικές επιχειρήσεις, αναφέρουν οι ευρωβουλευτές.

Για να αντιμετωπιστούν φαινόμενα όπως το επιβλαβές περιεχόμενο, η ρητορική μίσους και η παραπληροφόρηση, είναι απαραίτητο οι πλατφόρμες να εφαρμόζουν μεγαλύτερη διαφάνεια στη λειτουργία τους. Επίσης, χρειάζεται οι πολίτες να αποκτήσουν δεξιότητες στον χειρισμό των μέσων ενημέρωσης και των ψηφιακών μέσων, ώστε να γνωρίζουν καλύτερα τους τρόπους με τους οποίους διαδίδονται αυτά τα είδη περιεχομένου.

Οι πλατφόρμες και οι διαδικτυακές υπηρεσίες διαμεσολάβησης πρέπει να βελτιωθούν ως προς την ικανότητα εντοπισμού και αφαίρεσης ψευδών ισχυρισμών και την αντιμετώπιση κακόβουλων εμπόρων, π.χ. εκείνων που πωλούν πλαστό ιατρικό εξοπλισμό ή επικίνδυνα προϊόντα στο διαδίκτυο, φαινόμενα που παρατηρήθηκαν στη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Το Κοινοβούλιο απαιτεί επίσης να καταστούν υπεύθυνες οι πλατφόρμες για την εξακρίβωση των στοιχείων των πελατών τους και την ταυτοποίησή τους, ώστε να ελέγχουν εταιρείες που επιδίδονται σε απάτες και να αφαιρούν από αυτές τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τους με σκοπό την πώληση παράνομων και μη ασφαλών προϊόντων και περιεχομένου. Ακόμη, οι ευρωβουλευτές ζητούν να θεσπιστούν ειδικοί κανόνες για να προλαμβάνονται οι δυσλειτουργίες της αγοράς που προκαλούνται από τις μεγάλες πλατφόρμες.

Το Κοινοβούλιο επιθυμεί να δοθεί στους χρήστες μεγαλύτερος έλεγχος σχετικά με το περιεχόμενο που βλέπουν στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας να ζητούν ακόμη και την ολική τους εξαίρεση από την εξατομικευμένη προσαρμογή του περιεχομένου που τους παρέχεται, για να μειωθεί η εξάρτησή τους από τους αλγόριθμους. Χρειάζονται αυστηρότεροι κανόνες για τη στοχευμένη διαφήμιση, προς όφελος λιγότερο παρεμβατικών μορφών διαφήμισης που απαιτούν λιγότερα δεδομένα και δεν εξαρτώνται από την πρότερη αλληλεπίδραση του χρήστη με το εκάστοτε περιεχόμενο. Ο επικείμενος νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες θα πρέπει επίσης να προβλέπει το δικαίωμα ανώνυμης χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών, όπου αυτό είναι εφικτό. Τέλος, προκειμένου να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους νέους κανόνες, η Επιτροπή θα πρέπει να αξιολογήσει διάφορες επιλογές σχετικά με τη σύσταση ενός φορέα επιτήρησης και επιβολής προστίμων.