Ποιοι πιστεύουν ότι είναι πολύ βαρετοί για να πέσουν θύματα ψηφιακού εγκλήματος;

Related

Έρευνα της Κομισιόν σε Facebook και Instagram ενόψει ευρωεκλογών – «Τρέχουν» ήδη δύο για το TikTok

Facebook και Instagram υπόκεινται σε έρευνες της ΕΕ για πιθανές παραβιάσεις των κανόνων τροποποίησης περιεχομένου ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου.  Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου. Την ίδια…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζεται το event YOU. MADE BY YOU.

Μετά την Αθήνα, το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, «YOU. MADE BY YOU.», συνεχίζεται στη Θεσσαλονίκη (18/5), στη Λάρισα (25/5) και στην Πάτρα (1/6), στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων της Cosmote. Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του Whatsup.gr. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο The Responder και τον 2ο κύκλο του Anne Rice’s Interview With The Vampire

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

30/04/2024  Κυριακή του Πάσχα στις 21.00 στο COSMOTE HISTORY HD   Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Motorola edge 50 series ή όταν το smartphone μεταμορφώνεται σε καθαρή… τέχνη!

Ψήφισε τη συλλογή φωτογραφιών που προτιμάς και κέρδισε!  Τα smartphones αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μας, μια συσκευή που μας συντροφεύει 24/7 και μας βοηθάει να ανταποκρινόμαστε σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Μια από τις πολλές πτυχές ενός smartphone είναι και η δυνατότητα του για δημιουργία, καθώς μια συσκευή υψηλής τεχνολογίας μπορεί να…

“UNDERWONDER”: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που “βουτά” στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Πόσο γιγαντιαίο δείχνει σε αυτή την νέα εικόνα το νέο iPhone 16 Pro Max!

Παρατεταγμένές δίπλα-δίπλα βρέθηκαν να φωτογραφίζονται οι εικονικές μονάδες iPhone 16 και το υλικό δημοσιεύτηκε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης X για να αντιληφθούμε τυχόν διαφορές μεταξύ τους. Αν και φημολογείται ότι τα νέα τηλέφωνα έχουν τον ίδιο γενικό σχεδιασμό με την τρέχουσα σειρά, η Apple φημολογείται ότι θα κάνει μερικές αλλαγές που θα επηρεάσουν την εμφάνιση και την αίσθηση…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

HP και Ίδρυμα Χατζηγάκη αποδεικνύουν πως η τεχνολογία δεν είναι ανδρικό προνόμιο!

Με αφορμή τη «Διεθνή Ημέρα για τα Κορίτσια στην Τεχνολογία» (International Girls in ICT Day) η HP και το Ίδρυμα Χατζηγάκη προσκάλεσαν στο «Κέντρο Ψηφιακής Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης» του Δήμου Κορυδαλλού κορίτσια από 14 έως 17 ετών με ελάχιστες τεχνολογικές γνώσεις, προκειμένου να τα βοηθήσουν μέσα από δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια να μάθουν περισσότερα για τον…

Η LG κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων για 11η συνεχή χρονιά

 Στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο της οικιακής ψυχαγωγίας, η LG αποτελεί αδιαμφισβήτητο ηγέτη με την πρωτοποριακή συμβολή της στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, κυριαρχώντας στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων OLED για 11 συνεχόμενα χρόνια. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, η LG κατέκτησε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά OLED το 2023, με πωλήσεις συνολικού ύψους 3 εκατομμυρίων…

Sunlight Group: Εντυπωσιακές επιδόσεις για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

Η Sunlight Group, μέλος του διεθνούς επενδυτικού Oμίλου Olympia παρουσίασε ισχυρές λειτουργικές και οικονομικές επιδόσεις το 2023. Με τα έσοδα να ανέρχονται σε 1.087,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 416,5 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος και άνω των 120 εκατ. ευρώ σε ετησίως συγκρίσιμη βάση, η ανάπτυξη του Ομίλου Sunlight προήλθε από μια σειρά…

Η COSMOTE παρουσίασε ιστορίες τεχνολογίας και καινοτομίας στο Athens Science Festival

Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot | Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το IT Innovation Center της και παρουσίασε την πρωτοβουλία COSMOTE BLUE καθώς και την εφαρμογή COSMOTE CHRONOS Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot |Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το…

Share

Η διαδικτυακή ασφάλεια βρίσκεται στην κορυφή της λίστας ως ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους millennials που θέλουν να βρουν τις «Digital Comfort Zones» στο σπίτι τους, παρά το γεγονός ότι πάνω από ένας στους τρεις (37%) πιστεύουν ότι είναι βαρετοί για να πέσουν θύματα ψηφιακού εγκλήματος, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας της Kaspersky.

Πιο συγκεκριμένα, η τελευταία παγκόσμια έκθεση της
Kaspersky, «More Connected Than Ever Before: How We Build Our Digital
Comfort Zones», διερευνά τον τρόπο με τον οποίο αλλάζουμε τις συνήθειές
μας για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε άνετοι με τον ρόλο της τεχνολογίας
στη ζωή μας. Παρόλο που οι millennials σκοπεύουν να ενισχύσουν την
ασφάλειά τους στο διαδίκτυο, οι ενέργειές τους λένε μια διαφορετική
ιστορία.

Με πολλούς millennials να πιστεύουν ότι είναι πολύ
βαρετοί για τους ψηφιακούς εγκληματίες, το 36% δηλώνει ότι θα έπρεπε
ωστόσο να κάνει περισσότερα για να ενισχύσει την ψηφιακή του ασφάλεια,
αλλά καταλήγει να είναι στον πάτο της λίστας με τις υποχρεώσεις του.

Καθώς
το «νέο φυσιολογικό» ανάγκασε πολλούς να εργάζονται από το σπίτι, το
σπίτι γίνεται τεχνολογικός κόμβος για τους millennials. Πλέον ξοδεύουν
σχεδόν δύο (1,8) επιπλέον ώρες στο διαδίκτυο καθημερινά σε σύγκριση με
την αρχή του έτους – αυξάνοντας τον ημερήσιο μέσο όρο τους στις 7,1
ώρες. Σχεδόν οι μισοί (49%) δηλώνουν ότι αυτός ο αυξημένος χρόνος στο
διαδίκτυο τούς έκανε πιο ενήμερους για την ψηφιακή τους ασφάλεια. Οι
millennials ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης, αλλά σχεδόν τα δύο τρίτα (61%) δηλώνουν ότι η
άνοδος των διαδικτυακών γνωριμιών από το σπίτι είναι μια ιδιαίτερη
ανησυχία για την ψηφιακή τους ασφάλεια.

Για να αντιμετωπίσουν αυτές τις ανησυχίες, σχεδόν οι μισοί (52%) λένε ότι εκτελούν μόνο αξιόπιστες εφαρμογές στις συσκευές τους από επίσημα καταστήματα όπως το Apple Store και το Google Play, και το 49% εκτελεί τακτικές σαρώσεις κατά των ιών σε καθεμία από τις συσκευές του για να προστατευθεί. Ωστόσο, το 13% των millennials παραδέχεται ότι χρησιμοποιεί το Wi-Fi των γειτόνων του χωρίς οι δεύτεροι να το γνωρίζουν.

«Το 2020 ήταν μια καθοριστική χρονιά για το
ψηφιακό σπίτι. Με πολλούς από εμάς σε όλο τον κόσμο σε καθεστώς ολικής
απαγόρευσης κυκλοφορίας, η συχνότητα με την οποία αλληλοεπιδρούμε και
στηριζόμαστε στην τεχνολογία έχει αυξηθεί δραματικά. Εξαιτίας αυτού,
θέλαμε να πραγματοποιήσουμε μια έρευνα που θα αποκαλύψει πόσο έχει
επηρεάσει τις πράξεις και τα συναισθήματά μας αναφορικά με την ψηφιακή
μας ζωή. Ποιες είναι οι «ψηφιακές ζώνες άνεσης» και τι σημαίνουν για
εμάς τώρα; Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι millennials, που θα
διαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία χρησιμοποιεί την
τεχνολογία για τα επόμενα χρόνια, δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην ψηφιακή
ασφάλεια – ειδικά καθώς η γραμμή μεταξύ εργασίας και σπιτιού γίνεται όλο
και πιο θολή. Η προστασία από τις ψηφιακές απειλές μπορεί να είναι
απλή, και αυτό μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα πώς μπορούμε να
βοηθήσουμε στη βελτιστοποίηση της ασφάλειας σε μεμονωμένες «ψηφιακές
ζώνες άνεσης», αναφέρει ο Andrew Winton, Αντιπρόεδρος, Marketing στην
Kaspersky.

«Λέγεται ότι το διαδίκτυο είναι στο DNA των
millennials κι αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε άλλες προκλήσεις που
απαιτούν από αυτήν την ομάδα να βρει τη δική της «ψηφιακή ζώνη άνεσης».
Το γεγονός ότι πολλοί μοιράζονται καταλύματα με συγκατοίκους μπορεί να
τους κάνουν να νιώσουν ψηφιακά ανασφαλείς, ειδικά στην αρχή της
συμβίωσης. Επίσης, η τάση τους να αλλάζουν συχνά σπίτι και δουλειά
μπορεί να κάνει αυτό το αίσθημα ακόμη χειρότερο. Σε αυτήν την περίπτωση,
είναι σημαντικό να μιλάτε και να επικοινωνείτε ανοιχτά σχετικά με αυτές
τις ανησυχίες με τους συγκατοίκους σας: να μοιράζεστε το κόστος του
λογισμικού ασφαλείας, να δημιουργείτε σαφείς κανόνες για τη χρήση κοινών
συσκευών και να γνωρίζετε ο ένας τον άλλον καλύτερα», δήλωσε η Δρ.
Berta Aznar Martínez, επικεφαλής ψυχολόγος – Πανεπιστήμιο Ramon Llull
στη Βαρκελώνη.