Ο Mark Zuckerberg σχετικά με τα μέτρα για τον κορωνοϊό

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

Post δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Mark Zuckerberg, σχετικά με τα μέτρα αντίδρασης που λαμβάνει το Facebook κατά του κορωνοϊού.

Όπως αναφέρει στο post του, ο κορωνοϊός αποτελεί πλέον μια παγκόσμια πρόκληση και για τον λόγο αυτό το Facebook τον περασμένο μήνα συνεργάστηκε στενά με τις υγειονομικές αρχές για την επίτευξη συντονισμένης ανταπόκρισης στον COVID-19.

To Facebook εστιάζει στη διασφάλιση πρόσβασης σε αξιόπιστες και ακριβείς πληροφορίες. Αυτό είναι κρίσιμο σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν υπάρχουν προφυλάξεις που μπορούμε να λάβουμε για να μειώσουμε τον κίνδυνο μόλυνσης.

Αν κάποιος ψάξει τον κορωνοϊό στο Facebook, θα βρει ένα αναδυόμενο παράθυρο που θα κατευθύνει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ή στην τοπική υγειονομική αρχή για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες.

Ολόκληρο το post του Mark Zuckerberg.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με τα βήματα που κάνουμε για να αντιδράσουμε στον κορωνοϊό. Αποτελεί πλέον μια παγκόσμια πρόκληση και τον περασμένο μήνα δουλέψαμε στενά με τις υγειονομικές αρχές προκειμένου να συντονίσουμε την απάντησή μας.

Εστιάζουμε στο να διασφαλίσουμε ότι όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστες και ακριβείς πληροφορίες. Αυτό είναι κρίσιμο σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν υπάρχουν προφυλάξεις που μπορείτε να λάβετε για να μειώσετε τον κίνδυνο μόλυνσης. Αν ψάξετε τον κορωνοϊό στο Facebook, θα βρείτε ένα αναδυόμενο παράθυρο που θα σας κατευθύνει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ή στην τοπική υγειονομική σας αρχή για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Εάν βρίσκεστε σε μια χώρα όπου ο Π.Ο.Υ. έχει αναγγείλει μετάδοση από άτομο σε άτομο, θα το δείτε επίσης στη Ροή Ειδήσεων.

Δεδομένης της εξελισσόμενης κατάστασης, συνεργαζόμαστε με εθνικά υπουργεία υγείας και με οργανισμούς όπως η ΠΟΥ, τα Κέντρα Ελέγχου Πρόληψης και Ασθενειών και την UNICEF, για να τους βοηθήσουμε να δημοσιεύουν εγκαίρως ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τον κορωνοϊό. Δίνουμε στον ΠΟΥ όλες τις δωρεάν διαφημίσεις που χρειάζεται για τις ανταποκρίσεις του σχετικά με τον κορωνοϊό, μαζί με άλλες υπηρεσίες υποστήριξης. Θα παρέχουμε επίσης υποστήριξη και εκατομμύρια σε πιστώσεις διαφημίσεων και σε άλλους οργανισμούς και θα συνεργαστούμε στενά με τους παγκόσμιους εμπειρογνώμονες στον τομέα της υγείας για πρόσθετη βοήθεια εφόσον χρειαστεί.

Είμαστε επίσης επικεντρωμένοι στην αναχαίτηση των ψευδών ειδήσεων και της επιβλαβούς παραπληροφόρησης. Είναι σημαντικό ο καθένας να έχει τη δυνατότητα να μοιραστεί τις εμπειρίες του και να μιλήσει για το ξέσπασμα του ιού, αλλά όπως καθίσταται σαφές από τα κοινοτικά μας πρότυπα, δεν είναι αποδεκτό να μοιραζόμαστε κάτι που θα θέσει ανθρώπους σε κίνδυνο. Αφαιρούμε λοιπόν ψευδείς ισχυρισμούς και θεωρίες συνωμοσίας, που έχουν επισημανθεί από κορυφαίους παγκόσμιους οργανισμούς υγείας. Επίσης εμποδίζουμε άτομα να προβάλλουν διαφημίσεις που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση – για παράδειγμα, υποστηρίζοντας ότι το προϊόν τους μπορεί να θεραπεύσει την ασθένεια.

Εκτός από την πρόσβαση σε πληροφορίες, εξετάζουμε επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες μας για να συμβάλουν στις ευρύτερες προσπάθειες περιορισμού της επιδημίας. Οι ερευνητές χρησιμοποιούν ήδη συγκεντρωμένα και ανώνυμα δεδομένα στο Facebook – συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων κινητικότητας και των χαρτών πυκνότητας πληθυσμού – για να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο ο ιός εξαπλώνεται.

Τα επιστημονικά εργαλεία που αναπτύχθηκαν από το «Ίδρυμα Chan Zuckerberg» μπορούν επίσης να βοηθήσουν και σε αυτό. Μέσω μιας συνεργασίας μεταξύ του φιλανθρωπικού μας Ιδρύματος μας και του Ιδρύματος Gates, ερευνητές στην Καμπότζη κατάφεραν να ακολουθήσουν την αλληλουχία για το πλήρες γονιδίωμα του ιού, που προκαλεί τον COVID-19 σε ημέρες, καθιστώντας πολύ πιο εύκολο και ταχύτερο το να εντοπίσουν εάν οι άνθρωποι είχαν τον ιό. Η ομάδα δημιούργησε μια νέα δημόσια έκδοση του εργαλείου IDSeq, ώστε επιστήμονες παντού να μπορούν να μελετήσουν το πλήρες γονιδίωμα, μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο των αλληλουχιών του κορωνοϊό όπως δημοσιεύονται σε όλο τον κόσμο.

Το «Chan Zuckerberg Biohub» είναι επίσης μέλος της ομάδας που εργάζεται για την ανάπτυξη του κυτταρικού άτλαντα – έναν περιοδικό πίνακα διαφορετικών κυτταρικών τύπων στο σώμα. Ως μέρος αυτής της εργασίας, υποστήριξαν ένα σχέδιο για την χαρτογράφηση όλων των κυττάρων στον πνεύμονα. Ερευνητές το χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή για να διερευνήσουν πιθανούς τρόπους για τον περιορισμό των πνευμονικών βλαβών και την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του κορωνοϊού. Αυτή είναι μια από τις θεμελιώδεις ιδέες πίσω από το CZI – να πραγματοποιήσει βασική επιστημονική έρευνα για να δημιουργήσει δομικά στοιχεία τα οποία οι οργανώσεις υγείας μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να βρουν θεραπείες για ασθένειες.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι με τους οποίους η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να προσαρμοστούν στο ξέσπασμα του ιού. Οι κοινότητες σε όλο τον κόσμο ασχολούνται με την καραντίνα και άλλες διαταραχές στην καθημερινότητά τους και χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο περισσότερο για να παραμείνουν συνδεδεμένοι ακόμα και όταν δεν μπορούν να είναι μαζί πρόσωπο με πρόσωπο. Γνωρίζουμε από προηγούμενες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης – και από μέρη όπου έχουν ήδη εκδηλωθεί κρούσματα κορωνοϊού σε ολόκληρο τον κόσμο – ότι σε περιόδους κρίσης οι άνθρωποι βασίζονται στα εργαλεία επικοινωνίας ακόμη περισσότερο απ’ ό, τι συνήθως. Αυτό σημαίνει ότι, καθώς βοηθούμε τους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες, έχουμε την ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες μας είναι σταθερές και αξιόπιστες για να χειριστούν αυτό το φορτίο και το λαμβάνουμε και αυτό σοβαρά υπόψη.

Υπάρχουν περισσότερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αισθάνονται λιγότερο απομονωμένοι και να βοηθούν ο ένας τον άλλο και εργαζόμαστε για κάποιες ιδέες που θα μοιραστούμε τις επόμενες εβδομάδες, αλλά επί του παρόντος επικεντρωνόμαστε στην επιβράδυνση της εξάπλωσης της ίδιας της επιδημίας. Αυτή είναι μια δύσκολη περίοδος για πολλούς ανθρώπους και σκέφτομαι όλους όσοι επηρεάζονται από αυτό – τους άρρωστους ή τα άτομα σε καραντίνα, τους φίλους και την οικογένειά τους και βεβαίως τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, που βρίσκονται πάντα στην πρώτη γραμμή. Σύντομα θα μοιραστούμε περισσότερες ενημερώσεις.

Το κείμενο αναρτήθηκε στο προσωπικό λογαριασμό του Mark Zuckerberg στις 04/03/2020, μπορείτε να το βρείτε εδώ