Η AR τεχνολογία φέρνει τους ήρωες των Johnnie Walker “A Song of Ice” και Johnnie Walker “A Song of Fire” στο κινητό σας!

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

Το Johnnie Walker παρουσιάζει ένα διασκεδαστικό feature για τις δύο συλλεκτικές εκδόσεις του από τη συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο HBO, το  “A Song of Ice” και  το “A Song of Fire” που θα ενθουσιάσει τους φανατικούς θαυμαστές της σειράς και όχι μόνο. Χάρη στην AR τεχνολογία, ο Ανταρόλυκος και ο Δράκος «ζωντανεύουν» από τις φιάλες στις οθόνες των κινητών τηλεφώνων.

Τα δύο νέα αυτά σκοτσέζικα ουίσκι, αντικατοπτρίζουν την περίπλοκη σχέση μεταξύ των δύο Οίκων Stark και Targaryen, της βραβευμένης τηλεοπτικής σειράς του HBO, με έμβλημα των Ανταρόλυκο και τον Δράκο αντίστοιχα. 

Οι φίλοι της σειράς και του κορυφαίου Scotch ουίσκι παγκοσμίως, μπορούν να ζήσουν τη νέα αυτή AR εμπειρία μπαίνοντας από το κινητό τους στο www.got.johnniewalker.com. Αυτό που χρειάζεται να κάνουν στη συνέχεια μέσα από το digital αυτό περιβάλλον, είναι να σκανάρουν με το κινητό τους τη συλλεκτική φιάλη και να δουν ένα από τα δύο μυθικά πλάσματα να παίρνει «σάρκα και οστά» στην οθόνη τους. Μέσω της εμπειρίας AR, οι χρήστες εκτός από την ευκαιρία να μεταφερθούν στον συναρπαστικό κόσμο του Game of Thrones, μπορούν επίσης να απομονώσουν και να κατεβάσουν σκηνές από αυτό που εκτυλίσσεται στο κινητό τους και να μοιραστούν την εμπειρία τους στα social media. 

Ο John Williams, Global Brand Director του Johnnie Walker, δήλωσε: «Η καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας του Johnnie Walker, για εδώ και περίπου 200 χρόνια. Συνεχίζουμε να είμαστε πρωτοπόροι στον χώρο αναζητώντας διαρκώς νέους τρόπους και μεθόδους για να παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας στην αγορά». 

 «Με τη χρήση της τεχνολογίας AR, ερχόμαστε να προσθέσουμε ακόμα ένα στοιχείο που θα ενθουσιάσει τους θαυμαστές της σειράς, πηγαίνοντας παράλληλα ένα βήμα παραπέρα την ήδη επιτυχημένη συνεργασία μας με την πιο δημοφιλή τηλεοπτική σειρά όλων των εποχών. Είμαστε σίγουροι ότι οι φίλοι του Johnnie Walker και του Game of Thrones, θα λατρέψουν αυτό το νέο feature που θα τους δώσει την ευκαιρία να αποκτήσουν το δικό τους μυθικό πλάσμα, εύκολα από τον καναπέ του σπιτιού τους!». 

Το Johnnie Walker A Song of Ice περιλαμβάνει single malts ουίσκι από το Clynelish, ένα από τα βορειότερα αποστακτήρια της Σκοτίας, προσδίδοντας μια έντονη φρεσκάδα στο τελικό απόσταγμα. Αυτό το νέο ουίσκι εμφιαλώνεται στους 40.2% αλκοολικούς βαθμούς και ο εντυπωσιακός σχεδιασμός της φιάλης, με τις μπλε-γκρι αποχρώσεις του προσομοιάζουν τον παγωμένο Βορρά της δημοφιλούς σειράς -που φημίζεται για τα αρκτικά τοπία και τους χειμώνες με έντονο πολικό ψύχος.

Το Johnnie Walker Song of Fire έχει πλούσια και γεμάτη γεύση, η οποία αναδεικνύει τις χαρακτηριστικές νότες καπνού από τα malts με βύνη που προέρχονται από το αποστακτήριο του Caol Ila και εμφιαλώνεται στους 40.8% αλκοολικούς βαθμούς. Με τις βαθύ-κόκκινες αποχρώσεις της, εμπνευσμένες από τους τρομακτικούς και με τη φλογερή ανάσα δράκους του Οίκου Targaryen, ο σχεδιασμός της φιάλης αντικατοπτρίζει ένα  συναρπαστικά πύρινο σκηνικό.

Οι δύο αυτές συλλεκτικές φιάλες Johnnie Walker “A Song of Ice” και “Α Song of Fire”, διαδέχονται τη συλλεκτική φιάλη White Walker by Johnnie Walker, που λανσαρίστηκε το 2018. Είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα, σε περιορισμένο αριθμό και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων με προτεινόμενη τιμή λιανικής των 700ml, τα 36,38€ και 36,52€ με 40,2% και 40,8% αλκοόλ κατ’ όγκο αντίστοιχα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε το https://www.johnniewalker.com/el-gr/