Ξεκινά σήμερα η υλοποίηση της συμφωνίας Public – MediaMarkt

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο θα αντιμετωπίσει…

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Ξεκινά σήμερα η υλοποίηση της συμφωνίας Public και MediaMarkt για τη δημιουργία μιας νέας, κοινής εταιρείας λιανικής πώλησης.

LOGO

Η συμφωνία αυτή, συνολικά επωφελής για την αγορά και το καταναλωτικό κοινό, δημιουργεί τον μεγαλύτερο retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών στην Ελλάδα, μετασχηματίζοντας τον κλάδο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Η συνεργασία των δυο εταίρων διασφαλίζει και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία της MediaMarkt στη χώρα, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διατήρηση πολλών θέσεων εργασίας στον κλάδο της λιανικής. Παράλληλα, η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη σύμπραξη της Public με τη MediaMarkt ωφελεί σημαντικά τους συνεργάτες και τους προμηθευτές παρέχοντάς τους διευρυμένες ευκαιρίες ανάπτυξης. Προς την κατεύθυνση αυτή, στοχεύουμε στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας επώνυμων brands που αναζητά ο καταναλωτής στα καταστήματα της MediaMarkt, με έμφαση κυρίως σε εταιρείες-κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο brands.

Παράλληλα, η νέα εταιρεία θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την κοινή, πελατοκεντρική φιλοσοφία των δύο μαρκών, σύμφωνα με την οποία ο καταναλωτής αντιμετωπίζεται πάντα με σεβασμό και όρους απόλυτης διαφάνειας, με ειλικρινή ενημέρωση ως προς τις τιμές και τις πραγματικές εκπτώσεις στις περιόδους εκπτώσεων/προσφορών.

Όραμα των δύο εταίρων είναι η ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού μοντέλου πωλήσεων λιανικής, που θα διαμορφώσουν τον retailer του αύριο. Σε αυτή τη νέα εποχή, στόχος θα είναι η συνεχής βελτίωση της ζωής του καταναλωτή μέσα και έξω από το σπίτι, μέσω της προσφοράς της μεγαλύτερης γκάμας κορυφαίων προϊόντων και αξεπέραστων υπηρεσιών, αλλά και μιας μοναδικής πολυκαναλικής εμπειρίας.

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος από σήμερα αναλαμβάνει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες, δήλωσε: «Με τη συνεργασία των δύο πολύ ισχυρών brands -Public και MediaMarkt εισάγουμε στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο retail, το οποίο βασίζεται στην προσφορά της πλέον ολοκληρωμένης πρότασης για τους καταναλωτές και παράλληλα στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, που θα ωφεληθούν πολλαπλά από τις συνέργειες που προκύπτουν».

H συνεργασία Public και MediaMarkt οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η νέα εταιρεία, με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. Ευρώ το 2019, διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr, www.public-cyprus.com.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες.

Δίνοντας έμφαση στο πολυκαναλικό εμπόριο, που υποστηρίζεται από το πυκνό δίκτυο των καταστημάτων της, τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής αλλά και τη μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα Public Marketplace, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στην καλύτερη τιμή.

Δύο μάρκες – Μία Ομάδα : Οι εργαζόμενοι της νέας εταιρείας, που θα φιλοξενήσει τα δύο ισχυρά brands, γίνονται πλέον μέρος μιας μεγάλης, πολύ ανταγωνιστικής εταιρείας, με σταθερή οικονομική βάση και με τη δύναμη να διαμορφώνει το retail του αύριο. Το νέο σχήμα επιφυλάσσει για τους εργαζόμενους μακροπρόθεσμα μεγάλες ευκαιρίες εξέλιξης σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Η διαδικασία της ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο εταίρων θα γίνει με ομαλό τρόπο και πάντα με απόλυτο σεβασμό προς τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες του Public και της MediaMarkt.

Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Media Saturn Holding GmbH για τη συναλλαγή ενήργησε η PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. (PwC).

Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Olympia Group/Public για τη συναλλαγή ενήργησε η Deloitte Greece.