Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα δεδομένα στις αγορές μας

Related

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Share

Καθοριστικό ρόλο στο τρόπο που πραγματοποιούσαμε μέχρι σήμερα τις αγορές θα έχει η τεχνητή νοημοσύνη, καθώς θα συμβάλει με τέτοιον τρόπο, που θα τις καθιστά μια πολύ πιο ευχάριστη και εύκολη διαδικασία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε αναφορά της Microsoft στην ιστοσελίδα της, η εξασφάλιση μιας ομαλής και ξένοιαστης εμπειρίας αγορών, είναι κρίσιμη, τόσο για τη διατήρηση του πελατολογίου, όσο και για την προσέλκυση νέων κοινών.

Εξάλλου, ο ανταγωνισμός για τους πελάτες έχει γίνει εντονότερος. Είτε πρόκειται για αγορά υλικών, είτε ακόμη και για φαρμακευτική αγωγή, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν συχνά δυσάρεστες εμπειρίες που δυσκολεύουν την εξεύρεση των κατάλληλων επιλογών. Η κατανόηση αυτού του ζητήματος, μπορεί να επιφέρει σημαντικές συνέπειες στον κύκλο εργασιών μιας εταιρείας, γι’ αυτό και οργανισμοί σε όλη την Ευρώπη στρέφονται σε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), ώστε να προσφέρουν απλούστερες εμπειρίες αγορών για τους καταναλωτές τους.

Οργανώνοντας τις online προσφορές όπως ποτέ ξανά στο παρελθόν

Η Microsoft αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα, που δείχνουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει, τόσο στην αύξηση των πωλήσεων εταιριών, όσο και στη διευκόλυνση των καταναλωτών στις αγορές τους και στην επιλογή των προϊόντων. Όπως αναφέρει, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Praktiker. Η εταιρία θέλοντας να βοηθήσει τους καταναλωτές να βρoύν την ιδανική απόχρωση για το λευκό χρώμα, οδήγησε την εξυπηρέτηση πελατών στο επόμενο επίπεδο και μετασχημάτισε το ηλεκτρονικό της (online) κατάστημά της, ώστε να προσφέρει πιο εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα, προκειμένου να αντιμετωπίσει και το μειωμένο κατά 1,4% μερίδιο των διαδικτυακών αγορών. Οι λειτουργίες της online αναζήτησης στην ιστοσελίδα της ήταν περιορισμένες και αργές, κάνοντας δύσκολο για τους καταναλωτές που είχαν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους, να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονταν. Συνεργάστηκε με την PrefiBox και δημιούργησαν από κοινού μια λύση βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη, που έχει ως αποτέλεσμα, όταν ένας πελάτης αναζητά συγκεκριμένα στιλ επίπλων και χρώματα βαφής, η «έξυπνη λύση» να μπορεί να προβαίνει σε συγκεκριμένες προτάσεις βασισμένες στην γενικότερη online συμπεριφορά του καταναλωτή. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να βρουν γρήγορα αυτό που χρειάζονται ανάμεσα στα 30.000 προϊόντα του καταλόγου της Praktiker, κάνοντας την εμπειρία αγορών ομαλή, αξιόπιστη και γρήγορη. Οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 8,7%, ενώ η αξία αυτών των συναλλαγών κατά 19% κατά μέσο όρο.

Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά εισιτηρίων

Με πρόβλεψη για αύξηση κατά 5 δισεκατομμύρια μέχρι το 2021, ο τομέας της online αγοράς εισιτηρίων αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, μαζί με τις μεγάλες ευκαιρίες έρχεται και ο αυξημένος ανταγωνισμός, όπως αναφέρει η Microsoft.

Αναγκαζόμενη να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και θέλοντας να προσφέρει στους καταναλωτές, υψηλής ποιότητας και καινοτόμες υπηρεσίες, η Dot.cy (με έδρα την Κύπρο) είναι μια εταιρία που προσφέρει cloud πλατφόρμες διαχείρισης εισιτηρίων για μουσεία, συναυλιακούς χώρους, γήπεδα και πολλά άλλα. Συγκεκριμένα, η Dot.cy , όπως αναφέρει η Microsoft, ανέπτυξε ένα chatbot που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο μπορεί να «ταυτοποιήσει» τα εισιτήρια για τα οποία ενδιαφέρονται οι πελάτες και άμεσα να τα φιλτράρει μέσα από διαφορετικά πακέτα προσφορών. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει μια πραγματικά μοναδική εμπειρία αγορών. Μάλιστα, για να το κάνει ακόμη πιο εύκολο, το chatbot της Dot.cy μπορεί να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες σε 24ωρη βάση, εφτά ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποιώντας τη μητρική γλώσσα των καταναλωτών στα προτιμόμενα από αυτούς social media.

Σε γενικές γραμμές, η βελτιστοποίηση των πωλήσεων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση κόστους για τους εμπόρους, καθώς η προμήθεια αγαθών και η μεταφορά των αποθεμάτων γίνονται ακριβέστερες. Παράλληλα, η διαχείριση πόρων γίνεται αποτελεσματικότερη.

Τι σημαίνει, όμως, αυτό για τους καταναλωτές;

Τέρμα πια η απάντηση «δεν είναι διαθέσιμο» για ένα προϊόν της επιλογής σας, επειδή η ζήτηση ήταν υψηλότερη απ’ ό,τι αναμενόταν. Όπως αναφέρει η Microsoft, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να φαίνεται ακριβή ή πολύπλοκη ως τεχνολογία. Το αντίθετο όμως, μπορεί να μειώσει το κόστος και να εξοικονομήσει χρόνο, κάνοντας τη ζωή των ανθρώπων αλλά και των επιχειρήσεων ευκολότερη. Για τη Microsoft, επισημαίνεται στην αναφορά της εταιρίας, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής της τα τελευταία χρόνια. Στην περίπτωση της Praktiker, η συνεργασία της με την Prefibox βασίστηκε στο πακέτο υπηρεσιών Microsoft Azure, το οποίο διασφαλίζει υψηλή διαθεσιμότητα, ανεξάρτητα από το πόσες εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες βρίσκονται online ταυτόχρονα. Όσον αφορά την Dot.cy, Gold Partner της Microsoft, η εταιρεία επέκτεινε το πακέτο υπηρεσιών Microsoft Dynamics CRM, παρέχοντας εξειδικευμένες λύσεις σε ορισμένους από τους πιο σημαντικούς οργανισμούς στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και των χωρών του Κόλπου.