Η Google εγκαινιάζει το Market Finder στην Ελλάδα

Related

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Share

Η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα – ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό.

Το Market Finder παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη ΔΕΘ. Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά και συζήτησαν για το πώς το διαδίκτυο και η ψηφιακή οικονομία διευκολύνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε νέες γεωγραφικές περιοχές.

Η
εκδήλωση οργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, της
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές
Δεξιότητες και την Απασχόληση και υποστηρίχθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων
Θεσσαλονίκης, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος και τον Σύνδεσμο
Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.

Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, μόνο το 10% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος. Ένα πραγματικά μικρό ποσοστό, ιδιαίτερα αν συγκριθεί με τον μέσο όρο της Ε.Ε. Σύμφωνα με τον ίδιο οργανισμό, δύο από τους λόγους που αποτελούν εμπόδια για την δραστηριοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος είναι 1) η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων και 2) η δυσκολία διαχείρισης τεχνολογικών εργαλείων.

Η Μαρία Φουντά,
Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη
Ρουμανία, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία 4 χρόνια, με το πρόγραμμα Grow
Greek Tourism Online, διαδώσαμε ψηφιακές δεξιότητες σε περισσότερους από
120 χιλιάδες Έλληνες – 14.000 μόνο στην Κεντρική Μακεδονία – που
δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού. Είμαστε χαρούμενοι που
σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές
μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου
Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και
πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των
επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές».

Τρόπος λειτουργίας του Market Finder:

Βήμα 1:
Βρίσκοντας τις καλύτερες αγορές για την επιχείρησή σας: Από τη στιγμή
που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market
Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι
καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης
τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας
του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το
Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα
δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας
ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή
δυναμική μιας αγοράς.

Βήμα 2: Προετοιμάζοντας
την επιχείρησή σας για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει
τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις
έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς
και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς
τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη
γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί
στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των
διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος,
οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που
διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε
αγορά.

Βήμα 3: Φέρνοντας την επιχείρησή σας
μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό
μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την
επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να
δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών
περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και
προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.

Κατά τη διάρκεια της
εκδήλωσης η Google παρουσίασε επίσης έναν ενημερωμένο απολογισμό
αποτελεσμάτων για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online
(g.co/greektourism), που παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές
υπηρεσίες σε τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες
και εργαλεία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις του τουρισμού να μπορούν να
χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά, με στόχο να προσελκύουν
περισσότερους επισκέπτες καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Έως σήμερα,
στην Ελλάδα, η Google έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 120.000
ανθρώπους, έχοντας επισκεφθεί περισσότερες από 100 πόλεις και
συνεργαστεί με πάνω από 40 πανεπιστήμια σε όλη τη χώρα, για να συμβάλλει
και στην κατάρτιση της νέας γενιάς επαγγελματιών του τουρισμού.
Συγκεκριμένα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 4.000 επιχειρηματίες
και νέοι, στις 7 περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ
συνολικά, από το 2014 που ξεκίνησε το πρόγραμμα, έχουν εκπαιδευτεί
περισσότεροι από 14.000 νέοι και επαγγελματίες από την περιοχή.