Dilip Bhatia, VP User & Customer Experience Lenovo: «Η μοναδική τέχνη του να κατανοείς τα θέλω των users»! (IFA 2019)

Related

Super League 2 – Χρήστος Παπαδημητρίου: «Ένας όμιλος, ενδιαφέρον από Cosmote και Nova»

18 Μαΐου 2024 13:50 18 Μαΐου 2024 13:50 Agriniotimes.gr Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος Α’ της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου σχετικά με το νέο Πρωτάθλημα για τη σεζόν 2024 – 2025 λέγοντας πως δε γίνεται να είναι ξανά με δύο ομίλους και πως υπάρχει ενδιαφέρον από Cosmote και Nova Αναλυτικά ανέφερε: «Η προκήρυξη…

Παπαδημητρίου: «Ενδιαφέρον από Nova και Cosmote για τη Super League 2»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου, σε συνέντευξη Τύπου αναφέρθηκε στη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα, αλλά και στο ενδιαφέρον της Nova και της Cosmote για τα δικαιώματα του πρωταθλήματος. «Η προκήρυξη προβλέπει έναν όμιλο για τη νέα αγωνιστική περίοδο 2024-25. Δεν υπάρχει περίπτωση δύο ομίλων ούτε μια στο εκατομμύριο. Αν θέλουν κάποιοι…

Παπαδημητρίου: «Σε έναν όμιλο το πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και COSMOTE»

Σημαντικές αλλαγές αναμένεται να δούμε στο πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, σύμφωνα με τον Χρήστο Παπαδημητρίου. Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στην διεξαγωγή του πρωταθλήματός της Super League 2 της νέας σεζόν. Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος της Super League 2, ξεκαθάρισε ότι θα διεξαχθεί ένα πρωτάθλημα με 20 ομάδες…

Παπαδημητρίου: «Σ’ έναν όμιλο το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2 Χρήστος Παπαδημητρίου μίλησε για τη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν ενώ αναφέρθηκε στους τηλεοπτικούς παρόχους που θέλουν να αποκτήσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα.Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, ξεκαθάρισε ότι θα έχουμε πλέον πρωτάθλημα ενός ομίλου με 20 ομάδες, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από NOVA…

Αντιπρόεδρος Super League 2: Σ’ έναν όμιλο το νέο πρωτάθλημα – Ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote!

You don't have permission to access /113306/antiproedros-super-league-2-s-enan-omilo-to-neo-protathlima-endiaferon-apo-nova-kai-cosmote/ on this server.

ACS: Διευκρινίσεις για τη διαδικασία της επιστολικής ψήφου

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των εκλογέων της Επιστολικής Ψήφου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, έχοντας αναλάβει μέρος των παραδόσεων και αποστολών  για την εκλογική διαδικασία, θα ήθελε να διευκρινίσει τα εξής: Η παράδοση του εκλογικού υλικού της Επιστολικής Ψήφου από την ACS ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Η ACS μπορεί…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Έκλεψαν κρυπτονομίσματα Ethereum αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων σε 12 δευτερόλεπτα

Δύο αδέλφια, μαθηματικοί και ειδικοί στους υπολογιστές απόφοιτοι του MIT συνελήφθησαν στις ΗΠΑ με την κατηγορία ότι έκλεψαν κρυπτονομίσματα αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε 12 δευτερόλεπτα σπάζοντας το blockchain του Ethereum. Αυτή η τεχνική, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην ιστορία του κυβερνοεγκλήματος και πλέον ο Άντον Περέρ-Μπρούνο, 24 ετών, και ο Τζέιμς Περέρ-Μπουένο, 28…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις, προηγμένα προϊόντα…

Cosmote, Γερμανός: Προσφορές και άτοκες δόσεις σε προϊόντα τεχνολογίας

Κατάστημα Γερμανός © facebook.com/Germanos/ Προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας ανακοίνωσαν Cosmote και Γερμανός με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών. Αναλυτικότερα, έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα και eshop Cosmote και ο Γερμανός, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις , προϊόντα τεχνολογίας όπως Smartphones, tablets, laptops, smartwatches, τηλεοράσεις,…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις[1], προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας όπως Smartphones, tablets, laptops, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, αξεσουάρ κ.ά.…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τεχνολογία Προβολή μεγαλύτερης εικόνας Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48…

Unboxing με το NSP 2650DS 4G!

Παρά τη λατρεία μας για τα high-tech smartphones, είναι γεγονός πως ορισμένες φορές, το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να πάρουμε ένα… τηλέφωνο ή να στείλουμε ένα SMS. Και ειδικά όταν θέλουμε να χρησιμοποιούμε πολλές κάρτες SIM, ή αν χρειαζόμαστε ένα μικρό, απλό κινητό για το παιδί μας ή κάποιον ηλικιωμένο, οι καλύτερες λύσεις είναι οι…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις, προηγμένα προϊόντα…

Νέο έργο πληροφορικής ανέλαβε η Q&R από την ΚτΠ για το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Η Ένωση Εταιρειών «NETCOMPANY – INTRASOFT SA- DELOITTE BUSINESS SOLUTIONS Ανώνυμη Εταιρία Συμβούλων Επιχειρήσεων- SINGULARLOGIC ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – QUALITY & RELIABILITY ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» συνήψε με την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ), Σύμβαση για το Έργο: Σχεδιασμός και Υλοποίηση ενός νέου συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων για…

Share

Στο πλαίσιο του TechLife event IFA 2019 που διοργάνωσε η Lenovo στο Βερολίνο, εκτός από τα νέα συναρπαστικά high-tech προϊόντα της κορυφαίας εταιρείας τεχνολογίας που κυριαρχεί στον χώρο των PCs και laptops, είχαμε την ευκαιρία να ρίξουμε μια πιο διεξοδική κι ενδελεχή ματιά στον τρόπο που η Lenovo αντιλαμβάνεται την εμπειρία που προσφέρει στους χρήστες. Ο Dilip Bhatia, VP του τομέα User & Customer Experience της Lenovo ανέλαβε να μας ξεναγήσει σε αυτό που ονομάζεται Customer Centricity, εστιάζοντας δηλαδή στο πως ο κολοσσός του computing, αντιλαμβάνεται τις εμπειρίες που προσφέρει στους users.

Batia ready

Ο κ. Bhatia στάθηκε στο γεγονός ότι τόσο η «τιμή», όσο και το «προϊόν» δεν έχουν και πολύ μεγάλη σημασία, καθώς οι σύγχρονοι πελάτες αυτό που κάνουν ουσιαστικά είναι να «αγοράζουν» εμπειρίες και τα brands που κατορθώνουν να επιβιώσουν στην αγορά είναι εκείνα που στρέφουν την προσοχή τους στην παροχή του βέλτιστου user experience. Το στέλεχος της Lenovo τόνισε χαρακτηριστικά στην ομιλία του ότι στόχος της εταιρεία να «ακούει» και να «αφουγκράζεται» τα «θέλω» του καταναλωτικού κοινού, κτίζοντας ένα πλαίσιο σχέσεων ανάμεσα στα προϊόντα της και στους χρήστες. Πριν από τον σχεδιασμό κάθε προϊόντος, το feedback που δίνει ο κάθε πελάτης παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στον τελικό σχεδιασμό του. Στη Lenovo υπάρχει ένα ειδικό τμήμα του προσωπικού που εστιάζει σε αυτά που αρέσουν ή δεν αρέσουν στον καταναλωτή.

Bhatia (9)

Για παράδειγμα, στο κορυφαίο gaming brand, Legion, το σχεδιαστικό team της Lenovo δημιούργησε προϊόντα, τα οποία κατάφεραν να συνδυάσουν την επαγγελματική προσέγγιση ενός «σοβαρού» laptop με ένα πανίσχυρο gaming σύστημα. Με αυτόν τον τρόπο δημιούργησαν ένα προϊόν, το οποίο μπορεί να σταθεί τόσο για επαγγελματική χρήση όσο και για το απαιτητικό gaming κι έτσι επετεύχθη μια «χρυσή τομή» που σπανίως συναντάς σε αντίστοιχα προϊόντα. Παράλληλα, οι users συνήθιζαν να «παραπονούνται» για την αυτονομία των laptops, καθώς η μικρή χωρητικότητα των μπαταριών δεν άφηνε και πολλά περιθώρια. Για αυτό και το Yoga S740 έριξε το βάρος στον συγκεκριμένο τομέα, με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχει στο πλούσιο προϊοντικό portfolio της εταιρείας ένα laptop που δεν θα «προδώσει» ποτέ των χρήστη του σε ότι έχει να κάνει με το ζήτημα της αυτονομίας.

Bhatia (4)

Για τη Lenovo, το feedback που λαμβάνει από τους πελάτες της αποτελεί μια άκρως σοβαρή υπόθεση, σε σημείο που η ανάλυση του να αποτελεί «επιστήμη». Όπως αποκάλυψε ο κ. Bhatia, γίνεται συστηματική χρήση Big Data Analytics κι πραγματοποιούνται ενδελεχείς έρευνες, μέσω των οποίων αναλύονται δεκάδες παράγοντες και παραμέτροι που επηρεάζουν τη γνώμη του καταναλωτή. Συγκεντρώνοντας όλα αυτά τα αρκετά περίπλοκα δεδομένα στη συνέχεια λαμβάνονται οι αποφάσεις από τα αρμόδια τμήματα για το πως θα καταφέρουν να καταστήσουν ένα προϊόν ακόμη πιο ελκυστικό στον user. Μάλιστα, χωρίς καμία διάθεση υπερβολής ο κ. Bhatia ανέφερε ότι καμιά φορά είναι καλό να «αποτυγχάνει» ένα προϊόν στην αγορά, καθώς τα σφάλματα που γίνονται αποτελούν το καλύτερο οδηγό για να βελτιστοποιηθεί στο μέλλον ακόμη περισσότερο ο «διάδοχος» του.

Κρίνοντας με βάση τα παραπάνω, καθίσταται σαφές ότι η Lenovo κινείται μέσα σε ένα πλαίσιο πελατοκεντρικής αντίληψης, όπου η γνώμη ακόμη και του πιο απλού χρήστη «μετράει». Έτσι λοιπόν εξηγείται που αυτή την στιγμή είναι υπερδύναμη στην αγορά του computing.