Το Facebook θα επαληθεύει γεγονότα και στην Ελλάδα μέσω τοπικού συνεργάτη

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Το Facebook έχει καταστήσει την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης ως θέμα ύψιστης προτεραιότητας ειδικά ενόψει των εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σε τρεις εβδομάδες από σήμερα.

Το σημαντικότερο εργαλείο στην προσπάθεια περιορισμού των ψευδών ειδήσεων είναι η συνεργασία με ανεξάρτητους συμβούλους σε όλο τον κόσμο. Ειδικά για την Ελλάδα, το Facebook ανακοίνωσε ότι ο εν λόγω συνεργάτης θα είναι τα Ellinika Hoaxes.

Ο οργανισμός επαλήθευσης γεγονότων στην Ελλάδα, θα εξετάζει και θα αξιολογεί την ακρίβεια του περιεχομένου στο Facebook. Ο Θεόδωρος Δανιηλίδης, ιδρυτής των Ellinika Hoaxes, ανέφερε σχετικά: «Τα Ellinika Hoaxes απολαμβάνουν πλέον διεθνούς αναγνώρισης για την εγκυρότητα και τον επαγγελματισμό τους στη δημοσιογραφική έρευνα και ειδικότερα στην επαλήθευση ειδήσεων. Η συνεργασία με το Facebook θα μας προσφέρει πολύ περισσότερες δυνατότητες για άμεση ανταπόκριση στη μάστιγα της παραπληροφόρησης, η οποία αποτελεί απειλή για τα θεμέλια της δημοκρατίας».

Οι σημερινοί συνεργάτες του Facebook για την επαλήθευση των γεγονότων εγκρίνονται από το Διεθνές Δίκτυο Ελέγχου Ενημέρωσης, όπου εφαρμόζει πρότυπα όπως η μη εξωστρέφεια και η διαφάνεια των πηγών. Οι συνεργάτες αυτοί αποτελούν επίσης μέρος μιας συλλογικής προσπάθειας που ηγείται η IFCN για να ελέγξει το περιεχόμενο που σχετίζεται με τις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που ονομάζεται FactCheckEU. Από σήμερα, όλοι οι συμμετέχοντες στο FactCheckEU θα μπορούν να αξιολογήσουν και να αναθεωρήσουν αιτήματα στο Facebook.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 21 συνεργάτες που ελέγχουν περιεχόμενο σε 14 ευρωπαϊκές γλώσσες: Κροατικά, Δανικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ιταλικά, Πορτογαλικά, Ισπανικά, Ολλανδικά, Αγγλικά, Λιθουανικά, Πολωνικά, Σουηδικά και Νορβηγικά. Όταν ένας συνεργάτης αποτιμά μια είδηση ως ψευδή, εμφανίζεται χαμηλότερα στη ροή ειδήσεων, μειώνοντας σημαντικά τη διασπορά της. Αυτό μειώνει την εξάπλωση της είδησης και τον αριθμό των ανθρώπων που τη βλέπουν. Οι σελίδες και οι τομείς που μοιράζονται επανειλημμένα ψευδείς ειδήσεις θα μειώσουν επίσης τη διασπορά τους και θα καταργηθεί η ικανότητά τους να δημιουργούν έσοδα και διαφημίσεις. Αυτό βοηθά στην εξάλειψη των ψευδών ειδήσεων με οικονομικά κίνητρα. Από την εμπειρία του Facebook, όταν μια είδηση έχει χαρακτηρισθεί ως ψευδής, κατόρθωσε να μειωθεί η εξάπλωση της κατά 80%.

Η Laura Bononcini, Διευθύντρια Δημόσιας Πολιτικής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας στην Ελλάδα με τα Ellinika Hoaxes με βάση την προτεραιότητά μας για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και τη διασπορά ψευδών ειδήσεων στο Facebook και στην Ελλάδα, εν όψει των προσεχών Ευρωεκλογών. Η παραπληροφόρηση είναι ένα πολύπλοκο και εξελισσόμενο πρόβλημα και επενδύουμε πολύ για την επίλυση του, διότι πιστεύουμε ότι παρέχουμε χώρο για συζητήσεις των πολιτών κατά την περίοδο των εκλογών. Θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι η συζήτηση αυτή είναι ασφαλής, αυθεντική και ακριβής».

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε το Facebook, το πρόγραμμα είναι σύμφωνο με το τριμερές πλαίσιο του Facebook για τη βελτίωση της ποιότητας και της αυθεντικότητας των ιστοριών στη Ροή Ειδήσεων, όπου το Facebook αφαιρεί λογαριασμούς και περιεχόμενο που παραβιάζει τα κοινοτικά πρότυπα ή τις πολιτικές διαφημίσεων, μειώνει τη διασπορά ψευδών ειδήσεων και μη αυθεντικού περιεχομένου όπως clickbait, και ενημερώνει τους ανθρώπους, παρέχοντας τους περισσότερες πληροφορίες για τις ενημερώσεις που βλέπουν.