Kaspersky Lab: 1 στους 3 δε γνωρίζει πώς μπορεί να προστατεύσει πλήρως την ιδιωτική του ζωή στο Διαδίκτυο

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Με την αύξηση του αριθμού των προσωπικών δεδομένων που μοιράζονται στο Διαδίκτυο, ορισμένοι έχουν παραιτηθεί θεωρώντας ότι τυχόν απόπειρες διατήρησης της ιδιωτικότητάς τους στο διαδίκτυο θα είναι καταδικασμένες σε αποτυχία. Η Kaspersky Lab διαπίστωσε πρόσφατα ότι ένας στους τρεις (32,3%) καταναλωτές δε γνωρίζει πώς μπορεί να προστατεύσει πλήρως την ιδιωτική του ζωή στο Διαδίκτυο. Αυτή η αδυναμία ως προς τα ψηφιακά ζητήματα ιδιωτικής ζωής, που ονομάζεται άγχος για τη διατήρηση ιδιωτικότητας (privacy fatigue), οδηγεί συχνά στο υπερβολικό μοίρασμα πληροφοριών στα κοινωνικά δίκτυα, αγνοώντας τους εγγενείς κινδύνους ασφάλειας. Ωστόσο, τώρα δεν είναι η καλύτερη στιγμή για να ρίξετε τις άμυνές σας – μια τέτοια ανάλαφρη στάση απέναντι στην προστασία των προσωπικών σας δεδομένων θα μπορούσε να σας κάνει έναν εύκολο στόχο για τους ψηφιακούς εγκληματίες.

 website-tracking

Σε μια εποχή όπου εννέα στους δέκα (89,3%) είναι online αρκετές φορές την ημέρα, το Διαδίκτυο έχει γίνει απαραίτητο για τη σύγχρονη ζωή. Έτσι δημιουργείται στους χρήστες η τεράστια πρόκληση να κρατούν όλα τα προσωπικά τους στοιχεία υπό έλεγχο. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab, σχεδόν ένας στους πέντε (17%) είδε ιδιωτικές πληροφορίες για τον ίδιο ή τα μέλη της οικογένειάς του να βρίσκονται σε δημόσια θέα. Μεταξύ των ατόμων που έχουν παιδιά κάτω των 18 ετών, το μέγεθος αυτό αυξάνεται σε έναν στους τέσσερις (22,3%).

Οι μάταιες προσπάθειες να γίνουμε λιγότερο ορατοί στο Διαδίκτυο οδηγούν σε μια κατάσταση που ονομάζεται «άγχος για τη διατήρηση ιδιωτικότητας»Το άγχος για τη διατήρηση της ιδιωτικότητας συνδέεται με τη ζωή υπό συνεχή πίεση, με μόνιμη αίσθηση ότι τρίτοι εκμεταλλεύονται τις προσωπικές μας πληροφορίες, με όλη την αντίσταση να είναι άσκοπη. Στην πραγματικότητα, ορισμένοι πιστεύουν ότι δεν έχουν αρκετή δύναμη για να αντιταχθούν στην παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους. Ένας στους τρεις (32,3%) δεν γνωρίζει πώς μπορεί να προστατεύσει πλήρως την ιδιωτική του ζωή στο διαδίκτυο και τουλάχιστον ένας στους δέκα (13%) έχει χάσει το ενδιαφέρον του για το πώς μπορεί να βελτιώσει περαιτέρω την ιδιωτικότητά του.

Τέτοια αδυναμία όσον αφορά στα ζητήματα ιδιωτικού απορρήτου επηρέασαν επίσης την ηλεκτρονική συμπεριφορά των ανθρώπων. Ένα στους πέντε (19%) δεν καταβάλλει πρόσθετες προσπάθειες – όπως την τακτική εκκαθάριση του ιστορικού περιήγησης ή τη χρήση ειδικών add-on στοιχείων για την παρεμπόδιση των λειτουργιών παρακολούθησης στο διαδίκτυο – ώστε να εξασφαλίζεται το απόρρητό τους κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο από όλων των ειδών τις συσκευές.

Η Marina Titova, Head of Consumer Product Marketing στην Kaspersky Lab, εξηγεί: «Η αύξηση των παραβιάσεων δεδομένων, σε συνδυασμό με τη δυσκολία διαχείρισης των ηλεκτρονικών προσωπικών δεδομένων, έχεις ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να αισθάνονται απώλεια ελέγχου και κόπωση όταν πρέπει να σκεφτούν την ψηφιακή τους ιδιωτικότητα. Ενώ δεν υπάρχει κάποια απόλυτη λύση, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μειώσουν τον κίνδυνο τους. Αυτό ξεκινά με τη βασική ψηφιακή υγιεινή, αλλά περιλαμβάνει τη χρήση προηγμένων εργαλείων και τεχνολογιών που θα τους βοηθήσουν να βάλουν την ψηφιακή τους ιδιωτικότητα σε τάξη».

Αυτή η μακροχρόνια απάθεια μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά προβλήματα. Σήμερα, πολλοί ψηφιακοί εγκληματίες είναι έτοιμοι να επωφεληθούν από το ιδιωτικό απόρρητο των άλλων και να κερδίσουν, εκμεταλλευόμενοι τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών.

Για να διασφαλίσετε την ψηφιακή σας ιδιωτικότητα, η Kaspersky Lab συνιστά μερικά απλά βήματα:

  • Ξεκινήστε τη διαχείριση του ψηφιακού σας αποτυπώματος: διατηρήστε μια λίστα με τους λογαριασμούς σας και ελέγξτε τακτικά εάν τα δεδομένα σας έχουν γίνει δημόσια προσβάσιμα. Δημιουργήστε επίσης ένα δευτερεύον email
  • Χρησιμοποιήστε ειδικά ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν την ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο, όπως το Private Browsing ή η ανίχνευση οποιασδήποτε κάμερας ή μικροεφαρμογής από μη αξιόπιστες εφαρμογές.
  • Εγκαταστήστε αξιόπιστες λύσεις ασφάλειας που περιλαμβάνουν ένα σύνολο βοηθητικών προγραμμάτων για να ελαχιστοποιήσετε τους κινδύνους παραβίασης της ιδιωτικής ζωής όπως τα Kaspersky Security CloudKaspersky Secure Connection και Kaspersky Password Manager.

Εδώ μπορείτε να βρείτε την αναλυτική έκθεση της Kaspersky Lab