6η Ετήσια Έκθεση State of Service της Salesforce: Η ταχύτητα, η εξατομίκευση και η τεχνολογία καθορίζουν το μέλλον της εξυπηρέτησης πελατών

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (20-05-2024)

Αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ και τένις περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά οι αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας: 12:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 2024 Λιόν 14:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 2024 Λιόν 16:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 2024 Λιόν 19:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 2024…

Η Fortinet επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για ασφαλή διαδικασία Product Development και Πολιτική Υπευθυνότητας και Διαφάνειας

Η Fortinet εδραιώνει τη δέσμευσή της για υπεύθυνη και ριζική διαφάνεια, ως μία από τις πρώτες εταιρείες κυβερνοασφάλειας που υπέγραψε το εχέγγυο Secure by Design της CISA.  Αυτό το εχέγγυο συμπληρώνει τις ήδη υπάρχουσες πρακτικές ασφάλειας λογισμικού της Fortinet και ορίζει επτά στόχους, συμπεριλαμβανομένων των υπεύθυνων «vulnerability disclosure» πολιτικών. Μέσω των συνεργασιών της, η Fortinet συνεισφέρει…

Η αφοσίωση της LG στην καινοτομία ενισχύεται μέσω του “Studio341”

Καλλιεργώντας μια εταιρική κουλτούρα που όχι μόνο ενθαρρύνει τις προκλήσεις αλλά και αγκαλιάζει κάθε προσπάθεια ως εφαλτήριο για την επιτυχία, η LG στοχεύει να ενσωματώσει τις αρχές που βρίσκονται στο επίκεντρο της ηγετικής φιλοσοφίας του CEO William Cho από την αρχή της θητείας του. Ο CEO Cho προασπίζεται σταθερά τη νοοτροπία του “Brave Optimist”, εμπνέοντας…

Αθλητικές μεταδόσεις με Άρης – ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός, ΑΕΚ – Λαμία και «αντίο» από Κλοπ στη Λίβερπουλ (19/05)

Το φινάλε της φετινής Super League με το ντέρμπι τίτλου, Άρης – ΠΑΟΚ, αλλά και ο τελευταίος αγώνας του Γιούργκεν Κλοπ στη Λίβερπουλ, ξεχωρίζουν στο τηλεοπτικό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής (19.05.2024).Στις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής ξεχωρίζει η τελευταία αγωνιστική της Premier League, που θα βγάλει και τον πρωταθλητή, αλλά και το Πανιώνιος – Ηρακλής…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η τελευταία αγωνιστική των play-offs της Superleague με τα ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και Άρη-ΠΑΟΚ ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:02:00 COSMOTE SPORT 8 HD UFC Fight Night 2024 Έντσον Μπαρµπόζα – Λερόνε Μέρφι03:30 COSMOTE SPORT 4 HD Ντάλας Μάβερικς – Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ NBA08:45 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Κυριακή 19/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Τα ματς για την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ της Super League, που θα κρίνουν τον εφετινό πρωταθλητή, το Grand Prix της…

Super League 2 – Χρήστος Παπαδημητρίου: «Ένας όμιλος, ενδιαφέρον από Cosmote και Nova»

18 Μαΐου 2024 13:50 18 Μαΐου 2024 13:50 Agriniotimes.gr Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος Α’ της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου σχετικά με το νέο Πρωτάθλημα για τη σεζόν 2024 – 2025 λέγοντας πως δε γίνεται να είναι ξανά με δύο ομίλους και πως υπάρχει ενδιαφέρον από Cosmote και Nova Αναλυτικά ανέφερε: «Η προκήρυξη…

Έχουμε απαρτία…. και τα τρία τηλέφωνα της σειράς Google Pixel 9 εμφανίζονται κανονικά!

Αν απαριθμήσουμε κατά σειρά και ημερομηνία τα άρθρα που εμφανίστηκαν ως φήμες/διαρροές για την σειρά Google Pixel 9, θα χαθούμε σίγουρα στο μέτρημα αλλά σημερινή διαρροή ξεχωρίζει….. μας δείχνει πλήρως τα Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Έχουμε φωτογραφίες με τις οθόνες ανοιχτές (φαίνεται να εκκινούν όλα με το Android ) καθώς…

Με μία λιγότερη κάμερα θα μας έρθει το Samsung Galaxy S25 Ultra

Είμαστε αρκετούς μήνες μακριά από την κυκλοφορία του Samsung Galaxy S25 Ultra και όμως εδώ υπάρχει μια νέα φήμη σχετικά με αυτό που αξίζει να σχολιαστεί. Ένας tipster στο X γράφει ότι το S25 Ultra θα έρθει με τρεις πίσω κάμερες, όχι τέσσερις όπως ο προκάτοχός του. Από αυτό το σετ θα αφαιρεθεί ο τηλεφακός…

Προέκυψε σφάλμα στα μοντέλα iPad Pro OLED όσον αφορά την αναπραγωγή περιεχομένου HDR

Μην βιαστείτε να πείτε πως τα νέα OLED iPad Pro είναι άριστα σε όλους τους, ήδη κάποιοι λένε πως αντιμετωπίζουν σφάλμα αναπαραγωγής χρώματος κατά την εμφάνιση περιεχομένου HDR. Το ζήτημα εμφανίζεται και στα μοντέλα iPad Pro 11 ιντσών και 13 ιντσών και δείχνει ξεθωριασμένα μπλε χρώματα που φαίνεται να έχουν λευκές λωρίδες πάνω τους. Αυτό φαίνεται να…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (18/5)

Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Blogging Με Υπογραφή Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Online Casino Blogging Με Υπογραφή Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Επίσκεψη Επίσκεψη Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Blogging Με Υπογραφή

Παπαδημητρίου: «Ενδιαφέρον από Nova και Cosmote για τη Super League 2»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου, σε συνέντευξη Τύπου αναφέρθηκε στη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα, αλλά και στο ενδιαφέρον της Nova και της Cosmote για τα δικαιώματα του πρωταθλήματος. «Η προκήρυξη προβλέπει έναν όμιλο για τη νέα αγωνιστική περίοδο 2024-25. Δεν υπάρχει περίπτωση δύο ομίλων ούτε μια στο εκατομμύριο. Αν θέλουν κάποιοι…

Παπαδημητρίου: «Σε έναν όμιλο το πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και COSMOTE»

Σημαντικές αλλαγές αναμένεται να δούμε στο πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, σύμφωνα με τον Χρήστο Παπαδημητρίου. Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στην διεξαγωγή του πρωταθλήματός της Super League 2 της νέας σεζόν. Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος της Super League 2, ξεκαθάρισε ότι θα διεξαχθεί ένα πρωτάθλημα με 20 ομάδες…

Παπαδημητρίου: «Σ’ έναν όμιλο το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2 Χρήστος Παπαδημητρίου μίλησε για τη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν ενώ αναφέρθηκε στους τηλεοπτικούς παρόχους που θέλουν να αποκτήσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα.Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, ξεκαθάρισε ότι θα έχουμε πλέον πρωτάθλημα ενός ομίλου με 20 ομάδες, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από NOVA…

Οι αθλητικές μεταδόσεις 18/5/2024

Αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ και τένις περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 03:30 COSMOTE SPORT 4 HD Ιντιάνα Πέισερς – Νιου Γιορκ Νικς NBA 13:30 ΑΝΤ1+ F1 Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Practice 3 Μηχανοκίνητα 14:30 COSMOTE SPORT 1 HD Σέλτικ – Σεντ Μίρεν cinch Scottish Premiership 16:00 Novasports 1HD…

Share

Η Salesforce πρόσφατα δημοσίευσε την 6η Ετήσια Έκθεση State of Service, προκειμένου να αναδείξει τις προκλήσεις, τις προτεραιότητες και τις στρατηγικές που διαμορφώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η φετινή έκθεση βασίστηκε σε έρευνα που διεξήχθη σε περισσότερους από 5.500 επαγγελματίες του κλάδου εξυπηρέτησης πελατών και εμβαθύνει σε σημαντικά ζητήματα όπως οι προσδοκίες των πελατών, ο ρόλος της ΤΝ (ΑΙ), της αυτοματοποίησης και των αξιόπιστων δεδομένων.

Η έκθεση καταδεικνύει ότι καθώς οι προσδοκίες των πελατών συνεχίζουν να αυξάνονται, οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών δέχονται μεγαλύτερες πιέσεις για αποτελεσματική και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση. Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε τεχνολογίες όπως η ΤΝ και η αυτοματοποίηση προκειμένου να εξασφαλίσουν ταχύτερες και καλύτερης ποιότητας υπηρεσίες.

Κανόνας η ταχύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Εκτός από γρηγορότερη και καλύτερη εξυπηρέτηση, οι πελάτες επιθυμούν υπηρεσίες ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Το 86% των εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών συμφωνεί στο ότι οι προσδοκίες των πελατών είναι αυξημένες συγκριτικά με παλαιότερα, ενώ σημειώνεται πως το 77% των πελατών περιμένει να αλληλοεπιδράσει με κάποιον άμεσα όταν επικοινωνεί με μια εταιρεία.

Οι οργανισμοί του κλάδου αναζητούν τρόπους για να ανταποκριθούν σε αυτήν την απαίτηση, εστιάζοντας στην αύξηση της αποτελεσματικότητας. Παρόλο που η επίτευξη ισορροπίας μεταξύ ταχύτητας και ποιότητας εξυπηρέτησης παραμένει δύσκολη, η προτεραιότητα των υπευθύνων λήψης αποφάσεων είναι η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Οι πιο επιτυχημένοι οργανισμοί προσφέρουν υπηρεσίες σε περισσότερα κανάλια (π.χ. ζωντανή συνομιλία, εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων) σε σχέση με τους λιγότερο επιτυχημένους, ενώ αξιοσημείωτο είναι το ότι η ζωντανή συνομιλία (live chat) υιοθετείται σχεδόν από τους εννέα στους δέκα οργανισμούς με υψηλές επιδόσεις, αλλά μόνο από το 60% των οργανισμών με χαμηλές επιδόσεις.

Η υιοθέτηση εφαρμογών άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων αυξάνεται παγκοσμίως, με το 79% των οργανισμών παροχής υπηρεσιών να χρησιμοποιεί εφαρμογές τύπου “Messenger”, ποσοστό που έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 10% από το 2020. Επιπρόσθετα, το 75% των οργανισμών παρέχει εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης (self service), με το 61% των πελατών να δηλώνει προτίμηση σε αυτά. Μάλιστα, φαίνεται πως τα εργαλεία self service επιλύουν κατά μέσο όρο το 54% των ζητημάτων των πελατών στους οργανισμούς που τα χρησιμοποιούν.

Οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών επενδύουν στην αύξηση των εσόδων

Οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών αντιμετωπίζουν αυξημένη πίεση για αύξηση εσόδων και αποδοτικότητας, παράλληλα με την αύξηση του προσωπικού και του προϋπολογισμού τους. Το 85% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων πιστεύει ότι οι υπηρεσίες αναμένεται να συμβάλλουν σε μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων τους φέτος, ενώ αναμένεται και αύξηση των προϋπολογισμών υπηρεσιών κατά μέσο όρο 23% τον επόμενο χρόνο.

Η σύνδεση μεταξύ των τμημάτων και η πρόσβαση σε δεδομένα φαίνεται να παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των εσόδων, με το 80% των εκπροσώπων να υποστηρίζει ότι η καλύτερη πρόσβαση στα δεδομένα άλλων τμημάτων θα βελτίωνε την εργασία τους. Παράλληλα, το 83% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερο στην ενοποίηση δεδομένων το επόμενο έτος. Το 93% των κορυφαίων οργανισμών παροχής υπηρεσιών μοιράζεται την ευθύνη για τους δείκτες ικανοποίησης πελατών (KPIs) με τις πωλήσεις και το marketing, σε σύγκριση με το 64% των οργανισμών που παρουσιάζουν χαμηλές επιδόσεις.

Οι επιχειρήσεις ολοένα και πιο κοντά στην ΤΝ και την αυτοματοποίηση

Όσο οι αναποτελεσματικές διαδικασίες και η «χειρωνακτική» διεκπεραίωση εργασιών μονοπωλούν τον χρόνο των υπαλλήλων και υπονομεύουν την εμπειρία των πελατών, τόσο αναδεικνύεται η ανάγκη ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης και των τεχνολογιών αυτοματοποίησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 58% των εκπροσώπων εξυπηρέτησης σε οργανισμούς χαμηλών επιδόσεων που εργάζεται με πολλαπλές οθόνες προκειμένου να βρει αυτό που χρειάζεται, σε αντίθεση με το 36% στους επιτυχημένους οργανισμούς. Σημειώνεται, επίσης, πως το 77% των εκπροσώπων δηλώνει πως ο φόρτος εργασίας είναι μεγαλύτερος και πιο περίπλοκος συγκριτικά με πέρσι. Αυτό εξηγεί γιατί το 69% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων αναφέρει ότι το ποσοστό παραίτησης του προσωπικού εξυπηρέτησης αποτελεί σημαντική ή μέτρια πρόκληση.

Μεταξύ των επαγγελματιών παροχής υπηρεσιών σε οργανισμούς που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη, το 93% δηλώνει ότι η τεχνολογία τούς εξοικονομεί χρόνο στην εργασία τους, και το 83% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων σκοπεύει να επενδύσει στην αυτοματοποίηση μέσα στο επόμενο έτος, ενώ μόνο το 6% των ειδικών δηλώνει πως δεν προβλέπει επένδυση σε τεχνολογίες ΑΙ.

Ενώ ο αυτοματισμός και η ΤΝ προσφέρουν πολλές δυνατότητες, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τους εργαζόμενους «πρώτης γραμμής». Το 92% των επαγγελματιών εξυπηρέτησης πελατών δηλώνει ότι η καλλιέργεια σχέσεων με τους πελάτες γίνεται ολοένα και σημαντικότερη.

Η ΤΝ αυξάνει τη ζήτηση για αξιόπιστα δεδομένα

Η ψηφιοποίηση και η τεχνολογική πρόοδος απαιτούν όλο και μεγαλύτερη προστασία των δεδομένων. Οι εταιρείες του κλάδου της εξυπηρέτησης πελατών κρίνουν πως υπάρχει χώρος για βελτίωση, με το 92% των αναλυτών και των ειδικών πληροφορικής να αναφέρει πως η ανάγκη για παροχή αξιόπιστων δεδομένων είναι μεγαλύτερη από ποτέ, και το 87% να δηλώνει πως οι συνεχείς εξελίξεις στον κλάδο της τεχνητής νοημοσύνης καθιστούν τη διαχείριση δεδομένων υψηλή προτεραιότητα.