10 χρόνια συνεργασίας Microbase και Insurancemarket!

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Ο Αντώνης Ψαράς, Managing Director της Microbase και ο Μανώλης Μαρσέλλος, Co-Founder & General Manager του Insurancemarket, μιλούν στο -, με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα ετών μεταξύ της συνεργασίας των δύο εταιρειών, τις λύσεις που έχουν υιοθετηθεί και τα επόμενα βήματα.

I.C.: Δώστε μας μία εικόνα για τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι δύο εταιρείες και για το σημείο στο οποίο βρίσκεται σήμερα ο κάθε οργανισμός. Ποια είναι η ανάπτυξη που παρουσιάζουν οι δύο εταιρείες και ποιες είναι οι καινοτομίες που προσφέρουν;

Α.Ψ.: Η Microbase παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας. Από το 2003 που ιδρύθηκε έχει μία σταθερή ανοδική πορεία και έχει αποκτήσει, μέσα στα 20 χρόνια της, την εμπιστοσύνη πελατών στην Ελλάδα αλλά και σε 40 χώρες, στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα. Οι υπηρεσίες που παρέχουμε εκτείνονται στον συνδυασμό τηλεπικοινωνιακών και cloud λύσεων και υπηρεσιών, καθώς και λύσεων υποδομών πληροφορικής και ασφάλειας δικτύων, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των επιχειρήσεων για ψηφιακό μετασχηματισμό και βελτίωση των υποδομών και παρεχόμενων υπηρεσιών τους. Είμαστε υπερήφανοι για το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας των μηχανικών και των στελεχών μας, γεγονός που έχει συμβάλλει στην επιτυχή διαχείριση σύνθετων έργων, και έχει εξασφαλίσει την παροχή αποδοτικών λύσεων στους οργανισμούς-πελάτες μας, όπως το Insurancemarket. Ένας επιπλέον παράγοντας είναι η αξιόπιστη και αποτελεσματική ανταπόκριση της ομάδας μας στις ανάγκες των πελατών μας, που μας οδηγούν προς το όραμά μας. Από τη συνεχή επαγρύπνηση των μηχανικών μας έχουν προκύψει μοναδικές υπηρεσίες και λύσεις, όπως η πλατφόρμα Exelysis, η οποία αναπτύσσεται από το 2006 με μοναδικά για την εποχή της χαρακτηριστικά. Το Exelysis είναι ένα τηλεπικοινωνιακό framework εξαιρετικής ευελιξίας και ασφάλειας, πάνω στο οποίο αναπτύσσεται οποιαδήποτε τηλεπικοινωνιακή εφαρμογή και αποτελεί τη βάση όλων των λύσεων που προσφέρει η Microbase. Επιπλέον, καθώς το Exelysis διαρκώς βελτιώνεται, με την ένταξη σε αυτό νέων τεχνολογιών, και παρέχεται μέσω private cloud υποδομών, αποτελεί μία καινοτόμο προσέγγιση για την τηλεπικοινωνιακή ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων. Λόγω της δυναμικής και της ευελιξίας που προσφέρει η πλατφόρμα Exelysis, την έχουν εμπιστευτεί πολλές εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, γεγονός που διατήρησε τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης της Microbase. Παράλληλα, μία μοναδικότητα της εταιρείας μας που αποτελεί υψηλής σημασίας υπεραξία -αφού δεν υπάρχει αντίστοιχη εταιρεία στον κλάδο στην Ελλάδα που να έχει αναπτύξει κάτι αντίστοιχο- είναι ο έλεγχος του κώδικα των λογισμικών που έχουμε αναπτύξει. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το υψηλού επιπέδου customer support και την εμπιστοσύνη που τυγχάνουμε από τους πελάτες μας, αποτελούν μοχλό εξέλιξης για την Microbase, σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο όπως αυτόν των τηλεπικοινωνιακών εφαρμογών, υπηρεσιών και λύσεων. Και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτό.

Μ.Μ.: Το Insurancemarket είναι μία διαρκώς αναπτυσσόμενη εταιρεία από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της. Αρχικά, λόγω της μοναδικότητας της υπηρεσίας που προσέφερε και στη συνέχεια λόγω των καινοτόμων διαδικασιών του. Η υπηρεσία μας, αγαπήθηκε από την αρχή και έχει έναν σταθερό ρυθμό ανάπτυξης μεταξύ 15% με 20%. Στην περίοδο, βέβαια, της πανδημίας, το ποσοστό αυξήθηκε στο 30%, λόγω της ευελιξίας μας να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και λόγω της online φύσης του προϊόντος. Πριν από το Insurancemarket, το να ασφαλίσεις το όχημά σου ήταν μία αρκετά χρονοβόρα διαδικασία που άφηνε όλη την απόφαση ουσιαστικά στον ασφαλιστή. Το Insurancemarket έδωσε στον χρήστη τη δυνατότητα να συγκρίνει εύκολα και γρήγορα προσφορές από πάρα πολλές ασφαλιστικές εταιρείες, μόνος του και από την άνεση του σπιτιού του. Στη συνέχεια, μετατρέψαμε τις σύγχρονες τεχνολογίες σε καινοτόμες λύσεις και πρακτικές και πολλές από τις καινοτομίες μας, συνεχίζουν να είναι αποκλειστικά δικές μας, καθώς πάντα προπορευόμαστε του ανταγωνισμού. Για παράδειγμα, έχουμε τις περισσότερες συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες (29), έχουμε δημιουργήσει το best price alert που ενημερώνει για την ύπαρξη χαμηλότερης προσφοράς κατά την περίοδο της ανανέωσης, παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας εξωδικαστικό συμβιβασμό και νομικές συμβουλές σε περίπτωση ζημιάς, έχουμε αξιολόγηση των ασφαλιστικών εταιρειών βάσει κριτικών των ίδιων τους των ασφαλιζόμενων, και πολλά άλλα. Πρόσφατα μάλιστα, γίναμε ο μοναδικός ασφαλιστικός διαμεσολαβητής στην Ελλάδα και ένας από τους ελάχιστους στην Ευρώπη, που επιτρέπει στον χρήστη να διαχειριστεί το συμβόλαιο του online μέσα από το Web Self Care ή κατεβάζοντας τη νέα μας εφαρμογή – Insurancemarket app. Τα περισσότερα digital αιτήματα διεκπεραιώνονται από αυτοματοποιημένες end-to-end διαδικασίες και το 90% των χρηστών εξυπηρετείται από οποιαδήποτε συσκευή, σε λιγότερο από 1 λεπτό. Το Insurancemarket, λοιπόν, άλλαξε όλο το ασφαλιστικό τοπίο, και ήταν πραγματικά μία game changer υπηρεσία, καθώς η συμβολή της υπήρξε ουσιαστική στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών του κλάδου, στην εκπαίδευση του καταναλωτή, στη διαμόρφωση των ασφαλίστρων αλλά και τις απαιτήσεις των ασφαλιζόμενων ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες που λαμβάνουν.

I.C.: Θα ήθελα να σταθούμε στο κομμάτι του security, το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος κάθε επιχείρησης. Ποιες είναι οι προκλήσεις, ποια είναι τα σημεία που χρειάζονται προσοχή, και ποιες είναι οι λύσεις που προσφέρετε;

Α.Ψ.: Η ασφάλεια τηλεπικοινωνιών, λογισμικού, υποδομών και δικτύων, αποτελούσε πάντα σημαντικό πυλώνα για την ανάπτυξη και την παροχή των λύσεων μας. Για τον λόγο αυτόν, η Microbase έχει επενδύσει σε τεχνογνωσία, κυρίως για τη βελτιστοποίηση της ασφάλειας των εφαρμογών που αναπτύσσει, αλλά και των υποδομών στο private cloud που προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές. Πεποίθησή μου είναι ότι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας σε ένα έργο ασφάλειας, αποτελεί η επιλογή του συνεργάτη. Έχοντας την ασφάλεια στο DNA μας και βλέποντας την ανάγκη των πελατών μας για ουσιαστική παροχή υπηρεσιών ασφαλείας, προχωρήσαμε στην ανάπτυξη τμήματος που εξειδικεύεται στη σχεδίαση και υλοποίηση λύσεων για την προστασία των υποδομών και δεδομένων των πελατών μας. Η μέριμνα της εταιρείας μας στον τομέα αυτό αποτυπώνεται και στις πιστοποιήσεις μας, αρχικά της ECC, Certified Ethical Hacker και Computer Hacking Forensic Investigator, ενώ στη συνέχεια από την πιστοποίηση των διαδικασιών και υποδομών μας, με την απόκτηση του ISO 27001. Οι άξονες δραστηριοποίησής μας στον χώρο αυτό είναι δύο: α) της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων και δεδομένων των πελατών και β) της διασφάλισης των τηλεπικοινωνιακών υποδομών και απορρήτου αυτών. Στον τομέα των πληροφοριακών συστημάτων, η Microbase έχει επιλέξει να συνεργάζεται με κορυφαίες εταιρείες στον χώρο, όπως η Checkpoint και η Fortinet, προσφέροντας λύσεις για περιμετρική ασφάλεια, ασφάλεια υποδομών cloud, ασφάλεια τερματικών υπολογιστών κ.ά. Στον τομέα των τηλεπικοινωνιακών υποδομών, επιλέξαμε να αναπτύξουμε το δικό μας Application Firewall, το Exelysis SBC, το οποίο αποτελεί μέρος όλων των λύσεων που προσφέρουμε, και το οποίο, εκτός από την προστασία των τηλεπικοινωνιακών υποδομών, προσφέρει και δυνατότητες κρυπτογράφησης για τη διασφάλιση του απορρήτου των επικοινωνιών.

I.C.: Ποια είναι η εικόνα από την αγορά της ασφάλισης, σήμερα; Τι αναζητούν οι πελάτες σας, ποιο είναι το δικό σας input στη διαμόρφωση ενός πακέτου που θα καλύψει τις ανάγκες τους; Αυξάνεται ο αριθμός των Ελλήνων που πραγματοποιούν ασφάλιση online;

Μ.Μ.: Η εικόνα της ασφάλισης στη χώρα μας είναι αισιόδοξη. Έχει γίνει μεγάλη πρόοδος στο κομμάτι της ψηφιοποίησης των διαδικασιών και της ευκολίας του χρήστη καθ’ όλη τη διάρκεια της ασφάλισής του. Όλες σχεδόν οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ξεκινήσει προγράμματα ψηφιοποίησης και κάποιες από αυτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους direct κανάλια ασφάλισης. Αυτή τη στιγμή, στις ασφαλίσεις οχημάτων, δραστηριοποιούνται τρεις μεγάλες direct ασφαλιστικές και τρεις Aggregators (Online Brokers). Όσον αφορά στη δημοφιλία της online ασφάλισης, έχουμε υπολογίσει ότι, στην Ελλάδα, 1 στους 6 οδηγούς ασφαλίζει το όχημα του online ενώ, στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Ολλανδία, η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία, το online είναι το βασικό κανάλι ασφάλισης ενός οχήματος. Ο ασφαλιστικός κλάδος είναι ένας παραδοσιακός κλάδος, με συντηρητική προσέγγιση και θέλει υπομονή για να εκσυγχρονιστεί και να αλλάξουν οι παγιωμένες αντιλήψεις στη χώρα μας. Το ποσοστό, πάντως, αργά αλλά σταθερά, αυξάνεται, γιατί ο κόσμος αντιλαμβάνεται το πραγματικό όφελος του online καθώς και την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Ο πελάτης μας, ψάχνει το πιο οικονομικό, το πιο γρήγορο, το πιο εύκολο και το πιο σίγουρο. Τα θέλει, με λίγα λόγια, όλα, και καλά κάνει. Εμείς θέλουμε να είμαστε ο σύμμαχός του στην εξεύρεση του κατάλληλου, γι’ αυτόν, προϊόντος, ανάλογα με τις ανάγκες και το πορτοφόλι του, μέσω σύγκρισης της αγοράς. Θέλουμε να ενισχύουμε την ικανότητα των ανθρώπων να παίρνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, απομακρύνοντας την αβεβαιότητα από τη ζωή τους, με σύμμαχο την εκπαίδευση, την τεχνολογία και την καινοτομία. Συνεργαζόμαστε με τις περισσότερες ασφαλιστικές από κάθε άλλον ανταγωνιστή, για να προσφέρουμε στον χρήστη μας, ένα ευρύ φάσμα επιλογών. Παράλληλα, οι περισσότερες από τις καινοτόμες υπηρεσίες που προαναφέραμε, που βοηθούν τον χρήστη να κάνει τη σωστή επιλογή, υπάρχουν μόνο στο Insurancemarket. Επιπλέον, μία πολύ σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η εκπαίδευση / συμβουλή (advice) και το κοινωνικό μας αποτύπωμα. Έχουμε συνάψει συνεργασίες όπως αυτή με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, και την από κοινού συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, για να μπορέσουμε να εκπαιδεύσουμε καθημερινά τον πολίτη σε θέματα που αφορούν την ασφαλιστική συνείδηση, την οδική ασφάλεια αλλά και τον εκσυγχρονισμό της κοινωνίας. Με αυτό τον τρόπο, ο καταναλωτής θα μπορεί να πάρει τεκμηριωμένες αποφάσεις και να επιλέξει τις κατάλληλες υπηρεσίες για το νοικοκυριό του, που καλύπτουν τις ανάγκες του και μεγιστοποιούν την εξοικονόμησή του.

I.C.: Microbase και Insurancemarket συμπληρώνουν 10 χρόνια συνεργασίας. Μιλήστε μας γι’ αυτή τη διαδρομή, τα σημεία που ξεχωρίζετε, και τους παράγοντες που οδήγησαν σε μία αποτελεσματική συμπόρευση.

Α.Ψ.: Με το Insurancemarket ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας το 2013. Ήταν μία περίοδος που αφ’ ενός οι καινοτόμες πλατφόρμες και υπηρεσίες μας, είχαν αρχίσει να κερδίζουν μερίδια στην ελληνική αγορά, και αφ’ ετέρου ταίριαζαν ιδιαίτερα σε εταιρείες που αναζητούσαν σύγχρονες πλατφόρμες για να βελτιστοποιήσουν την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση με τους πελάτες τους – όταν το Customer Satisfaction / Experience είχε μπει για τα καλά ως KPI στο marketing roadmap κάθε σύγχρονης επιχείρησης. Ως μία ανήσυχη startup επιχείρηση τότε, το Insurancemarket, μας έδωσε το βήμα και, αφού ακούσαμε τις σχετικές ανάγκες της και διαγνώσαμε το περιβάλλον, προτείναμε τις λύσεις μας. Λύσεις που της επέτρεψαν (και της επιτρέπουν) να διαχειριστεί με τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο τη συνολική εμπειρία της τηλεφωνικής επικοινωνίας της, εισερχόμενης και εξερχόμενης, με το συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιό της, συμβάλλοντας στην τοποθέτησή της ως εταιρείας πρωτοπόρου στην ασφαλιστική αγορά, βραβευμένης μεταξύ άλλων και ως Best InsurTech of the Year για το 2022. Παράλληλα, η έμφαση του Insurancemarket στην καινοτομία και οι σύνθετες ανάγκες που συνεχώς προέκυπταν, μας βοήθησαν να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας, βελτιώνοντας συνεχώς τις παρεχόμενες λύσεις μας.

Μ.Μ.: Η συνεργασία μας με τη Microbase είναι συνυφασμένη με τη δική μας, καθώς είμαστε συνεργάτες από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας μας. Έχουμε αντιμετωπίσει μαζί πολλές και μεγάλες προκλήσεις και η συμβολή της στην αποτελεσματική διαχείριση των προκλήσεων ήταν άμεση και σημαντική. Πιστεύω ότι αυτό που έχει διευκολύνει τόσο πολύ τη μεταξύ μας συνεργασία είναι οι κοινές αξίες, η καλή επικοινωνία και η μεγάλη εμπιστοσύνη, που έχει φυσικά χτιστεί μέσα στα χρόνια. Οι κοινές αξίες δε, είναι πολύ σημαντικές καθώς και εμείς είμαστε μία εταιρεία με ευέλικτη κουλτούρα και out of the box τρόπο σκέψης, οπότε θα ήταν δύσκολο να συνεργαστούμε με δύσκαμπτους οργανισμούς και διαδικασίες. Όλα πρέπει να γίνονται γρήγορα, σωστά, με σεβασμό προς τον πελάτη και με διασφάλιση της ποιότητας. Και η Microbase, μας προσφέρει πάντα σοβαρό Customer Support και custom λύσεις στα θέματα που προκύπτουν.

I.C.: Ποιες είναι οι λύσεις που έχουν βρεθεί στο επίκεντρο αυτής της συνεργασίας; Πώς πραγματοποιήθηκε η επιλογή τους, ποιες ήταν οι ανάγκες του Insurancemarket, και πώς η Microbase διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα;

Α.Ψ.: Οι λύσεις που προσφέρουμε στο Insurancemarket προέρχονται από όλες σχεδόν τις κατηγορίες του Telecom Product Portfolio μας, και καλύπτουν διαφορετικές σχετικές ανάγκες. Η πλατφόρμα Exelysis Contact Center χρησιμοποιείται για την αποτελεσματική διαχείριση περισσότερων από 300.000 εισερχόμενων κλήσεων ετησίως, με πολύ υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης. Μέσω του αναλυτικού real time και ιστορικού reporting, το σύνολο της λειτουργίας παρακολουθείται σε ζωντανό χρόνο και δίνεται η δυνατότητα στους διαχειριστές να παρεμβαίνουν για να βελτιώνουν συνεχώς την εξυπηρέτηση των πελατών. Μέσω της προσφερόμενης λειτουργικότητας των outbound campaigns και του predictive dialing, η εξερχόμενη επικοινωνία με τους πελάτες έχει αυτοματοποιηθεί και έχει γίνει αποτελεσματικότερη. Με τη διασύνδεση στο CRM, η εργασία των χρηστών έχει απλοποιηθεί και έχει προσφερθεί ένα ενοποιημένο περιβάλλον. Η πλατφόρμα Exelysis UCS καλύπτει τις πιο βασικές ανάγκες PBX του Insurancemarket, με τη διασύνδεση των απλών χρηστών, αλλά και πρόσθετες υπηρεσίες, όπως τα doorphones. Με την υπηρεσία τηλεφωνίας Microbase ePhone, το Insurancemarket αξιοποιεί: α) τη δυνατότητα ενός φάσματος 200 απ’ ευθείας τηλεφωνικών αριθμών, β) την παροχή πολλαπλών καναλιών για την πραγματοποίηση και διαχείριση των πολλών ταυτόχρονων τηλεφωνικών γραμμών που απαιτούνται, και γ) πετυχαίνει ανταγωνιστικές χρεώσεις για την πραγματοποίηση των χιλιάδων εξερχόμενων κλήσεων που περιλαμβάνονται στις σχετικές καμπάνιες.

Μ.Μ.: Με τη Microbase συνεργαζόμαστε στη διαχείριση όλων των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Επίσης, μας προσφέρει την κονσόλα διαχείρισης και τα εργαλεία reporting που μας είναι απαραίτητα με βάση τις ανάγκες μας, και γενικά ό,τι χρειαζόμαστε, όσο απαιτητικό και αν είναι, πάντα με ασφάλεια. Ειδικότερα, με το Exelysis Contact Center έχουμε τη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων μας, από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας. Η πλατφόρμα αυτή μας επιτρέπει να έχουμε ένα υπερσύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, να διαχειριζόμαστε με επιτυχία περισσότερες από 300.000 εισερχόμενες κλήσεις ετησίως και να κρατάμε το SLA μας σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι ότι μας παρέχει τη δυνατότητα πολύ εύκολων παραμετροποιήσεων, καθώς είμαστε ένας ζωντανός οργανισμός που συνεχώς εξελίσσεται και μεγαλώνει. Έχουμε, επίσης, διαχείριση των εξερχόμενων κλήσεων, χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμο του predictive dialing. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να ορίσουμε πόσες επανακτήσεις θέλουμε να κάνουμε σε κάθε καμπάνια μας, να κάνουμε τις επιθυμητές αυτοματοποιήσεις, και μας βοηθάει να βελτιώνουμε συνεχώς την παραγωγικότητά μας. Ακολουθεί το reporting, μέσω του οποίου μπορούμε να βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο την αποτελεσματικότητα όλων των παραπάνω, και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών μας, ουσιαστικά. Επιπλέον έχουμε custom made reports, φτιαγμένα πάνω στις δικές μας ανάγκες. Πολύ σημαντική είναι η κονσόλα διαχείρισης, που σε πραγματικό χρόνο, μας επιτρέπει να ξέρουμε τι κάνουν οι σύμβουλοί μας, τις κλήσεις και τα αιτήματα που διαχειρίζονται και, τέλος, η ePhone τηλεφωνία για τη διαχείριση όλων των γραμμών μας.

I.C.: Ποια είναι η αξία που αποκόμισε το Insurancemarket μέσα από τις συγκεκριμένες λύσεις; Ποια είναι τα οφέλη που είδε στη λειτουργία της, και πώς βελτιώθηκαν οι δραστηριότητες της;

Μ.Μ.: Σε μία πελατοκεντρική εταιρεία όπως η δική μας, οι υπηρεσίες της Microbase είναι καθοριστικής σημασίας. Το κομμάτι της τηλεφωνικής μας εξυπηρέτησης -αποκλειστικότητα της Microbase- έχει κορυφαία ποιότητα, η οποία αντανακλάται στον εξαιρετικό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου NPS 80 (Net Promoter Score), στο πολύ καλό επίπεδο των SLA μας και στο loyalty των πελατών μας, καθώς 9 στους 10 πελάτες δεν μας αλλάζουν. Όλα αυτά επιτυγχάνονται με τη δυνατότητα που μας δίνει να είμαστε πάντα εκεί (always on) για τον χρήστη μας, είτε από το γραφείο είτε απομακρυσμένα (home office) και να έχουμε καλύτερο conversion λόγω της ταχύτητας και του reporting analysis. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το Insurancemarket έχει βραβευτεί τρεις φορές στα βραβεία εξυπηρέτησης πελατών για την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησή του, και έχει διακριθεί και ως Best InsurTech of 2022, όπως προαναφέρθηκε. Σήμερα, στο Insurancemarket, περισσότεροι από 75 ασφαλιστικοί σύμβουλοι εξυπηρετούν καθημερινά τους πελάτες μας, μέσα από επτά διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας, και η Microbase είναι δίπλα μας, σε κάθε στιγμή και περίσταση, όσο απαιτητική και αν είναι.

I.C.: Ποια είναι τα επόμενα βήματα αυτής της συνεργασίας; Την ίδια στιγμή, ποια είναι τα αναπτυξιακά πλάνα της κάθε εταιρείας; Τί νέο μπορούμε να περιμένουμε;

Α.Ψ.: Αυτό που μας διακρίνει ως εταιρεία είναι η συνεχής επικοινωνία με τους πελάτες μας για την αποτελεσματική υποστήριξή τους, αλλά και για τη διάγνωση πρόσθετων αναγκών που προκύπτουν από την τηλεπικοινωνιακή λειτουργία τους. Έτσι και με την ομάδα του Insurancemarket, συνεχώς συζητάμε για τα βήματα που μπορούμε να κάνουμε στη συνεργασία μας, τα οποία θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων τους. Στο επίπεδο ανάπτυξης και εξέλιξης των προϊόντων μας, στόχος για την επόμενη διετία αποτελεί η ένταξη περισσότερων μοντέλων A.I. στην πλατφόρμα Exelysis, για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της λειτουργίας της, την καλύτερη ανάλυση των δεδομένων, τη διευκόλυνση των χρηστών και τη βελτιστοποίηση του επιπέδου εξυπηρέτησης και εμπειρίας του πελάτη. Αναφορικά, τώρα, με τα αναπτυξιακά πλάνα της Microbase, εμπορικά στοχεύουμε στην επέκταση των εγκαταστάσεών μας σε περισσότερες χώρες και την περαιτέρω διείσδυση των λύσεων μας στον δημόσιο τομέα. Επιπλέον, επιδιώκουμε την ένταξη και άλλων τηλεπικοινωνιακών παρόχων στο οικοσύστημα του Microbase ePhone, προσφέροντας ένα Carrier Neutral περιβάλλον, ώστε να διευκολύνουμε την απόφαση των εταιρειών για ψηφιακό μετασχηματισμό και μετάβαση των τηλεπικοινωνιακών τους υποδομών στο Cloud, με το μοντέλο Telecoms as a Service.

Μ.Μ.: Η συνεργασία είναι δυνατή και θα συνεχίσει να είναι, ακολουθώντας τα τελευταία βήματα της τεχνολογίας και της καλύτερης αγοραστικής εμπειρίας. Όσον αφορά στα δικά μας πλάνα, ο βασικός μας στόχος για τα επόμενα χρόνια είναι να ενδυναμώσουμε τις υπηρεσίες ασφάλισης, ενέργειας και χρηματοοικονομικών προϊόντων, με εξατομικευμένες υπηρεσίες και λύσεις, ώστε ο χρήστης να έχει στα χέρια του ένα ολοκληρωμένο εργαλείο σύγκρισης υπηρεσιών, που συνεχώς θα δουλεύει με γνώμονα το όφελός του, βάσει αναγκών και οικονομικών δυνατοτήτων, πάντα με διαφάνεια και αξιοπιστία.