1 στους 2 Ευρωπαίους ενδιαφέρεται για νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις

Related

Η LG ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2024

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα πρώτου τριμήνου 2024 ύψους 21,09 τρισεκατομμυρίων KRW (16,028 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW (1,01 δισ. USD). Ο τομέας των οικιακών συσκευών της LG έδειξε παγκόσμια ηγετική θέση, επιτυγχάνοντας ρεκόρ εσόδων και διψήφια περιθώρια λειτουργικού κέρδους. Ο τομέας των εξαρτημάτων ηλεκτροκινούμενων οχημάτων (EV), βασικός…

Αποτελέσματα προόδου του προγράμματος Schneider Sustainability Impact (SSI) για το Α’ Τρίμηνο του 2024

 Η Schneider Electric, ηγέτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα του Α’ τριμήνου του προγράμματος Schneider Sustainability Impact (SSI), παράλληλα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. To συγκεκριμένο πρόγραμμα μετασχηματισμού προωθεί και αξιολογεί την πρόοδο της εταιρείας ως προς τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας που έχει θέσει για την…

Η ViewSonic παρουσιάζει all-in-one LED οθόνες επόμενης γενιάς με βελτιωμένη αξιοπιστία και ευελιξία

Η ViewSonic Corp., κορυφαία παγκοσμίως κατασκευάστρια λύσεων απεικόνισης και EdTech, ανακοινώνει την κυκλοφορία των all-in-one LED οθονών 2ης γενιάς (σειρά LDM), οι οποίες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για επαγγελματική και εκπαιδευτική χρήση, εξελίσσοντας περεταίρω τα στοιχεία που κατέστησαν επιτυχημένα τα προηγούμενα μοντέλα. Η σειρά LDM ενισχύει την αξιοπιστία, την οπτικοακουστική απόδοση και την ευελιξία εγκατάστασης με…

Οι αθλητικές μεταδόσεις 26/4/2024

Το δεύτερο παιχνίδι του Ολυμπιακού κόντρα στην Μπαρτσελόνα για τα πλέι οφ της Euroleague και ο ημιτελικός του Περιστερίου με την Τενερίφη στο Final-4 του Basketball Champions League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Gran Premio de Espana – Ελεύθερες…

Γιορτινό Πάσχα με τα μοναδικά προνόμια του Vodafone Thank you στα Public

Η Vodafone και τα Public κάνουν το φετινό Πάσχα πιο γιορτινό προσφέροντας ακόμη περισσότερα προνόμια στους πελάτες τους. Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank you που παρέχει προσφορές, προνόμια αλλά και μοναδικές εμπειρίες, οι συνδρομητές Vodafone έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν Πασχαλινά δώρα για τους ίδιους ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα από τα καταστήματα…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL1 για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25-4-2024)

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας.Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ03:30 COSMOTE SPORT 8 HD Ιντεπεντιέντε ντελ Βάλε – Παλμέιρας Copa Libertadores12:00 Novasports 6HD…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Share

Έρευνες – Μελέτες

- -

Το ενδιαφέρον των πολιτών για νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις έχει πυροδοτήσει η πανδημία και η ραγδαία ψηφιοποίηση της καθημερινότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι το 62% των Ευρωπαίων δηλώνει ενδιαφέρον για πιθανή μετάβαση από τις φυσικές τραπεζικές διαδικασίες στις ψηφιακές πλατφόρμες εντός του 2020. Το ποσοστό αυτό, μάλιστα, είναι αυξημένο κατά 13% σε σχέση με το 2017.

Η πανδημία συμβάλλει δραστικά στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες στον τραπεζικό κλάδοΤαυτόχρονα, σχεδόν 1 στους 2 Ευρωπαίους (46%) απαντά πως ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για αυτές τις νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις. Ήδη, το 42% των Ευρωπαίων πραγματοποιεί χρηματοοικονομικές συναλλαγές διαδικτυακά ή μέσω εφαρμογών, με μεγαλύτερη συχνότητα απ’ ό,τι στο παρελθόν. Η εξοικονόμηση χρόνου και η απλοποίηση των διαδικασιών είναι τα κυριότερα πλεονεκτήματα που αναφέρουν οι ίδιοι οι χρήστες, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Mastercard με τίτλο “2020 European Evolution of Banking study”.

Από την έρευνα προκύπτει ότι οι μισοί (52%) παραδοσιακοί χρήστες ψηφιακών τραπεζικών εφαρμογών δηλώνουν πως η πανδημία δεν επηρέασε τη συχνότητα των συναλλαγών τους το 2020. Αντίθετα, μόλις το 6% εξ αυτών αναφέρει πως οι διαδικτυακές συναλλαγές τους μειώθηκαν σε σχέση με το 2019. 

Η έρευνα της Mastercard, εξέτασε τις τάσεις γύρω από την ψηφιακή τραπεζική σε 12 ευρωπαϊκές αγορές, αποκαλύπτοντας την αυξημένη διάθεση των καταναλωτών να χρησιμοποιήσουν διαδικτυακές λύσεις.

Το τέλος των μετρητών

Στο μεταξύ, έτερη έρευνα της εταιρείας αποκαλύπτει πως περισσότερο από το μισό (53%) του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί τις τραπεζικές εφαρμογές πολύ περισσότερο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Η έρευνα (State of Pay) διαπιστώνει, επίσης, πως οι άνθρωποι απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τη χρήση μετρητών.

Μάλιστα, το 64% αυτών δηλώνει πως τείνει να χρησιμοποιεί τα μετρητά όλο και λιγότερο, μετά την είσοδο της πανδημίας του κορωνοϊού στη ζωή τους.

Γεωγραφικές διαφορές

Πάντως, η αποδοχή των ψηφιακών τραπεζικών εφαρμογών και λύσεων δεν είναι ομοιόμορφη ανά την Ευρώπη. Υψηλότερα ποσοστά αποδοχής, για παράδειγμα, σημειώνονται στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης σε σχέση με αυτές της Δυτικής, με διαφορά 13 ποσοστιαίων μονάδων (57%-44%).

Οι Βούλγαροι συμμετέχοντες εμφανίζουν τα υψηλότερα ποσοστά ενδιαφέροντος (62%) ανάμεσα στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Αντίστοιχα για τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, πρώτοι εμφανίζονται οι Ισπανοί (61%).

Οι Γερμανοί (17%) και οι Ολλανδοί (18%) εμφανίζονται ως οι πλέον σκεπτικοί απέναντι στις νέες τραπεζικές τεχνολογίες, παραμένοντας πιστοί στις παραδοσιακές διαδικασίες τραπεζικής και τις λύσεις πληρωμών.

Σχετικά με την χρήση, σε μέσους όρους, οι μισοί πολίτες της Ανατολικής Ευρώπης (50%), δηλώνουν πως πραγματοποιούν χρηματοοικονομικές συναλλαγές μέσω Διαδικτύου ή εφαρμογών, με όλο και μεγαλύτερη συχνότητα. Το αντίστοιχο ποσοστό στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης είναι μόλις 39%.

Πλεονεκτήματα

Η εξοικονόμηση χρόνου και η ευκολία παραμένουν τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα για την υιοθέτηση ψηφιακών λύσεων τραπεζικής. Η έρευνα, πάντως, ανέδειξε πως οι καταναλωτές εστιάζουν λίγο λιγότερο σε αυτές: 66% το 2019 έναντι 63% φέτος και 65% το 2019 από 57% φέτος, αντίστοιχα.

Το στοιχείο αυτό είναι ενδεικτικό της αλλαγής του τρόπου ζωής, κατά την περίοδο των lockdowns. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (51%) αναφέρει πως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των ψηφιακών λύσεων παραμένει η ασφάλεια, γεγονός που αντανακλά την άνοδο στα περιστατικά, που αφορούν παραβίαση δεδομένων στον κυβερνοχώρο κατά τους τελευταίους μήνες.

Το μέλλον των καταστημάτων

Παράλληλα με την συνεχή ετήσια άνοδο των ψηφιακών τραπεζικών λύσεων, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ευρωπαίων (85%) πιστεύει πως τα φυσικά καταστήματα των τραπεζών θα συνεχίσουν να υπάρχουν στη χώρα τους τα επόμενα 10 χρόνια. Μάλιστα, μόλις το 23% των Ευρωπαίων δηλώνει διαθέσιμο να αλλάξει την παραδοσιακή τράπεζα του, με μια ψηφιακή, στους επόμενους 12 μήνες.

Συμπληρωματικά, το 61% των Ευρωπαίων, εξακολουθεί να θεωρεί τα τραπεζικά ιδρύματα ως τους κορυφαίους παρόχους χρηματοοικονομικών συμβουλών, υψηλότερα από οποιοδήποτε άλλο παράγοντα, όπως οι φίλοι, η οικογένεια και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.