Πάλι η Xiaomi αισθάνεται μια βαθιά ικανοποίηση για την απόδοσή της στην αγορά και αυτό το επιβεβαιώνει η νέα έκθεση κερδών της για το τρίτο τρίμηνο του 2023, με συνολικά τριμηνιαία έσοδα 70,9 δισεκατομμυρίων RMB (9,94 δισεκατομμύρια δολάρια/9,12 δισεκατομμύρια ευρώ), με το περιθώριο μικτού κέρδους του ομίλου να φτάνει το 22,7% και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη στα 6 δισεκατομμύρια RMB (841 εκατομμύρια δολάρια/771 εκατομμύρια ευρώ) – αύξηση 182,9% σε ετήσια βάση.
Επιπλέον, η Xiaomi είπε ότι τα έσοδα από τα προϊόντα IoT και lifestyle αυξήθηκαν στα 20,7 δισεκατομμύρια RMB (2,9 δισεκατομμύρια δολάρια/2,6 δισεκατομμύρια ευρώ) με περιθώριο κέρδους 17,8%, ενώ τα έσοδα από smartphone ήταν 41,6 δισεκατομμύρια RMB (5,83 δισεκατομμύρια δολάρια/5,35 δισεκατομμύρια ευρώ), με μικτό περιθώριο κέρδους 16,6%.
Άλλη μια πηγή εσόδων για την Xiaomi, αποτελεί η επιχείρηση υπηρεσιών διαδικτύου, τα έσοδα της οποίας έφτασαν το τριμηνιαίο υψηλό των 7,8 δισεκατομμυρίων RMB (1,09 δισεκατομμύρια δολάρια/1 δισεκατομμύριο ευρώ) με μικτό περιθώριο κέρδους 74,4%. Η κινεζική μάρκα έβγαλε 2,3 δισεκατομμύρια RMB (323 εκατομμύρια δολάρια/296 εκατομμύρια ευρώ) από τα έσοδα από τις υπηρεσίες διαδικτύου στο εξωτερικό και 5,4 δισεκατομμύρια RMB (759 εκατομμύρια δολάρια/695 εκατομμύρια ευρώ) από διαφημίσεις.
Η Κινεζική εταιρεία είπε επίσης ότι το αποθεματικό μετρητών της έφτασε στο υψηλό επίπεδο των 127,6 δισεκατομμυρίων RMB (17 δισεκατομμύρια δολάρια/16 δισεκατομμύρια ευρώ), ενώ δαπάνησε 1,7 δισεκατομμύρια RMB (238 εκατομμύρια δολάρια/218 εκατομμύρια ευρώ) σε έξυπνα EV και άλλες νέες πρωτοβουλίες.
-