Σε άνοδο οι αγορές μέσω κινητού στην Ελλάδα λόγω κορωνοϊού

Related

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Share

Αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων φέρνει η πανδημία του

COVID-19

. Η

αύξηση της επισκεψιμότητας σε online καταστήματα και η άνοδος των ηλεκτρονικών παραγγελιών μέσω κινητού τηλεφώνου

είναι κάποιες μόνο από αυτές τις αλλαγές. Ο περιορισμός της μετακίνησης των πολιτών επηρέασε θετικά την επισκεψιμότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στους περισσότερους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το

54,4%

των επιχειρήσεων του κλάδου είδε την επισκεψιμότητα του eshop να

αυξάνεται

, το

12,50%

απαντά ότι παρέμεινε

σταθερή

, ενώ υπάρχει και ένα

28,6%

που δηλώνει ότι

μειώθηκε.

Μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα των eshops στην Ελλάδα από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων. Επίσης, διαπιστώνεται γενική αύξηση των online παραγγελιών και αφορά στην πλειονότητα των κλάδων των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το 52,2% των eshops δηλώνει ότι οι παραγγελίες αυξήθηκαν, το 8,09% ότι παρέμειναν σταθερές, ενώ το 31,62% απαντά ότι μειώθηκαν.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας με θέμα “Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα”, που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr, διαπιστώνεται μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα των eshops από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων. Το 52,85% των 288 ηλεκτρονικών καταστημάτων, που συμμετείχαν στην έρευνα, απαντά ότι αυξήθηκε η επισκεψιμότητα από κινητά τηλέφωνα, το 16,73% ότι παρέμεινε σταθερή και το 16,35% ότι μειώθηκε.

Την ίδια στιγμή, η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων διαπιστώνει αύξηση της επισκεψιμότητας από τη χρήση των μεγάλων οθονών. Για το 39,15% των eshops η επισκεψιμότητα μέσω desktop αυξήθηκε, για το 29,84% παρέμεινε σταθερή, ενώ για το 15,12% (39) μειώθηκε.

Αύξηση τζίρου
Η έρευνα δείχνει, εξάλλου, ότι η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων είχε αύξηση του τζίρου την περίοδο του COVID-19. Το 17,71% απαντά ότι ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε πάνω από 60%, το 35,42% ότι ενισχύθηκε έως και 60% και το 4,86% ότι παρέμεινε σταθερός. Ένα ποσοστό 25,35% απαντά ότι μειώθηκε έως και 60% και ένα 16,67% ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

Αύξηση παρατηρείται και στο Μέσο Όρο της παραγγελίας για την πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων, που συμμετείχαν στην έρευνα. Το 13,54% διαπιστώνει ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 28,47% έως 60%, το 17,36% ότι έμεινε σταθερός, ενώ το 19,7% ότι μειώθηκε έως 60% και το 20,83% ότι έπεσε πάνω από 60%.

Ο ρόλος των social media
Τα social media – σύμφωνα με την έρευνα – αποτελούν ένα από τα βασικά κανάλια, που τροφοδοτούν με επισκεψιμότητα τα ηλεκτρονικά καταστήματα. To 43,70% των εταιρειών του δείγματος δηλώνει ότι αυξήθηκε η επισκεψιμότητά τους μέσω social media, το 28,5% ότι παρέμεινε σταθερή και το 19,3% ότι μειώθηκε.

Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα της μελέτης είναι ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας ενισχύεται, κυρίως, από νέους χρήστες. Το 61,03% των εκπροσώπων των ηλεκτρονικών καταστημάτων απαντά θετικά στην ερώτηση αν η κρίση της πανδημίας έφερε νέους πελάτες στα eshops, ενώ το 28,68% έχει αντίθετη άποψη.

Επίσης, η έρευνα επιβεβαιώνει ότι σε μεγάλη πληγή για το ecommerce εξελίσσεται η παράδοση των παραγγελιών, που γίνονται από εταιρείες courier. Αυτό, τουλάχιστον, δηλώνει το 66,91% των ερωτηθέντων, ενώ την αντίθετη άποψη έχει το 22,79% (66).

- Sepe.gr