Πώς οι εταιρείες τεχνολογίας ελέγχουν την ημέρα μας

Related

Η σκηνοθέτιδα της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η…

Διαθέσιμο για αγορά το vivo V40 SE στην Ευρώπη από 279,90 €!

Στα τέλη Μαρτίου, η vivo επισημοποίησε με αθόρυβο τρόπο ένα νέο τηλέφωνο για τις ευρωπαϊκές αγορές.  Αναφερόμαστε φυσικά για το V40 SE. Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη συσκευή έχει αρχίσει τώρα να γίνεται διαθέσιμη για αγορά από ευρωπαϊκούς λιανοπωλητές. Αξίζει λοιπόν να αναφέρουμε ότι εντοπίστηκε στη Γερμανία με λιανική τιμή στα 279,90 € ή στα…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Το Kaspersky VPN κερδίζει το «Όσκαρ» των AV-TEST για την ταχύτητα και απόδοσή του

Μια νέα αξιολόγηση από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών AV-TEST απένειμε στo Kaspersky VPN το πιστοποιητικό “Εγκεκριμένο (Approved)”, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά του ως κορυφαίου παρόχου γρήγορης και ασφαλούς συνδεσιμότητας σε πολλαπλές συσκευές και πλατφόρμες. Το Kaspersky VPN έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση, ξεπερνώντας τις παραμέτρους απόδοσης που το ίδιο είχε επιτύχει το 2022. Τα αποτελέσματα των δοκιμών…

Νέο κατάστημα e-Lenovo.gr στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Με λαμπερά εγκαίνια από τη Lenovo ξεκινάει και επίσημα αύριο η λειτουργία του νέου της καταστήματος e-Lenovo.gr  “The New Lenovo Experience” που έρχεται στην Τσιμισκή 10 στη καρδιά της Θεσσαλονίκης για να φέρει εξυπνότερη τεχνολογία για όλους, κορυφαία εξυπηρέτηση, αλλά και να αλλάξει τα δεδομένα στο τεχνολογικό τοπίο της πόλης.  Η Lenovo, o Νο1 κατασκευαστής…

Η Westnet συμμετέχει στη BEYOND 2024

Με μία δυναμική γκάμα λύσεων τεχνολογίας, η Westnet, θα συμμετέχει αυτήν τη χρονιά στη BEYOND, τη διεθνή έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας που θα πραγματοποιηθεί στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αποτελώντας έναν κόμβο δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Σε συνεργασία…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Νέα LG OLED evo G4: Η εξέλιξη στην εμπειρία θέασης

Η LG Electronics παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση LG OLED evo G4, ένα εκπληκτικό επίτευγμα στην τεχνολογία της εικόνας και του design. Η LG OLED evo G4 συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία OLED με την καινοτομία της LG και προσφέρει μια απόλυτα εκπληκτική εμπειρία θέασης σε κάθε σπίτι. Η LG OLED evo G4 φέρνει την επανάσταση στην…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, Μάντσεστερ Σίτι-Τσέλσι, Μίλαν-Ίντερ: Όλα τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Μεγάλα ντέρμπι σε Ελλάδα και εξωτερικό έρχονται της εβδομάδα 19-25/4 στην COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν δύο αγώνες που θα κρίνουν πολλά στη «μάχη» της κατάκτησης της Stoiximan Super League. Πρόκειται για το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (21/4, 20.30, COSMOTE SPORT 1HD) για την 6η αγωνιστική των playoffs και το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (24/4, 20.30,…

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Share

13Κάθε ένας από εμάς έχει μόνο 24 ώρες την ημέρα.

Καθώς οι εταιρείες τεχνολογίας ωριμάζουν, αναζητούν νέους τρόπους για να δημιουργήσουν έσοδα από κάθε πελάτη και το πεδίο μάχης είναι όλο και περισσότερο ο πιο πεπερασμένος πόρος σας: ο χρόνος.

Αυτή η μάχη παίζεται κάθε λεπτό από τη στιγμή που ξυπνάμε μέχρι να πάμε για ύπνο, και δεν είναι ίδια για όλους. Οι δραστηριότητες της εβδομάδας διαφέρουν από εκείνες τα Σαββατοκύριακα για πολλούς. Η τυπική ημέρα ενός υπαλλήλου που δουλεύει 9 με 5, ενός σπουδαστή, ενός συνταξιούχου και κάποιου που διαχειρίζεται τη δική του επιχείρηση είναι πιθανό να διαφέρει ευρέως. Αν όμως πάρουμε τον μέσο όρο της καθημερινότητας όλων, οι αμερικανοί ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες (5 ώρες) και να εργάζονται (3,8 ώρες). Και σε αυτούς τους δύο τομείς είναι που έξι από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο – η Alphabet Inc., η Google, η Amazon.com Inc., η Apple Inc., η Microsoft Corp., η Facebook Inc. και η Samsung Electronics Co. – επικεντρώνουν τα προϊόντα τους.

Γνωρίζουν όμως ότι μια τυπική μέρα είναι κάτι περισσότερο από δουλειά και ευχαρίστηση, και έτσι οι εταιρείες αυτές προσφέρουν όλο και περισσότερα προϊόντα που καλύπτουν διάφορες δραστηριότητες.

Η αναζήτηση για τον πελάτη που βασίζεται αποκλειστικά στα προϊόντα μίας εταιρίας, θολώνει τη γραμμή μεταξύ κατασκευαστών υλικού και κατασκευαστών λογισμικού. Πάρτε την Apple για παράδειγμα, μια από τις πρώτες εταιρείες που έχουν τεράστια επιτυχία στον συνδυασμό υλικού με το λογισμικό της. Τα βασικά προϊόντα της Apple είναι η σύνθεση των τηλεφώνων, των tablet και των φορητών υπολογιστών. Όμως, καθώς η ανάπτυξη σε αυτές τις αγορές υλικού επιβραδύνεται, βασίζεται στο λογισμικό της για να αποσπάσει περισσότερες πωλήσεις από κάθε συσκευή βελτιώνοντας τις προσφορές που εξαρτώνται από αυτές.

Για παράδειγμα το σύστημα αυτοματισμού σπιτιού HomeKit, το HealthKit και το interface οχήματος CarPlay στοχεύουν να διατηρήσουν αυτές τις συσκευές στο επίκεντρο της ζωής σας και να σας πουλήσουν σχετικές εφαρμογές, ανεξάρτητα από το περιβάλλον σας. Και η εταιρεία επιδιώκει να αναπτύξει αλληλεξάρτηση επιτρέποντάς σας να ελέγχετε την Apple TV σας με το Apple Watch.

Οι γίγαντες του λογισμικού και των υπηρεσιών, όπως η Google, αντιστρόφως, κατασκευάζουν υλικό για να κατευθύνουν τους πελάτες προς τα βασικά προϊόντα τους. Με την εισαγωγή του Pixel το περασμένο έτος, οι χρήστες μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση στα εργαλεία του γίγαντα της αναζήτησης λέγοντας «OK, Google» στο smartphone τους. Τα τηλέφωνα Android προτρέπουν επίσης τους χρήστες να αξιολογήσουν τις επιχειρήσεις που επισκέπτονται ή να επισημάνουν γεωγραφικά περιοχές όπου έχουν τραβήξει πρόσφατα φωτογραφίες, προσθέτοντας περισσότερες πληροφορίες στο οικοσύστημα της Google και οδηγώντας τους χρήστες πίσω.

Η Google παίρνει 152 δολάρια από κάθε χρήστη της Βόρειας Αμερικής ανά έτος, εκτιμά ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence Jitendra Waral – τα χρήματα παράγονται σε μεγάλο βαθμό από τις πωλήσεις διαφημίσεων. Έτσι, όσο μεγαλύτερη είναι η έκθεσή σας στην Google κάθε μέρα, τόσο πιο πολύτιμος είστε ως πελάτης. Το ίδιο ισχύει για το Facebook, το οποίο παίρνει περίπου 78 δολάρια ετησίως ανά χρήστη.

Υπάρχει ακόμη περιθώριο για επέκταση. Ο χρόνος ταξιδιού παραμένει μια σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη ευκαιρία και οι τεχνολογικοί γίγαντες βλέπουν ένα παράθυρο για να πουλήσουν περαιτέρω περιεχόμενο και υπηρεσίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί θέλουν να μπουν στην αυτοκινητοβιομηχανία: ένας πελάτης σε αυτοκίνητο με αυτο-οδήγηση έχει περισσότερο χρόνο για να παρακολουθήσει ταινίες ή να ψωνίσει στο διαδίκτυο, ενώ η κινητή συνδεσιμότητα στα αυτοκίνητα αυξάνει την ευκαιρία να προτείνει κοντινά καταστήματα ή εστιατόρια, δημιουργώντας έσοδα από διαφημίσεις.

Ο σκληρός ανταγωνισμός δεν είναι αποτρεπτικός. Για παράδειγμα, η Amazon.com κυριαρχεί στον χώρο των αγορών στο διαδίκτυο και θέλει να παραγγείλετε οικιακές προμήθειες μέσω της Alexa στο Amazon Echo ή να εγγραφείτε στο Prime Video, καθώς οι ταχύτερες παραδόσεις που έρχονται με την ίδια συνδρομή Prime καθιστούν τους πελάτες πιο πιθανό να αγοράζουν αγαθά Amazon.com. Αλλά αυτό δεν έχει εμποδίσει τη Google να εισαγάγει την υπηρεσία Shopping Express της ή την Apple από την αξιοποίηση του iPhone και του Watch για να μπει στον χώρο τον ανέπαφων πληρωμών.