Πώς η σύγχρονη τεχνολογία θα αλλάξει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030

Related

H motorola παρουσιάζει τη Edge 50 pro με ένα ιδιαίτερο project | Art in Your Hands

Εξερευνήστε έναν κόσμο όπου το τηλέφωνό σας δεν είναι απλώς μια συσκευή – είναι ένας καμβάς, ένα εργαλείο έκφρασης για απεριόριστη δημιουργικότητα, το οποίο σας επιτρέπει να απαθανατίζετε πολύτιμες στιγμές. 8 φωτογράφοι, 8 πρωτεύουσες, άπειρη δημιουργικότητα. Έτσι οραματίστηκε η Motorola το πιο πρόσφατο project της, το οποίο στοχεύει να αναδείξει τις δυνατότητες της νεότερης σειράς…

OPPO Reno11F 5G: Λεπτό και ελαφρύ, δίχως να θυσιάσει την οθόνη, κυκλοφόρησε το κινητό με δώρο… κινητό!

Παρά την ποιοτικότατη και ευρύχωρη 120Hz AMOLED Borderless Display των 6,7 ιντσών, η νέα συσκευή της οικογένειας Reno κατορθώνει να διατηρήσει το πάχος και το βάρος της σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα. Δύο εναλλακτικά χρώματα εμπνευσμένα από τη φύση, το βαθύ πράσινο «Palm Green» και το «Ocean Blue» που μας καλεί να «βουτήξουμε» στους παιχνιδιάρικους κυματισμούς…

Γίνεται περισσότερο αυστηρή η Ιαπωνία με τις μονοπωλιακές πρακτικές της Apple!

Ξανά στο μικροσκόπιο των αρχών από διάφορες χώρες η Apple και οι μονοπωλιακές πρακτικές της. Μετά την εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Apple να ανοίξει το iOS για καταστήματα εφαρμογών τρίτων στην ΕΕ, τώρα η Ιαπωνία πήρε την απόφαση να αυξήσει σημαντικά τα πρόστιμα για μεγάλες εταιρείες που επιδίδονται σε μονοπωλιακές πρακτικές, όπως την…

Γίνεται περισσότερο αυστηρή η Ιαπωνία με τις αντιμονοπωλιακές πρακτικές της Apple!

Ξανά στο μικροσκόπιο των αρχών από διάφορες χώρες η Apple και οι μονοπωλιακές πρακτικές της. Μετά την εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Apple να ανοίξει το iOS για καταστήματα εφαρμογών τρίτων στην ΕΕ, τώρα η Ιαπωνία πήρε την απόφαση να αυξήσει σημαντικά τα πρόστιμα για μεγάλες εταιρείες που επιδίδονται σε μονοπωλιακές πρακτικές, όπως την…

Κατασκευαστής crypto wallet αναφέρει ψευδώς πως υπάρχει σφάλμα ασφαλείας στο iMessage

ΣΟΚ και συναισθήματα τρόμου προκαλεί ένας κατασκευαστής ψηφιακών πορτοφολιών για κρυπτονομίσματα, καθώς ισχυρίστηκε αυτή την εβδομάδα ότι οι hacker ενδέχεται να στοχεύουν users σε εκμετάλλευση του iMessage τύπου “zero-day”. Ο επίσημος λογαριασμός X του Trust Wallet έγραψε ότι “έχουμε αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με ένα υψηλού κινδύνου zero-day exploit που στοχεύει το iMessage στο Dark Web.…

Cosmote / 10 χρόνια στηρίζει τη διάδοση της εκπαιδευτικής ρομποτικής

Τα δέκα χρόνια συμπλήρωσε ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και STEM που διοργανώνεται από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE. Για την COSMOTE, η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν τη δύναμη να δημιουργήσουν έναν κόσμο καλύτερο για όλους, καθώς συντελούν στη δημιουργία μιας καθολικά προσβάσιμης ψηφιακής κοινωνίας. Σε αυτό το πλαίσιο, στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική…

Πείτε αντίο στο Google Pixel Fold 2… Έφτασε η ώρα να υποδεχτούμε το Pixel 9 Pro Fold!

H Google είναι γνωστό ότι δεν θέλει με τίποτα να μένει πίσω από τις εξελίξεις, για αυτό και είναι λογικό να προτείνει διαρκώς νέες συσκευές. Αφού επένδυσε στο Pixel Fold την προηγούμενη χρονιά, ήταν λογικό να υποθέσουμε πως τώρα έρχεται η στιγμή για το νέο Pixel Fold 2, αλλά μια νέα έκθεση σήμερα ισχυρίζεται ότι…

Boring Phone: HMD Global και Heineken δημιουργούν το πιο χαβαλετζίδικο feature phone!

Οι ιδέες είναι ανεξάντλητες για την HMD Global και τώρα συνεργάζεται με την γνωστή εταιρεία ζυθοποιίας, Heineken, για να αναπτύξει ένα διαφανές τηλέφωνο που αποκαλείται ως Boring Phone. Αυτό μπορεί να είναι ένα εύστοχο όνομα, εξάλλου, το Boring Phone είναι ένα feature phone που εστιάζει στην πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων και στην αποστολή και λήψη μηνυμάτων.…

Huawei: Πασχαλινές προσφορές σε κορυφαία wearables!

Φέτος το Πάσχα, χαρίστε Huawei δώρα τεχνολογίας! Οι πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα της Huawei από το δίκτυο καταστημάτων των επίσημων συνεργατών της εταιρείας προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία σε wearables προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας. Ως πρωτοπόρος στον τομέα της καινοτομίας, η Huawei με συνέπεια επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία στην καθημερινότητά μας και  βελτιώνει τις…

Πώς να καταπολεμήσετε το άγχος που προκαλούν τα μέσα κοινωνικά δικτύωσης

Από το 1992, ο Απρίλιος έχει οριστεί ως μήνας ευαισθητοποίησης για το άγχος. Πρόκειται για μια σημαντική υπενθύμιση του κρίσιμου ρόλου που έχει η διαχείριση του άγχους για τη διατήρηση της ψυχικής και σωματικής υγείας των χρηστών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως σημαντική πηγή στρες, προκαλώντας τον πολλαπλασιασμό του άγχους και των σχετικών…

Η Samsung παρουσιάζει τους αθλητές του Team Samsung Galaxy, για τους τους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024

 Η Samsung Electronics, Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, ανακοινώνει τους αθλητές-πρεσβευτές του Team Samsung Galaxy που θα ενσαρκώσουν το βασικό μήνυμα της καμπάνιας της εταιρείας «Open Always Wins» κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024. Μεταξύ των 57 αθλητών-πρεσβευτών, εκ των οποίων οι 44 είναι από την Ευρώπη, είναι και δύο Έλληνες αθλητές, ο…

Το Telegram εξαπλώνεται σαν «δασική πυρκαγιά»: Θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο χρήστες

Με ταχύτατους ρυθμούς εξαπλώνεται η πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram, μια από τις δημοφιλέστερες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Telegram είναι πιθανόν να ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες μέσα σε ένα χρόνο καθώς εξαπλώνεται σαν «δασική πυρκαγιά», όπως σχολίασε χθες, Τρίτη (16.04.2024), ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Πάβελ Ντουρόφ μιλώντας στον Αμερικανό δημοσιογράφο Τάκερ Κάρλσον.…

Ένας μήνας δωρεάν* Cosmote TV – Αυτές είναι οι ματσάρες που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να χάσεις!

Βαδίζουμε αισίως στην ολοκλήρωση μιας συναρπαστικής σεζόν!  Στο ελληνικό πρωτάθλημα, τον τίτλο του πρωταθλητή διεκδικούν τέσσερις ομάδες με σπουδαία ντέρμπι να περιλαμβάνονται στο φινάλε των πλέι οφ. Την ίδια στιγμή, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ απέχουν μόλις... 90 αγωνιστικά λεπτά από τους «4» του Κόνφερενς Λιγκ καθώς την Πέμπτη (18/4) έχουν τους κρίσιμους αγώνες ρεβάνς απέναντι σε…

Έναρξη διάθεσης λύσεων All in One & Digital Ταμειακής από την NBG Pay, την Εθνική Τράπεζα και τον Όμιλο EPSILON NET

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILON NET ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, με την υποστήριξη της Εθνικής Τράπεζας, για τη διάθεση ολοκληρωμένων προτάσεων στο τομέα του acquiring business, με έμφαση στις λύσεις All in One και e-commerce.  Η πρώτη λύση με την ονομασία EPSILON ALL in ONE (PAX edition) έχει ως στόχο να…

Η Hewlett Packard Enterprise στο 9ο Delphi Economic Forum

Ο Μιχάλης Κασιμιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) για την Ελλάδα και την Κύπρο, παρευρέθηκε στο Delphi Economic Forum IX που πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 13 Απριλίου 2024 στους Δελφούς. Κατά την παρουσία του σε πάνελ, ο κ. Κασιμιώτης αναφέρθηκε στο Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας της HPE για την Τεχνητή Νοημοσύνη…

Share

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της SAS, μέχρι το 2030
το 67% του customer engagement θα το χειρίζονται έξυπνες μηχανές.
Αντιμετωπίζουν λοιπόν οι εταιρείες τον κίνδυνο να πρέπει να ανταλλάξουν
την ενσυναίσθηση με την αποτελεσματικότητα;

Η σύγχρονη τεχνολογία
έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες.
Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν
εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική
συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική
εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να
ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών του μέλλοντος; Αυτές είναι
μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν στην έρευνα “Experience 2030: The
Future of Customer Experience”, που διενεργήθηκε από τη Futurum
Research εκ μέρους της SAS, τον ηγέτη στο χώρο των analytics.  

Από
την έρευνα προκύπτει ότι η τεχνολογία είναι αυτή που θα μεταμορφώσει
την εμπειρία του πελάτη και ότι οι εταιρείες πρέπει να
επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να
μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν
τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους. 

Η ευελιξία και ο πλήρης αυτοματισμός θα ηγούνται της εμπειρίας εξυπηρέτησης

Οι
εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα βλέπουν ότι, μέχρι το 2030, θα
υπάρξει μια πολύ μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της
καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι οι έξυπνες μηχανές θα
αντικαταστήσουν τους ανθρώπους και θα χειρίζονται περίπου τα 2/3 της
καταναλωτικής εμπειρίας, τις αποφάσεις που γίνονται σε πραγματικό χρόνο
και αφορούν την εμπειρία, αλλά και τις αποφάσεις γύρω από το μάρκετινγκ
και τις προωθητικές ενέργειες.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το
2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ μιας εταιρείας και των
καταναλωτών που χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή θα γίνεται εξ’
ολοκλήρου από έξυπνες μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους, που υπερισχύουν
σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την
καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από έξυπνες μηχανές. 

«Γίνεται
ολοένα και πιο ξεκάθαρο πως την επόμενη δεκαετία θα υπάρξει ραγδαία
ανάπτυξη της σχέσης μεταξύ ανθρώπων και μηχανών», δήλωσε ο Daniel
Newman, Principal Analyst και Founding Partner της Futurum Research. «Οι
εταιρείες θα πρέπει να βρουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ της παροχής
μιας ανθρώπινης εμπειρίας, γεμάτης κατανόηση, με τα άμεσα αποτελέσματα
που έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές. Η τεχνολογία θα
αποτελέσει τη γέφυρα για μία πιο ανθρώπινη εμπειρία, όσο δεδομένα,
analytics, μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη κάνουν τις μηχανές να
λειτουργούν με πιο ανθρώπινο τρόπο, έτσι ώστε να εξυπηρετούν τους
καταναλωτές και να φέρνουν υψηλότερη αποδοτικότητα στις
επιχειρήσεις».    

Οι καταναλωτές υιοθετούν τις νέες τεχνολογίες

Η
έρευνα έδειξε επίσης ότι το 78% των εταιρειών πιστεύουν πως οι
καταναλωτές δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στη σύγχρονη τεχνολογία.
Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι μόλις το 35% των καταναλωτών εξέφρασε αυτή
τη δυσκολία. Το χάσμα μεταξύ της άποψης των εταιρειών και των
καταναλωτών μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην ανάπτυξή των
επιχειρήσεων, εάν δεν χειριστούν με προσοχή το ζήτημα.   

Στην
πραγματικότητα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι καταναλωτές
προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030 καθώς:

•           Το 80% δήλωσε πως αναμένει παραδόσεις κατ’ οίκο μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος.

•           Το 81% απάντησε πως αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots.

•          
Το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή
mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως
επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα
έπιπλο στο σπίτι.  

•           Το 56% περιμένει να
«επισκέπτεται» άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και
να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το
2025.

•           8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση έξυπνων βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το έξυπνο σπίτι τους.

•           Το 78% δήλωσε πως περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables. 

Για
τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών
ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης. Αλλά, για να
βρουν κοινό σημείο οι υψηλές προσδοκίες και των δύο πλευρών, οι
εταιρείες χρειάζονται νέες δυνατότητες που θα κλείσουν το χάσμα μεταξύ
τεχνολογίας και μάρκετινγκ.

«Η παρακολούθηση του «ταξιδιού» του
καταναλωτή προϋποθέτει την ολοκληρωμένη κατανόηση του πελάτη μέσα σε
αυτή την ατελείωτη αγοραστική διαδικασία – οι καταναλωτές θέλουν να τους
θυμούνται και να τους καταλαβαίνουν όσο πηγαινοέρχονται στα αμέτρητα
κανάλια, σημεία επαφής και τα διάφορα περιβάλλοντα», δήλωσε ο Wilson
Raj, Global Director της SAS Customer Intelligence. «Οι εταιρείες πρέπει
να επανασχεδιάσουν το λειτουργικό τους μοντέλο για να ανταποκρίνονται
με ταχύτητα. Χρειάζονται μία ολιστική στρατηγική data, την οποία μπορούν
να εξατομικεύσουν σε μεγάλη κλίμακα, δυνατότητες analytics που μπορούν
να προσαρμόσουν σε πραγματικό χρόνο και να ενεργοποιήσουν τον κύκλο των
εξατομικευμένων εμπειριών.»    

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα καθορίσουν την εταιρική επιτυχία μέσα στην επόμενη δεκαετία

Το
μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη
της τεχνολογίας. Η έρευνα ρώτησε επίσης τις εταιρείες σε τι είδους
“φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν σήμερα για να ηγηθούν της νέας
εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης
μέχρι το 2030.

«Ο νέος αγοραστής αξιοποιεί τις αναδυόμενες
τεχνολογίες και ασκεί τρομερή πίεση στις τεχνολογικές ανάγκες των
τμημάτων μάρκετινγκ των εταιρειών», δήλωσε ο Wilson Raj. «Για τους
περισσότερος CMOs, αυτές οι δυνάμεις δημιουργούν ένα πρόβλημα «κινούμενο
στόχο»: Είναι δύσκολο να έχεις το προβάδισμα σε κάτι που συνεχώς
εξελίσσεται. Αυτό είναι προβληματικό γιατί οι καταναλωτές περιμένουν
αδιάκοπη πρόσβαση, εξυπηρέτηση και αλληλεπίδραση με την εταιρεία, πάντα
με τους δικούς τους όρους.»

Η έρευνα δείχνει ότι το 62% των
εταιρειών επενδύουν σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης για να
βελτιώσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους
πελάτες τους. Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως
εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. 

Σχετικά με
την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των
εταιρειών επενδύουν σε αυτές για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να
οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζουν εργαλεία AR/VR για να
βελτιώσουν τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια.

Η έρευνα
έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύουν ή σχεδιάζουν να
επενδύσουν σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των
καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.

Όλες αυτές οι
αναδυόμενες και περίπλοκες τεχνολογίες δείχνουν ότι οι εταιρείες θα
πρέπει να ξανασκεφτούν την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης δεδομένων,
τις διαδικασίες αναλυτικής βελτίωσης και τις δυνατότητες
αυτοματοποιημένων αποφάσεων. Θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν
όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες για να πετυχαίνουν συγκεκριμένα και
απτά αποτελέσματα. Αυτές οι νέες εφαρμογές θα είναι σε θέση να
λαμβάνουν, να επεξεργάζονται, να σχεδιάζουν και να αποφασίζουν τον τρόπο
που θα προσφέρουν multi-moment μάρκετινγκ, το οποίο θα συνεχίσει να
έχει μεγάλη απήχηση και στο μέλλον.    

Στοιχεία που θα διαμορφώνουν την εμπιστοσύνη το 2030

Σήμερα
το 58% των εταιρειών θεωρούν την υψηλή ποιότητα τον παράγοντα που
διαμορφώνει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, αλλά οι περισσότεροι
καταναλωτές αναφέρουν πως οι χαμηλές τιμές ή οι εκπτώσεις είναι αυτές
που τελικά τους κερδίζουν. Αλλά μέχρι το 2030, οι καταναλωτές αναφέρουν
πως οι εφαρμογές, η ταχύτατη πρόσβαση και η δυνατότητα να παραγγέλνουν
μέσω έξυπνων οικιακών συστημάτων, αποτελούν τις 3 κορυφαίες τεχνολογίες
που αναμένουν να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη τους.

Οι εταιρείες
συμφωνούν και πιστεύουν πως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική εκμάθηση και
τα predictive analytics θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον και
βλέπουν το 2030 σαν μια ευκαιρία να αξιοποιήσουν την τεχνολογία, τόσο
για να προσφέρουν πιο ομαλή αλληλεπίδραση, όσο και για να εξασφαλίσουν
την απαραίτητη πληροφόρηση και να προσφέρουν βαθύτερες, πιο ουσιαστικές
πελατειακές σχέσεις, αλλά και να αυξήσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη. 

Ο
Daniel Newman προσθέτει: «Το χτίσιμο της εμπιστοσύνης είναι ιδιαίτερα
κρίσιμο για την ανάπτυξη της κάθε εταιρείας και μέσα στα επόμενα 10
χρόνια θα δούμε αύξηση της διαφοροποίησης που θα εκτείνεται πέρα από το
παραδοσιακό μείγμα τιμής, ποιότητας και εξυπηρέτησης που κυριαρχούσε για
πάρα πολύ καιρό. Στο μέλλον, ο τρόπος που οι επιχειρήσεις θα υιοθετούν
τις τεχνολογίες, θα καθοδηγούν την αγορά (και τον καταναλωτή) και θα
μετρούν τον κοινωνικό αντίκτυπο θα παίξει σημαντικότερο ρόλο στην
εδραίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης. Ήδη βλέπουμε κάτι τέτοιο να
συμβαίνει και το 2030 η σημαντικότητά του θα πολλαπλασιαστεί».

Η εξελισσόμενη σημασία της εμπιστοσύνης

Ίσως
η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις σήμερα είναι η ικανότητα να
γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει στην εμπιστοσύνη από τους καταναλωτές,
καθώς οι τελευταίοι πολλές φορές είναι επιφυλακτικοί για το τον τρόπο
που οι εταιρείες χειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα και νιώθουν
ανίσχυροι να τον αλλάξουν. Μόλις το 54% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι
εταιρείες κρατούν τα προσωπικά τους δεδομένα ιδιωτικά. Μάλιστα, το 73%
αυτών πιστεύει ότι η χρήση των προσωπικών τους δεδομένων είναι «εκτός
ελέγχου». Αυτό αποτελεί μία πρόκληση για τις εταιρείες, καθώς προσπαθούν
να ισορροπήσουν την εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν, αξιοποιώντας
τα πλούσια δεδομένα που συλλέγουν από τους χρήστες, με τις ανησυχίες
των καταναλωτών σχετικά με την εμπιστοσύνη που μπορούν να δείξουν στις
εταιρείες.

Η έρευνα δείχνει όμως ότι οι εταιρείες κατανοούν
πράγματι το ρίσκο που αντιμετωπίζουν, καθώς το 59% των ερωτηθέντων
δήλωσαν ότι η ασφάλεια των δεδομένων των καταναλωτών είναι ο πιο
σημαντικός παράγοντας για την εξασφάλιση ενός καλού επιπέδου
εξυπηρέτησης. Παρόλα αυτά, είναι οι εταιρείες έτοιμες; Από την έρευνα
προκύπτουν και ορισμένες προκλήσεις, καθώς το 84% των εταιρειών ανησυχεί
για τις αλλαγές που προωθούν οι κυβερνήσεις στους κανονισμούς σχετικά
με την ιδιωτικότητα και την ετοιμότητα τους να ανταποκριθούν σε
αυτούς.      

«Όσο οι καταναλωτές συνεχίζουν να χρησιμοποιούν
τεχνολογίες που ανοίγουν τη ζωή τους σε άλλους, έχουν διττές προσδοκίες
από τις επιχειρήσεις: Να τους καταλάβουν σαν άτομα και να προστατεύσουν
την ιδιωτικότητά τους. Εκεί βρίσκεται και η ευκαιρία για να επιτευχθεί η
ισορροπία κατά τη δημιουργία των καταναλωτικών εμπειριών», πρόσθεσε ο
Wilson Raj.