Πέρα από όλα τα άλλα, η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι και ιδανική προξενήτρα;

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Διεθνής έρευνα της Kaspersky σχετικά με τα ραντεβού και τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στις σχέσεις διαπίστωσε ότι η πλειονότητα των χρηστών αντιλαμβάνεται θετικά τον ρόλο των «έξυπνων» αλγορίθμων στις υπηρεσίες γνωριμιών.

Πιο συγκεκριμένα, το 44% των ερωτηθέντων θα εμπιστευόταν την Τεχνητή Νοημοσύνη για επιλογή συντρόφου και το 64% σημείωσε ότι οι προτάσεις των αλγορίθμων ανταποκρίνονται πλήρως στις προτιμήσεις τους.

Αυτή η θετική αντίληψη για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε γενικές γραμμές υποστηρίζεται από μια παγκόσμια έρευνα που ανέθεσε η ARM, όπου το 54% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη ως προσωπικό σύντροφο ή βοηθό.

Οι διαδικτυακές γνωριμίες δεν διαφέρουν, με υπηρεσίες που χρησιμοποιούν «έξυπνους» αλγόριθμους για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρουν ένα συμβατό ταίρι και να τους προτείνουν κατάλληλα προφίλ. Και περισσότεροι από τους μισούς (54%) συμφωνούν ότι οι εφαρμογές γνωριμιών γενικά έχουν κάνει τη διαδικασία πολύ πιο εύκολη. Επιπλέον, το 43% θα συναντιόταν μόνο με πιθανά ταίρια που τους προτείνει ο αλγόριθμος.

Αλλά είναι διαφορετικό το να εμπιστευόμαστε τις προτάσεις και άλλο το να επιλέγουμε ένα ταίρι μόνο με βάση τις συστάσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πάνω από τους μισούς (56%) δεν είναι σίγουροι εάν οι αλγόριθμοι μπορούν να καλύψουν την πολυπλοκότητα των παραγόντων που προκαλούν έλξη στους ανθρώπους. Επιπλέον, το 39% βρίσκει την ανεύρεση ερωτικού συντρόφου με αλγόριθμους μη συμβατή με την ανθρώπινη φύση.

«Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας δείχνουν ότι πολλοί άνθρωποι αντιλαμβάνονται θετικά την εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης στις εφαρμογές γνωριμιών και ότι μπορεί να διευκολύνει πολλούς να βρουν το κατάλληλο ταίρι. Οι “έξυπνοι” αλγόριθμοι αναλύουν τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και τις κινήσεις των χρηστών, για να προτείνουν κατάλληλους υποψήφιους βάσει αυτών. Ταυτόχρονα, παρά τα οφέλη και τις δυνατότητες των υπηρεσιών γνωριμιών, θα πρέπει να είστε πάντα προσεκτικοί και να θυμάστε ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με βεβαιότητα ποιος είναι στην άλλη πλευρά της οθόνης», σχολιάζει ο David Jacoby, ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky.

«Για να είμαστε ειλικρινείς, η ψηφιοποίηση και οι δυνατότητές της αλλάζουν μόνο την αναζήτηση για αληθινή αγάπη και όχι την ίδια την αληθινή αγάπη. Τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, καθιστούν δυνατή την αναζήτηση με μεγαλύτερη ακρίβεια, γρήγορα και εύκολα. Ελαχιστοποιεί τους κινδύνους. Και αυτό είναι σημαντικό γιατί οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν ως στόχο να βρουν τον τέλειο σύντροφο. Γι’ αυτό είμαστε τόσο πρόθυμοι να αφήσουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη να μας βοηθήσει. Κάνει πολύτιμη προκαταρκτική δουλειά – μέχρι την πρώτη συνάντηση».

«Δεν είναι διαφορετικό στην πραγματική ζωή. Όταν συναντάμε κάποιον στη δουλειά, σε ένα αθλητικό γεγονός ή σε ένα μπαρ, ελέγχουμε επίσης πρώτα για ομοιότητες. Και συνήθως προσποιούμαστε ότι είμαστε λίγο πιο ενδιαφέροντες από ό, τι θα μπορούσαμε να είμαστε. Αλλά πώς το ταίριασμα «βιώνεται» στην πραγματικότητα, δηλαδή, αν η σύνδεση είναι γνήσια ή τεχνητή, είτε το άτομο ενδιαφέρεται ή βαριέται, δε μπορεί ποτέ να αποκρυπτογραφηθεί πραγματικά από την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις προτάσεις της. Ούτε μπορεί να μας πει πώς μυρίζει, γελάει ή φέρεται το άλλο άτομο».

«Γι’ αυτό η Τεχνητή Νοημοσύνη και η αγάπη δεν συνδυάζονται μόνο με την πρώτη ματιά. Οι αλγόριθμοι μπορεί να μην είναι ικανοί να αισθανθούν, αλλά κάνουν πιθανές σχέσεις που περιλαμβάνουν πολύ προσωπικές ιδιότητες, όπως η ενσυναίσθηση, η ειλικρίνεια και η συναισθηματική σταθερότητα», σχολιάζουν οι θεραπευτές Birgitt Hölzel και Stefan Ruzas από το Munich practice Liebling + Schatz.

«Και στη βιομηχανία μας, η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι εφαρμογές βρίσκονται ήδη σε άνοδο σε πολλούς τομείς. Στην ανάπτυξη νέων σεξουαλικών παιχνιδιών, είναι επίσης χαρακτηριστικό γνώρισμα ότι τα παιχνίδια γίνονται όλο και πιο κατάλληλα για την πρόβλεψη των αναγκών των πελατών. Τα ανθρώπινα σώματα, οι οργασμοί, η ευχαρίστηση και η επιθυμία είναι πάντα διαφορετικά και μπορούν πραγματικά να εξαρτηθούν από τη διάθεση. Ένα εργαλείο εύρεσης παιχνιδιών, για παράδειγμα, που καθορίζει τον τέλειο δονητή εκ των προτέρων, χρησιμοποιώντας ορισμένους αλγόριθμους, θα μπορούσε να υποστηρίξει αυτήν τη διαδικασία. Για εμάς, όταν εφεύρουμε νέα προϊόντα, είναι σημαντικό να υπάρχει εμπιστοσύνη στην τεχνολογία, το υλικό, την ασφάλεια δεδομένων και, πάνω απ’ όλα, τη βιωσιμότητα και το μόνιμο όφελος. Ένα κουμπί ή μια εφαρμογή που χρησιμοποιείται μία φορά δεν φέρνει προστιθέμενη αξία ή διαρκή ικανοποίηση των πελατών. Και ενδιαφερόμαστε πάντα για αυτά τα σημεία όταν εισάγουμε καινοτομίες στην αγορά», σχολιάζει η Kristy Stahlberg, Επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας στο Fun Factory.