Ο ανθρώπινος παράγοντας στο επίκεντρο του ψηφιακού μετασχηματισμού

Related

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Η Huawei διοργάνωσε διάσκεψη για τους Ευρωπαίους εταίρους της

Η Huawei, κορυφαία εταιρεία στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), διοργάνωσε το πρώτο Huawei European Partner Conference 2024, στις 10-11 Απριλίου στο Κόμο της Ιταλίας, με προσκεκλημένους συνεργάτες της από όλη την Ευρώπη. Το συνέδριο με τίτλο «Grow Together, Win the Future» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1000 Ευρωπαίοι εταίροι. Στο πλαίσιο του συνεδρίου έγιναν παρουσιάσεις…

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στα “Μυστικά του Ολύμπου”

Με υψόμετρο 2.917 μέτρων, ο Όλυμπος είναι η υψηλότερη κορυφή βουνού στην Ελλάδα. Σήμερα, είναι διάσημος για την εξαιρετική βιοποικιλότητα και πλούσια χλωρίδα του, ενώ παραμένει το πιο δημοφιλές βουνό της Ελλάδας για πεζοπόρους, ορειβάτες και αναρριχητές, προσελκύοντας κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον πλανήτη, που θέλουν να ανακαλύψουν το μυθικό βουνό. Αυτοί οι…

Οι τηλεοράσεις OLED evo της LG λαμβάνουν πιστοποίηση eco-friendly για τέταρτη συνεχή χρονιά

Η LG Electronics (LG) συνεχίζει να λαμβάνει διακρίσεις για τη σταθερή δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και τις φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές της. Οι τηλεοράσεις LG 2024 OLED evo απέσπασαν τις πιστοποιήσεις Reducing CO2 και Measured CO2 από το Carbon Trust και το Environmentally Evaluated Mark από τη Société Générale de Surveillance SA (SGS), σηματοδοτώντας…

Με… υπερηχητικές ταχύτητες η νέα μνήμη RAM LPDDR5X της Samsung!

Όταν η Samsung ανακοίνωσε τη μνήμη RAM 8,5 Gbps LPDDR5X, εκείνη την εποχή μάγεψε τα πλήθη, καθώς παρουσίασε την ταχύτερη μνήμη στο κόσμο. Ωστόσο, η τεχνολογική πρόοδος… συνεχίζεται, καθώς τώρα η εταιρεία αποκάλυψε ένα ακόμα πιο γρήγορο chip LPDDR5X! Το νέο μοντέλο τρέχει στα 10,7 Gbps, ξεπερνώντας την παραλλαγή LPDDR5T των 9,6 Gbps που παρουσιάστηκε…

Όμιλος ΟΤΕ: Προκλήσεις και ευκαιρίες στην πορεία προς τη βιώσιμη ανάπτυξη

Στις προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετώπισε ο Όμιλος ΟΤΕ στην πορεία του προς τη βιώσιμη ανάπτυξη αναφέρθηκε η κα Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ, κατά τη διάρκεια ESG Hμερίδας, με θέμα «Οδηγός για ένα Νέο Επιχειρηματικό Οικοσύστημα ή μια ακόμα Μόδα στο Χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων;». H ημερίδα διοργανώθηκε…

Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ με Stoiximan Master και δώρο Cosmote TV

Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ έτοιμοι να γράψουν ιστορία κόντρα σε Φενέρμπαχτσε και Μπριζ αντίστοιχα! Ανάλυση, προγνωστικά και σούπερ προσφορές* στη Stoiximan!Μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση το ελληνικό ποδόσφαιρο το βράδυ της Πέμπτης, καθώς έχει την ευκαιρία να δει δύο ομάδες της χώρας να συμμετέχουν στα ημιτελικά μιας ευρωπαϊκής διοργάνωσης για πρώτη φορά στην ιστορία!Και η Stoiximan…

Νέα διαρροή για το Pixel 9 φανερώνει νέες ΑΙ δυνατότητες!

Μάχη δίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα η Google για να προωθήσει όλες τις αρετές που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στη ζωή και στη καθημερινότητά μας. Επομένως είναι απολύτως φυσιολογικό για την εταιρεία να ενσωματώνει τις προόδους της στα smartphone της. Με τη σειρά Pixel 8 πέρυσι, η Google παρουσίασε έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών τεχνητής…

Εκπαιδευτική Ρομποτική: Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM, οι 9.000 συμμετοχές & η στρατηγική συμβολή της COSMOTE

165 Η Εκπαιδευτική Ρομποτική αποτελεί έναν ευέλικτο και ευρηματικό τρόπο μάθησης της φυσικής, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών (STEM), όπου η μαθητική κοινότητα ενθαρρύνεται για την κατασκευή αυτοματοποιημένων κατασκευών (ρομπότ) με συγκεκριμένες γλώσσες προγραμματισμού. Κατά τη φετινή διοργάνωση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2024, επετεύχθη ρεκόρ συμμετοχής 9.000 μαθητών από όλη την Ελλάδα. Τα…

Ο Όμιλος Sunlight συμμετέχει στη συμμαχία Upcell με στόχο τον μετασχηματισμό της ευρωπαϊκής βιομηχανίας μπαταριών λιθίου

Στην πρωτοβουλία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, Upcell Alliance εντάσσεται, η Sunlight Group, μέλος του Ομίλου Olympia, με στόχο να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της βιομηχανίας μπαταριών στην Ευρώπη.  Η Sunlight που ειδικεύεται σε καινοτόμες λύσεις βιομηχανικής ηλεκτροκίνησης για τον κλάδο της ενδοεφοδιαστικής αλυσίδας (intralogistics) και σε Συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας από ΑΠΕ,  αναγνωρίζει την ανάγκη για διευρυμένη…

ESET: Κακόβουλο λογισμικό που κρύβεται σε εικόνες; Πιο πιθανό απ’ ό,τι νομίζετε

Ο ψηφιακός κόσμος στον οποίο ζούμε είναι γεμάτος κρυμμένους κινδύνους, μερικοί από τους οποίους μπορεί να φαίνονται βγαλμένοι από ταινία κατασκοπείας. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ένας από αυτούς τους κινδύνους κρύβεται μέσα στο αθώο, φαινομενικά, βασίλειο των εικόνων. Ίσως να αναρωτιέστε, πώς μπορεί κάτι τόσο ακίνδυνο όσο μια εικόνα να αποτελεί απειλή. Οι κακοποιοί…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης – Τι δείχνει η τηλεόραση

12:00COSMOTE SPORT 6 HDATP 500 2024Βαρκελώνη 14:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 2024 Βαρκελώνη 17:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 2024 Βαρκελώνη 17:15 ΕΡΤ3 Ολυμπιακός – Προμηθέας BasketLeague 19:00 COSMOTE SPORT 6 HD Tσιτσιπάς-Μπαένα ATP 500 2024 Βαρκελώνη 19:45 COSMOTE SPORT 9 HD Λιλ – Άστον Βίλα UEFA Europa Conference League 19:45 COSMOTE…

Share

Μπορεί στον σύγχρονο διασυνδεδεμένο κόσμο οι συσκευές και οι μηχανές να τοποθετούνται στο επίκεντρο, ωστόσο, η διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού μπορεί να αποδειχθεί κενή περιεχομένου χωρίς τον ανθρώπινο παράγοντα. Σε μία εποχή τεχνολογικών εξελίξεων και καινοτομίας, τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρειών (C-suite) καλούνται να δημιουργήσουν αυθεντικές συνδέσεις με τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους εταίρους τους. Και αυτό φαίνεται να είναι το στοίχημα.

Οι παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing τοποθετούν τους ανθρώπους στο επίκεντροΣύμφωνα έρευνα της Statista, σήμερα καταγράφονται 26 δισ. “έξυπνες” συσκευές σε κυκλοφορία, που ισοδυναμούν με τρεις συσκευές, κατά μέσο όρο, ανά άτομο σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερους από 80 εμπειρογνώμονες απ’ όλο τον κόσμο, η Deloitte εντόπισε επτά βασικές τάσεις, τις οποίες καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στο προσεχές διάστημα 18 έως 24 μηνών, ώστε να αναπτύξουν το κοινωνικό και ανθρώπινο αποτύπωμά τους, στον διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο.

Αναδεικνύοντας την ανθρώπινη εμπειρία

Η έρευνα επισημαίνει ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη ισορροπίας μεταξύ της ευκολίας που παρέχουν σε όλους τους ανθρώπους οι ψηφιακές τεχνολογίες και της ανάγκης δημιουργίας εμπειριών. Σύμφωνα με την Deloitte, δημιουργείται ένα “χρέος εμπειριών” από τις εταιρείες. Για να μπορούν να αποπληρώσουν αυτό το χρέος, οι εταιρείες και τα οικοσυστήματά τους θα πρέπει να εστιάσουν στην μεγιστοποίηση της ανθρώπινης εμπειρίας. Για να επιτευχθεί αυτό, οι εταιρείες θα πρέπει να καθοδηγήσουν τους πελάτες τους, το ανθρώπινο δυναμικό και τους εταίρους τους σε έναν κοινό σκοπό. 

Η ύπαρξη σκοπού

Η ύπαρξη σκοπού είναι ζωτικής σημασίας: Η ύπαρξη ενός σαφή σκοπού θεωρείται κρίσιμη για τις επιχειρήσεις, καθώς απαντάει σε ερωτήματα, όπως η αιτία ύπαρξης μίας εταιρείας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και τι αντιπροσωπεύει. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του Harvard Business Review, οι 181 κορυφαίοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι έχουν αναγνωρίσει ότι οι εταιρείες χρειάζονται έναν σκοπό πέρα από την κερδοφορία. Όπως έχει αποδειχθεί, οι εταιρείες με παγιωμένο σκοπό σημειώνουν υψηλότερη απόδοση από τις υπόλοιπες της αγοράς, σε ποσοστό 5%-7% ετησίως. Οι εταιρείες που έχουν ενσωματώσει τον σκοπό και το κίνητρο στον τρόπο διακυβέρνησης τους, έχουν ξεπεράσει τους ανταγωνιστές τους και έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε όλους.

Ενίσχυση της συμμετοχής των καταναλωτών: Σχεδόν το 75% των καταναλωτών απάντησε πως αναμένει αμφίδρομες σχέσεις με τους οργανισμούς, που συνεργάζεται. Η αυξημένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αναπτύξει ισχυρότερη σχέση με το εμπορικό σήμα. Η τεχνολογία προσφέρει νέες ευκαιρίες για τους καταναλωτές, τους πολίτες και τις κοινότητες να εμπλακούν άμεσα στη διαμόρφωση, την επιρροή, την οικοδόμηση και τη συν-δημιουργία της συνολικής εικόνας του εμπορικού σήματος. Ο προσδιορισμός του τρόπου και των περιοχών που μπορούν να συμμετέχουν οι πελάτες στην καταναλωτική εμπειρία και τον κύκλο ζωής του προϊόντος, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά περίπλοκος. 

Περί εμπιστοσύνης

Μηδενίζετε ή κατακτάτε την εμπιστοσύνη; Η εμπιστοσύνη είναι ένας πρωταρχικός καθοριστικός παράγοντας για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται με τα εμπορικά σήματα. Όπως έδειξε και η έρευνα της Sprout Social, σχεδόν 9 στους 10 Αμερικανούς (86%) πιστεύουν ότι η επιχειρηματική διαφάνεια είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ, ενώ 7 στους 10 (73%) θα αγοράσουν προϊόντα, που υπόσχονται πλήρη διαφάνεια. Οι πελάτες, οι ρυθμιστικές αρχές και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης περιμένουν από τα εμπορικά σήματα να είναι ειλικρινή και συνεπή σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων τους – από τα προϊόντα και τις προσφορές έως την εργασιακή κουλτούρα και τις σχέσεις με τους εταίρους τους.

Η σύνθεση ως νέο επιχειρηματικό μείγμα. Πολλές κορυφαίες εταιρείες αναζητούν νέους τρόπους να ισχυροποιηθούν στα νέα διευρυμένα οικοσυστήματα, τα οποία αποτελούνται από πληθώρα νέων ανταγωνιστών. Η επιβίωση σε αυτά τα νέα μοντέλα είναι η εξεύρεση λύσεων, που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Νέες επιχειρηματικές περιοχές αποτελούν πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθούν οι βιομηχανίες και να ικανοποιήσουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών τους, να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και συνέργειες με απώτερο σκοπό τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές. 

Προσαρμοστικότητα

Διευρυμένη προσαρμοστικότητα σε όλα τα τμήματα του οργανισμού. Για να εξελιχθούν οι επιχειρήσεις, οφείλουν να κινηθούν από την αντίδραση στην πρόληψη, ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους. Για να γίνει αυτό, απαιτείται η αναδιάρθρωση των λειτουργιών του marketing, η πλήρης αξιοποίηση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, μέσω των ψηφιακών πλατφορμών και η δημιουργία εξατομικευμένων και πιο ανθρώπινων εμπειριών. Ουσιαστικά, ως προσαρμοστικότητα νοούμε την αλλαγή στο πλαίσιο λειτουργίας και απόκρισης, δομής και εσωτερικών δυνατοτήτων και τη δημιουργία και συνεργασία ομάδων από διαφορετικά τμήματα.

Δίνοντας αξία στο σημαντικότερο συστατικό μίας εταιρείας: Το ταλέντο. Το ποικιλόμορφο ανθρώπινο δυναμικό απαιτεί μία προσέγγιση που να προσδίδει αξία στην εξέλιξη των δεξιοτήτων και την καλλιέργεια της ατομικότητας ως μέρος ενός συνολικού οικοσυστήματος. Να σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις, που έχουν το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, σημειώνουν και υψηλότερες επιδόσεις στην ικανοποίηση των πελατών τους. Το ποσοστό είναι κατά 12% περισσότερο από τους άλλους οργανισμούς, ενώ ο τριετής ρυθμός αύξησης των εσόδων τους είναι 2,3 φορές μεγαλύτερος, σύμφωνα με την έκθεση “Ισχυροποιώντας τη γραμμή παραγωγής μέσω την εργασιακής δέσμευσης” του UNC Kenan-Flagler Business School.