Οι μισοί καταναλωτές θα ψωνίζουν περισσότερο online στο μέλλον

Related

Τα smartphone της σειράς Huawei Pura 70 φτάνουν στην Ευρώπη με τιμή εκκίνησης 999€ (ΦΗΜΕΣ)

Οι σειρές Pura 70 της Huawei, που περιλαμβάνουν τα Pura 70, Pura 70 Pro και Pura 70 Ultra, ετοιμάζονται πολύ σύντομα να πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους στην ευρωπαϊκή αγορά. Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής από έγκριτους leakers, τα Pura 70 Ultra και Pro διαθέτουν οθόνη LTPO OLED 6,8 ιντσών με ρυθμό ανανέωσης 120…

Απογειώθηκαν οι μετοχές της Apple… Έκαναν limit-up και ξεπέρασαν τα 150 δισ. δολάρια!

Εντυπωσιακή άνοδο κατέγραψαν οι μετοχές της Apple την Παρασκευή μετά την δημοσίευση της έκθεσηςτου οικονομικού δεύτερου τριμήνου του τεχνολογικού γίγαντα την Πέμπτη. Παρόλο που οι πωλήσεις iPhone μειώθηκαν κατά 10% το τρίμηνο σε ετήσια βάση και ήταν λιγότερες από τις εκτιμήσεις της Wall Street, τελικά απoδείχθηκε πως αυτή η άσχημη είδηση ​​ξεχάστηκε γρήγορα… με την…

OnePlus Ace 3 Pro: Πολύ πιθανόν να έρθει με 16GB RAM, 1TB ROM και νέες κάμερες

Πλήθος νέων στοιχείων που έχουν συγκεντρωθεί για το OnePlus Ace 3 Pro, αναφέρουν πως το νέο μοντέλο ενδέχεται να φέρει εσωτερικά τον επεξεργαστή Snapdragon 8 Gen 3. Μάλιστα, ένας ακόμη αξιόπιστος χρήστης στο Weibo, ο @Smart Pikachu επιβεβαιώσε προηγούμενες φήμες που ανέφεραν ότι το τηλέφωνο θα έχει επίσης αποθηκευτικό χώρο στο 1 TB (μια επιλογή…

Δευτέρα του Πάσχα με… ματσάκια στην TV

Δείτε αναλυτικά το σημερινό (6/5) πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων. Αναλυτικά: 17:00 COSMOTE SPORT 2 HD Κρόουλι – ΜΚ Ντονς Sky Bet EFL League Two 18:00 COSMOTE SPORT 4 HD Αναντολού Εφές – Μπούρσασπορ Turkish Basketball Super League 19:00 COSMOTE SPORT 7 HD Σαλερνιτάνα – Αταλάντα Serie A 19:30 COSMOTE SPORT 3 HD Κρου – Ντονκάστερ…

Είχε ένα κακό πρώτο τρίμηνο η Apple, οι πωλήσεις iPhone μειώθηκαν κατά 10%!

Στην δημοσιότητα βγαίνουν από την Apple τα νεότερα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό της τρίμηνο, που καλύπτεται το μεσοδιάστημα μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 30ης Μαρτίου 2024. Οι πωλήσεις των iPhone μειώθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση, ενώ οι “Υπηρεσίες” έφθασαν στο υψηλότερο αποτέλεσμα πωλήσεων ποτέ, με αύξηση 14% σε σχέση με την ίδια περίοδο…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (06-05-2024)

Αγώνες από τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας.  Αναλυτικά οι αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας: 17:00 COSMOTE SPORT 2 HD Κρόουλι – ΜΚ Ντονς Sky Bet EFL League Two 18:00 COSMOTE SPORT 4 HD Αναντολού Εφές – Μπούρσασπορ Turkish Basketball Super League 19:00 COSMOTE SPORT 7 HD…

Μέσα Οκτωβρίου ενδεχομένως να δούμε το Xiaomi 15 με SoC Snapdragon 8 Gen 4

Ελάχιστες ημέρες πρωτύτερα, έχει ξεκινήσει και κάνει τον γύρο του διαδικτύου μια νέα αναφορά που ισχυρίζεται πως η Xiaomi έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα πρώτης κυκλοφορίας για το επερχόμενο SoC Snapdragon 8 Gen 4 της Qualcomm και σήμερα μια νέα φήμη μας λέει πότε ακριβώς να περιμένουμε την εν λόγω κυκλοφορία. Σύμφωνα με τον πολυγραφότατο @Digital Chat…

Underwonder, η νέα σειρά ντοκιμαντέρ της Cosmote TV ‘βουτά’ στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή Cosmote TV, Underwonder. Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Δευτέρα του Πάσχα 6/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Δράση από τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Κυριακή του Πάσχα 5/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Δράση από τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:…

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Share

Νέα δεδομένα στις καταναλωτικές συνήθειες έχει εισάγει – και μάλλον ανεπιστρεπτί – ο COVID-19, οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και η άνοδος του πληθωρισμού. Σύμφωνα με την έρευνα “Global Consumer Insights Survey” της PwC, οι καταναλωτές άλλαξαν τον τρόπο ζωή τους και τις αγοραστικές τους συνήθειες ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Και όπως φαίνεται, πολλές από αυτές τις συνήθειες έχουν καθιερωθεί και θα ενισχυθούν μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Το 63% των καταναλωτών απαντά ότι έχει ήδη αυξήσει τις αγορές που πραγματοποιεί ηλεκτρονικάΣυγκεκριμένα, το 63% των καταναλωτών απαντά ότι έχει ήδη αυξήσει τις αγορές που πραγματοποιεί ηλεκτρονικά, ενώ αντίστοιχα το 42% μείωσε τις αγορές σε φυσικά καταστήματα. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι και το 50% αύξησε τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την κατ’ οίκον διασκέδαση και ψυχαγωγία.

Αναφορικά με τα μελλοντικά τους σχέδια, το 50% εκτιμά ότι θα ψωνίσει περισσότερο online – το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο ανάμεσα στους core millennials (58%), τους νέους millennials (57%) κι εκείνους που ανήκουν στη Gen Z (57%). Αντίστοιχα, είναι χαμηλότερο μεταξύ των baby boomers (32%) αι εκείνων που ανήκουν στην Gen X (42%).

Στο μεταξύ, το 39% αναμένει να διατηρήσει τις ηλεκτρονικές αγορές στα τρέχοντα επίπεδα, το 22% εκτιμά ότι θα μειώσει τις αγορές από φυσικά καταστήματα, ενώ μόνο το 33% θα τις αυξήσει. Επιπλέον, το 41% απαντά ότι θα πραγματοποιήσει κατ’ οίκον περισσότερες δραστηριότητες που σχετίζονται με τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία.

Η Εικονική Πραγματικότητα

Ο αντίκτυπος της εικονικής πραγματικότητας (VR) και του metaverse  ως καναλιού πραγματοποίησης αγορών μόλις αρχίζει να γίνεται αισθητός, αλλά υπάρχουν σημαντικές επιδράσεις για τις εταιρείες και τους λιανεμπόρους.

Παγκοσμίως, το 32% των καταναλωτών έχουν χρησιμοποιήσει υπηρεσίες και δυνατότητες εικονικής πραγματικότητας το τελευταίο εξάμηνο, με τα υψηλότερα ποσοστά να καταγράφονται στην Κίνα (56%), στην Ινδία ( 46%) και στο Κατάρ (45%), καθώς και μεταξύ εκείνων που ανήκουν στη Gen-Z και των νεαρών millennials (39% και στις δύο περιπτώσεις.

Από αυτούς, περισσότεροι από τους μισούς έχουν χρησιμοποιήσει VR για να παίξουν παιχνίδια ή να παρακολουθήσουν ταινίες/τηλεοπτικές εκπομπές (51%) ή να συμμετάσχουν σε έναν εικονικό κόσμο.

Ωστόσο, σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των χρηστών εικονικής πραγματικότητας δηλώνουν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα ως αποτέλεσμα της περιήγησης τους σε καταστήματα μέσω εικονικής πραγματικότητας και σχεδόν δύο στους 10 (19%) έχουν χρησιμοποιήσει την εικονική πραγματικότητα για να αγοράσουν προϊόντα πολυτελείας. Επιπλέον, το 45% αναμένει να αυξήσει τις δαπάνες του στο μέλλον μέσω VR σε έξι κατηγορίες.

Ο ρόλος του πληθωρισμού

Παρά την αύξηση του πληθωρισμού, πάνω από το 75% εκτιμά ότι θα διατηρήσει τα σημερινά επίπεδα αγορών στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Μάλιστα, σχεδόν ένας στους δύο (47%) αναμένει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε είδη παντοπωλείου.

Εντούτοις – κι αυτό ενδεχομένως αποτελεί ένδειξη όσων έπονται – περισσότεροι από ένας στους τέσσερις καταναλωτές σχεδιάζουν να μειώσουν την κατανάλωση σε μια σειρά από κατηγορίες αγαθών, μεταξύ των οποίων τα είδη πολυτελείας (37%), οι έξοδοι για φαγητό (34%), οι τέχνες, ο πολιτισμός και τα αθλήματα (30%) και η μόδα (25%).

Η αύξηση των τιμών στα είδη παντοπωλείου ήταν το μείζον πρόβλημα, που αντιμετώπισαν οι καταναλωτές, είτε ψωνίζουν σε φυσικά καταστήματα (65%), είτε online (56%), με περισσότερους  από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα (57%) να δηλώνουν ότι σχεδόν πάντα ή συχνά βρίσκονται αντιμέτωποι με αυξημένες τιμές.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εφοδιαστική αλυσίδα επηρεάζουν αρνητικά την καταναλωτική εμπειρία. Ανάμεσα σε αυτά, συμπεριλαμβάνεται η διαθεσιμότητα των προϊόντων  (43% για εκείνους που αγοράζουν online και 37% για όσους ψωνίζουν από φυσικά καταστήματα), οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης για online αγορές (42%), καθώς και η μεγάλη αναμονή  και κοσμοσυρροή στα φυσικά καταστήματα (36%).