Οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν υπηρεσίες Buy Now, Pay Later έναντι των πιστωτικών καρτών

Related

Ο Όμιλος SOFTONE και η Euronet ανακοινώνουν στρατηγική συμφωνία για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών

Ο Όμιλος SOFTONE, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους cloud-based λύσεων επιχειρηματικού λογισμικού στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη Euronet, κορυφαίο πάροχο χρηματοοικονομικών και τεχνολογικών λύσεων πληρωμών διεθνώς. Σκοπός της συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων που υποστηρίζουν τη διεξαγωγή εμπορικών συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών, όπως αυτή διαμορφώνεται…

Η HPE θέτει τις βάσεις για την επόμενη γενιά διαχείρισης δεδομένων με software-defined storage και automation που στηρίζεται στο ΑΙ

Η Hewlett Packard Enterprise ανακοίνωσε νέες λύσεις, διαθέσιμες στην πλατφόρμα HPE GreenLake cloud, που έχουν ως στόχο να απλοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται και αξιοποιούν το storage τους, τα data και τη ροή εργασιών τους σε περιβάλλοντα on-prem και public cloud. Τα νέα offerings περιλαμβάνουν:  Το HPE GreenLake Block Storage για…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Μνημόνιο Συνεργασίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Huawei

Μνημόνιο Συνεργασίας διάρκειας ενός έτους υπέγραψαν το Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και η Ηuawei Ελλάδος την Τετάρτη 15 Μαΐου στα κεντρικά γραφεία της Huawei στο Μαρούσι. Το Μνημόνιο διαμορφώνει το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου και της Ηuawei στους τομείς της εκπαίδευσης και της ενίσχυσης της διασύνδεσης των αποφοίτων του ΟΠΑ με την αγορά εργασίας. …

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Τα νέα iPad Pro και iPad Air διαθέσιμα σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα νέα iPad Pro (Μ4) και iPad Air (Μ2), μαζί με τα κορυφαία αξεσουάρ Apple Pencil Pro και Magic Keyboard, ήρθαν στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ και online στα www.cosmote.gr και www.germanos.gr. Κατασκευασμένα με premium υλικά και πανίσχυρους επεξεργαστές, τα νέα iPad είναι ακόμα πιo γρήγορα και αποδοτικά, με αναβαθμισμένες…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

ΓΕΡΜΑΝΟΣ και COSMOTE φέρνουν αποκλειστικά τα συστήματα συναγερμού ESA Home Security

Τα καταστήματα COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ φέρνουν αποκλειστικά στην Ελλάδα τα συστήματα ασύρματου συναγερμού ESA Home Security της εταιρίας ESA Security Solutions. Όπως επισημαίνεται από την εταιρία, τα τρία πακέτα ESA προς τους καταναλωτές περιλαμβάνουν, εκτός από τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, και την εγκατάσταση και παραμετροποίηση από επαγγελματία, αλλά και ηλεκτρονική παρακολούθηση συμβάντων για 2…

Νέα Apple iPad: Υποστηρίζουν επιτέλους βελτιστοποιημένη λειτουργία φόρτισης μπαταρίας

Η Apple πρόσφατα πρόσθεσε αναβαθμισμένη υποστήριξη μπαταρίας στα iPad Pro M4 και iPad Air M2. Η λειτουργία στοχεύει να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας φορτίζοντάς την μερικώς, εκτός εάν ο χρήστης αποφασίσει να το παρακάμψει χειροκίνητα. Η Apple έχει συμπεριλάβει επίσης την ένδειξη μέτρησης κύκλων, η οποία υπήρχε μόνο στη σειρά iPhone 15. Όπως επιβεβαίωσε το iCulture (μέσω MacRumors…

Oppo Reno12: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας της νέας σειράς!

Όπως όλα δείχνουν ο Μάιος είναι ο μήνας των μεγάλων αποκαλύψεων, καθώς η Oppo ανακοίνωσε σήμερα ότι θα αποκαλύψει τη σειρά Reno12 με Oppo AI για την αγορά της Κίνας στις 23 Μαΐου. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη δώσει στη δημοσιότητα τον αριθμό των smartphones που θα περιλαμβάνει η σειρά, αλλά σίγουρα θα υπάρχει ένα…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

Το Sony Xperia 10 VI διατηρεί την αναλογία οθόνης 21:9 και “φοράει” chipset SD 6 Gen 1!

Μικρό το “φάουλ” της Sony να μην επιλέξει για το νέο της Xperia 1 VI αναλογία οθόνης 21:9, άλλωστε υπάρχει και το Xperia 10 VI που συνεχίζει την τάση των ψηλών και στενών τηλεφώνων της Sony. Το πιο πρόσφατο mid-ranger της Sony φέρνει μερικές βασικές αλλαγές σε σύγκριση με τον προκάτοχό του , συμπεριλαμβανομένου ενός πιο…

Τελικός Conference League, Ολυμπιακός – Φιορεντίνα: Από Cosmote TV και MEGA η μετάδοση

Eurokinissi Onsports Team 16 Μαίου 2024, 14:47 Τελικός Conference League: Σε ελεύθερο κανάλι και συγκεκριμένα στο MEGA θα γίνει η μετάδοση του αγώνα, Ολυμπιακός - Φιορεντίνα στις 29 Μαΐου. Με παράλληλη μετάδοση από την Cosmote TV και το MEGA θα καλυφθεί τηλεοπτικά ο ιστορικός Τελικός Conference League, Ολυμπιακός - Φιορεντίνα, το βράδυ της 29ης Μαΐου…

Δοκιμάσαμε το Huawei Watch Fit 3: Τετραγωνίζοντας… την κομψότητα

Με φινέτσα που θα ζήλευαν ρολόγια πολλαπλάσιου κόστους, το πανέμορφο Huawei Watch Fit 3 μπορεί να σας ακολουθήσει από τη γυμναστική σας μέχρι τη νυχτερινή σας έξοδο. Με design που μοιάζει να… προκαλεί το Apple Watch στην έδρα του, το τετραγωνισμένο μα ταυτόχρονα καμπυλόγραμμο Watch Fit 3 αποτελεί τη νέα πρόταση της Huawei για όσους…

Share

 Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε την έρευνα «Shopping Pulse Report 2023» για το 3ο τρίμηνο του έτους, αναδεικνύοντας στις τελευταίες καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές στην ελληνική αγορά.

Σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, η Klarna πραγματοποίησε έρευνα με τη συμμετοχή περισσότερων από 16.000 καταναλωτών από 16 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν υπηρεσίες Buy Now, Pay Later (BNPL) έναντι της χρήσης πιστωτικών καρτών.

Τα βασικά σημεία της έρευνας «Shopping Pulse Report 2023» της Klarna για την Ελλάδα:

1. Η προτίμηση του Buy Now, Pay Later: Στην Ελλάδα, το 53% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα επέλεγε υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις, και το 32% ότι θα προτιμούσε τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Επιπλέον, το 60% των Ελλήνων καταναλωτών θεωρεί χρήσιμο να μπορεί να πληρώσει ένα ακριβό προϊόν σε ισόποσες δόσεις, χωρίς πρόσθετο κόστος ή τόκους. Με την υπηρεσία Pay in 3, η Klarna προσφέρει στους καταναλωτές αυτή τη δυνατότητα, δηλαδή να μπορούν να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις σε αγορές online και σε φυσικά καταστήματα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των 16 χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 14 προτιμούν υπηρεσίες BNPL έναντι των πιστωτικών καρτών.

2. Οι ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται: Πάνω από το ένα τέταρτο των Ελλήνων καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα (29%) πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Από το σύνολο των καταναλωτών στην Ελλάδα, οι μισοί αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης και υπόδησης, τόσο online όσο και στα φυσικά καταστήματα. Η πλειοψηφία των καταναλωτών (52%) προτιμά να ψωνίζει χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο, ενώ το 43% επιλέγει τον υπολογιστή. Οι Έλληνες καταναλωτές αναφέρουν ως βασικά πλεονεκτήματα των online αγορών σε σύγκριση με τις αγορές στο κατάστημα τις χαμηλότερες τιμές (86%), τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών (86%), την εξοικονόμηση χρόνου (89%), την ευρύτερη γκάμα προϊόντων (79%), την καλύτερη πληροφόρηση για τα προϊόντα (62%) και τη μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών πληρωμής (72%).

3.  Η δύναμη της σύγκρισης τιμών: Η άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών έχει καταστήσει τα εργαλεία σύγκρισης τιμών πιο προσιτά, επιτρέποντας στους καταναλωτές να βρίσκουν τις καλύτερες προσφορές μεταξύ των online καταστημάτων. Στην Ελλάδα, το 97% των καταναλωτών συγκρίνει τις τιμές των προϊόντων από διάφορους εμπόρους πριν κάνει την αγορά.

4.  Οι προσδοκίες των καταναλωτών για καινοτομία στο εμπόριο: Το συντριπτικό 94% των Ελλήνων καταναλωτών πιστεύει ότι οι έμποροι πρέπει να επενδύουν συνεχώς σε νέες τεχνολογίες για να ανταποκρίνονται στις εξελίξεις. Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες, οι προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων και οι εύκολες συναλλαγές βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των επενδύσεων που οι συμμετέχοντες κρίνουν ως πιο σημαντικές. Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών, η Klarna έχει πρόσφατα λανσάρει νέες υπηρεσίες βασισμένες στην τεχνολογία AI, συμπεριλαμβανομένου του Shopping feed με εξατομικευμένες προτάσεις προς τους χρήστες, καθώς και του Shopping lens, μίας υπηρεσίας αναζήτησης εικόνων μέσω τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπει στους χρήστες να τραβήξουν φωτογραφίες, να αναζητήσουν και να ψωνίσουν οτιδήποτε γύρω τους. Οι υπηρεσίες αυτές είναι προς το παρόν διαθέσιμες σε λίγες χώρες, με στόχο να επεκταθούν και σε νέες αγορές στο μέλλον.

«Το Shopping Pulse Report της Klarna προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στην Ελλάδα. Πιστεύουμε ότι τα ευρήματα αυτά θα δώσουν τη δυνατότητα στους εμπόρους και τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους και να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών. Τα στοιχεία υπογραμμίζουν την αυξανόμενη δημοτικότητα των υπηρεσιών BNPL στην Ελλάδα, όπου το 53% των καταναλωτών προτιμά πλέον ευέλικτες επιλογές πληρωμής έναντι των παραδοσιακών πιστωτικών καρτών. Με την υπηρεσία Pay in 3, η Klarna προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις, να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, να είναι ενημερωμένοι και να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.