Μόνο το 12% των χρηστών του iOS επιτρέπουν πλέον το app tracking

Related

Η τελευταία σειρά τηλεοράσεων της Samsung φέρνει τη νέα εποχή της Samsung AI TV

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε σήμερα στην εκδήλωση “Unbox & Discover” τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων Neo QLED 8K και 4K, OLED και soundbar. Ως ο κορυφαίος κατασκευαστής τηλεοράσεων** στον κόσμο για 18 συναπτά χρόνια, οι φετινές προτάσεις της Samsung προσφέρουν εκπληκτική εμπειρία ψυχαγωγίας στο σπίτι, με…

Η Sonos αποκαλύπτει το πλήρως επανασχεδιασμένο Sonos App και φέρνει υπηρεσίες, περιεχόμενο και System Controls σε μία εξατομικευμένη Home Screen

Η Sonos αποκάλυψε την πιο εκτεταμένη επανασχεδίαση της εφαρμογής της που έχει γίνει ποτέ, δημιουργώντας μια άνευ προηγουμένου εμπειρία streaming που επιτρέπει στους ακροατές να οργανώνουν τις αγαπημένες τους λίστες, σταθμούς, άλμπουμ και πολλά άλλα από περισσότερες από 100 υπηρεσίες σε μια εξατομικευμένη οθόνη. Η νέα Home Screen παρέχει ταχύτερη πρόσβαση στον χειρισμό των Sonos…

Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max

Πλουσιότερο κατά τρία ακόμη νέα smartphones θα είναι από τον Οκτώβριο το line-up προιόντων της Google, αφού ξέρουμε πως εκείνη την περίοδο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα νέα της Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Pixel Fold 2 έχει μετονομαστεί σε Pixel 9 Pro Fold και μπορεί να ενταχθεί σε αυτά. Το Pixel…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν κάθε σου ανάγκη. To νέο κατάστημα επί της Λεωφόρου Συγγρού 257-259, στη Νέα Σμύρνη, παρουσιάζει τον νέο κόσμο καταστημάτων…

Απεριόριστα data με μόλις 1,90€ για 5 ημέρες από τη Vodafone

Φέτος το Πάσχα, η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για όλους τους πελάτες συμβολαίου, εταιρικούς, οικιακούς και καρτοπρογράμματος για 5 ημέρες, με μόλις 1,90€. Επιπλέον, όσοι πελάτες ενεργοποιήσουν την προσφορά έως και τις 9/5 συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό με δώρο 5 iPhone 15 Plus 128GB, ενώ ενεργοποιώντας εκ νέου την προσφορά μετά τη λήξη της, αυξάνουν…

Η LG MAGNIT All-in-One τιμήθηκε με το iF Design Award 2024

Το επαναστατικό προϊόν του τμήματος Business Solutions της LG Electronics (LG), η οθόνη LG MAGNIT All-in-One (LAAA Series), τιμήθηκε με το υψηλού κύρους iF DESIGN Award για το 2024. Η αναγνώριση αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας να παρέχει τεχνολογία αιχμής και καινοτόμο σχεδιασμό στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο. Η LG MAGNIT All-in-One…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5 Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το…

Wi-Fi 7: Δείτε τη λίστα με τα smartphones που το υποστηρίζουν!

Στον κόσμο της τεχνολογίας τα πάντα τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς και ιλλιγγειώδεις ταχύτητες και έτσι χωρίς καλά – καλά να το αντιληφθούμε φθάσαμε ήδη στην εποχή που ηδη έχει αρχίσει να ενεργοποιείται το νέο πρότυπο Wi-Fi 7. Για αυτό και ήδη έχει αρχίσει να γεμίζει η λίστα με τα συμβατά τηλέφωνα. Συγεκριμένα, τα smartphones που…

Παίζει ξανά σε hands-on video το επερχόμενο Google Pixel 8a

Τρελό είναι αυτό που συμβαίνει με το Google Pixel 8a και τα απανωτά δημοσιεύματα με νέες πληροφορίες και σήμερα υπάρχει φυσικά μια ακόμη νέα διαρροή που προέρχεται από έναν πωλητή κινητών τηλεφώνων στην… Καζαμπλάνκα του Μαρόκου. Ο εν λόγω κύριος που ανέβασε το υλικό στα social media φαίνεται να κρατάει στα χέρια του μια από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

DrayTek: Η σειρά Vigor2927L εμπλουτίζεται με δύο νέα μοντέλα 5G LTE router

Η  LEXIS (www.lexis.gr), αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κορυφαίου κατασκευαστή δικτυακών προϊόντων DrayTek Corp., ανακοινώνει την προσθήκη δύο νέων LTE router στην επιτυχημένη σειρά Vigor2927L, τα μοντέλα Vigor2927L-5G και Vigor2927Lax-5G, εξασφαλίζοντας γρήγορη σύνδεση μέσω 5G και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα των επιχειρήσεων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.  Τα μοντέλα της σειράς Vigor2927L-5G είναι Dual-WAN, με υποστήριξη load-balancing και fail-over, έως 50…

Share

Ήταν αναμενόμενο ότι η νέα λειτουργία anti-app tracking της Apple, δηλαδή η μη παρακολούθηση των δεδομένων των χρηστών μέσω μίας εφαρμογής, θα είχε τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο που οι εταιρείες στοχεύουν διαφημιστικά το κοινό.

Προφανώς αυτός ήταν ο λόγος που οργανισμοί όπως το Facebook εκφράζουν τόσο έντονα τις αντιρρήσεις τους στην τελευταία αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος της Apple. Έχοντας ήδη λανσαριστεί εδώ και περίπου δύο εβδομάδες το iOS 14.5, υπάρχουν και τα πρώτα επίσημα στοιχεία για την αποδοχή της επίμαχης λειτουργίας από το κοινό.

Η εταιρεία ερευνών Flurry Analytics, θυγατρική της Verizon Media, συλλέγει δεδομένα από άνω των 2 δισεκατομμυρίων φορητών συσκευών κάθε μήνα, αφού «παρακολουθεί» πάνω από ένα εκατομμύριο εφαρμογές. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας, μόνο το 12% των χρηστών παγκοσμίως επιτρέπουν πλέον την παρακολούθηση των δεδομένων τους από εφαρμογές, μετά το λανσάρισμα της αναβάθμισης iOS 14.5. Στις Ηνωμένες Πολιτείες το ποσοστό αυτό πέφτει στο 4%.

Ουσιαστικά η λειτουργία anti-app tracking επιβάλει στον δημιουργό της εφαρμογής να ενημερώνει τον χρήστη της εφαρμογής και να ζητά την άδειά του ώστε να αποκτήσει (θεωρητικά ανώνυμη) πρόσβαση στα δεδομένα του που θα χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς λόγους. Αν ο χρήστης αρνηθεί να δώσει τη συγκεκριμένη άδεια, αυτό σημαίνει ότι πλέον η εφαρμογή δεν μπορεί να «βλέπει» τις συνήθειες του χρήστη, άρα δεν μπορεί να κατευθύνει στοχευμένες διαφημίσεις προς αυτόν.

Προφανώς, αυτή η λειτουργία δεν αποτρέπει πλατφόρμες όπως το Facebook ή το Instagram να «βλέπουν» και πιθανά να αξιοποιούν διαφημιστικά τα δημοσιευμένα προσωπικά στοιχεία του χρήστη. Αυτό που δεν μπορεί πλέον να κάνει είναι η στοχευμένη παρακολούθηση. Για παράδειγμα, τώρα αν εξετάζουμε online για αρκετή ώρα ένα συγκεκριμένο προϊόν μελλοντικά θα αρχίσουμε να βλέπουμε στοχευμένες διαφημίσεις του ίδιου ή παρεμφερών προϊόντων. Αυτό με το anti-app tracking δεν θα μπορεί να γίνει, αν εμείς το έχουμε επιλέξει. Θα βλέπουμε μεν διαφημίσεις αλλά αυτές δεν θα έρχονται σε εμάς με τόσο ανατριχιαστικά στοχευμένα.

Αν και μία τέτοια λειτουργία αυξάνει την ιδιωτικότητα των χρηστών του διαδικτύου, εντούτοις αλλάζει ριζικά και τον τρόπο λειτουργίας και διαφήμισης μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων. Ακόμη είναι άγνωστο πώς θα επηρεαστούν όλοι αυτοί από τις επερχόμενες αλλαγές.