Μπάρμπεκιου μέσω smartphone

Related

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Η United Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης με αποτελέσματα – ρεκόρ για το 2023

Η United Group (UG), μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε επίδοση ρεκόρ για το οικονομικό έτος 2023. Ο όμιλος σημείωσε αύξηση 7%, τόσο στα έσοδα, όσο και στo EBITDAal σε 2.791 εκατ. ευρώ και 988 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Προσαρμόζοντας τον αντίκτυπο  της πώλησης των σταθμών βάσης τον Αύγουστο του 2023, ο όμιλος σημείωσε 10% οργανική αύξηση…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ 12:00 Novasports 6HD Ντόνα Βέκιτς – Μαρία Σάκκαρη Τένις 12:00 COSMOTE SPORT…

Η τελευταία σειρά τηλεοράσεων της Samsung φέρνει τη νέα εποχή της Samsung AI TV

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε σήμερα στην εκδήλωση “Unbox & Discover” τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων Neo QLED 8K και 4K, OLED και soundbar. Ως ο κορυφαίος κατασκευαστής τηλεοράσεων** στον κόσμο για 18 συναπτά χρόνια, οι φετινές προτάσεις της Samsung προσφέρουν εκπληκτική εμπειρία ψυχαγωγίας στο σπίτι, με…

Share

Ξεχάστε τη σπάτουλα και τη λαβίδα: το πιο απαραίτητο αξεσουάρ για το επόμενο μπάρμπεκιου θα μπορούσε να είναι το τηλέφωνό σας.

Μερικοί από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ψησταριών και συσκευών μαγειρέματος εξωτερικού χώρου, όπως η Weber και η Traeger , πραγματοποιούν μεγάλες επενδύσεις στην τεχνολογία, δίνοντας έμφαση στις συνδεδεμένες συσκευές που προσπαθούν να κάνουν το ψήσιμο στη σχάρα ευκολότερο και πιο ευχάριστο.

Το μπάρμπεκιου και το ψήσιμο στο σπίτι είδαν μια τεράστια άνοδο εν μέσω της πανδημίας καθώς περισσότεροι άνθρωποι έμεναν στο σπίτι και μαγείρευαν σε αντίθεση με το φαγητό έξω.

Συσκευές αξίας άνω των 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων πωλήθηκαν μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου στις ΗΠΑ, αύξηση 5% σε σύγκριση με το 2020.

Το ψήσιμο στη σχάρα οδηγεί ορισμένους καταναλωτές να κοιτάξουν πέρα ​​από τις βασικές σχάρες ξυλάνθρακα ή προπανίου προς πιο προηγμένα προϊόντα, όπως καπνιστές, φούρνους πίτσας και σχάρες επίπεδης κορυφής.

Μία από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις της Weber ήταν το Weber Connect Grilling Hub, το οποίο επιλέχθηκε ως το καλύτερο προϊόν συνδεδεμένης οικιακής χρήσης στην Έκθεση Consumer Electronics 2020. Ο ασύρματος διανομέας διαθέτει αισθητήρες θερμοκρασίας, ο οποίος συνδέεται σε μια εφαρμογή του τηλεφώνου και δίνει οδηγίες βήμα προς βήμα για το τέλειο ψήσιμο

«Σκεφτείτε το σαν οδηγό για την πλοήγησή σας στο γκριλ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Weber, Chris Scherzinger, στο « Squawk on the Street » του CNBC νωρίτερα αυτόν τον μήνα. «Είναι μια τεχνολογική πλατφόρμα βασισμένη στο cloud με αλγορίθμους μαγειρέματος που βασίζονται στην 70ετή εμπειρία ψησίματος της Weber-καταλήγει στο τηλέφωνό σας, καθοδηγεί τον μάγειρά σας στη σχάρα σας, ελέγχει τη σχάρα σας, σας φέρνει τέλεια αποτελέσματα κάθε φορά. Είναι βασικά ένας μετασχηματισμένος, τύπος εμπειρίας ψησίματος ».

Ο Scherzinger υπαινίχθηκε επίσης άλλους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία θα μπορούσε να ενσωματωθεί στις σχάρες του Weber, όπως η παρακολούθηση της δεξαμενής προπανίου. Μια νέα σειρά ψησταριών που αναμένεται να αποκαλυφθεί αργότερα φέτος θα μετρήσει ενεργά το πόσο καύσιμο έχει απομείνει, στέλνοντας μια ειδοποίηση όταν μειώνεται και ακόμη και ενδεχομένως παραγγέλνει αυτόματα επαναπλήρωση.

Η εισαγωγή νέων εργαλείων ψησίματος θα βοηθήσει επίσης τη Weber να διαφοροποιήσει περαιτέρω τις ροές εσόδων της. Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 963,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, αύξηση 62% σε ετήσια βάση.

Η Traeger από την πλευρά της διαθέτει μια τεχνολογία που ονομάζει WiFIRE που επιτρέπει στους ψησταριές να ελέγχουν και να παρακολουθούν τη σχάρα τους μέσω της εφαρμογής της εταιρείας, ενός Apple Watch ή με φωνητικό έλεγχο μέσω της Amazon Alexa ή του Google Home. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε συνταγές μέσω της εφαρμογής Traeger και να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία «Make Now», η οποία θα εκτελέσει τον κύκλο μαγειρέματος της συνταγής στη συνδεδεμένη σχάρα.

«Αυτή η ημι-αυτοματοποιημένη εμπειρία μαγειρέματος αφαιρεί την αβεβαιότητα από την παρασκευή ενός νέου πιάτου και χαροποιεί τους ιδιοκτήτες της Traeger», ανέφερε η εταιρεία.

Το 2020, η Traeger ανέφερε έσοδα 545,8 εκατομμυρίων δολαρίων, από 363,3 εκατομμύρια δολάρια το 2019. Κατά τους τρεις πρώτους μήνες του 2021, είχε έσοδα 235,6 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 107% σε ετήσια βάση. Συνολικά, η εταιρεία λέει ότι πούλησε 2 εκατομμύρια ψησταριές στις ΗΠΑ μεταξύ 2016 και 2020.