Η Salesforce ενσωματώνει το Apple Business Messaging & την Επαυξημένη Πραγματικότητα εξελίσσοντας τις λύσεις εξυπηρέτησης πελατών της

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

 Η Salesforce ανακοίνωσε πρόσφατα τη διεύρυνση της συνεργασίας της με την Apple για την ενσωμάτωση των καινοτόμων δυνατοτήτων Apple Business Messaging και Augmented Reality (AR) της Apple στις λύσεις Service Cloud και Field Service για τους πελάτες, τους πάροχους εξυπηρέτησης και τους τεχνικούς της.

Η συνεργασία αυτή ενσωματώνει την εφαρμογή Apple Messages για Επιχειρήσεις στο Service Cloud της Salesforce, προσφέροντας στους πελάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ). Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν συναντήσεις, να πραγματοποιούν αγορές μέσω του Apple Pay, να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις αγορών και να εντοπίζουν πακέτα – όλα αυτόματα, μέσω της εφαρμογής Messages. Για παράδειγμα, ένας πελάτης λιανικής θα μπορεί να συνομιλήσει απευθείας με μια επιχείρηση για εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων και να ενημερωθεί για τα μεγέθη, τα αποθέματα, τις επιστροφές, κ.ά. Σε αντίθεση με τα live chats, η συνομιλία θα μπορεί να συνεχιστεί ακόμα και εάν ο πελάτης απομακρυνθεί και στη συνέχεια επιστρέψει.

Καθώς οι ενεργές συσκευές Apple ξεπερνούν τις 2 δις παγκοσμίως, η εξέλιξη αυτή ευθυγραμμίζεται πλήρως με την αυξανόμενη προτίμηση των Apple Messages ως το κύριο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών μεταξύ των καταναλωτών ηλικίας 18-34 ετών. Επιπλέον, πάνω από το 50% των καταναλωτών δήλωσε πως είναι πολύ πιθανότερο για αυτούς να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση εάν μπορούν να της στείλουν μήνυμα. 

Επιπλέον, η ενσωμάτωση του ARKit της Apple στην εφαρμογή Salesforce Field Service για κινητά τηλέφωνα σηματοδοτεί μια ακόμη σημαντική τεχνολογική εξέλιξη για τον κλάδο των τεχνικών. Εξοπλισμένοι με δυνατότητες Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality), οι τεχνικοί μπορούν να δημιουργούν λεπτομερείς τρισδιάστατες απεικονίσεις, να μετρούν χώρους και να χαρτογραφούν αντικείμενα, απλοποιώντας τις διαδικασίες και διασφαλίζοντας την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Για παράδειγμα, ένας τεχνικός μπορεί να σχεδιάσει έναν «χώρο εγκατάστασης» ώστε να διασφαλίσει ότι ένα νέο ψυγείο χωράει μέσα από την πόρτα και μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς προβλήματα, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και την επιτυχία των υπηρεσιών εγκατάστασης της εκάστοτε εταιρείας.

Επίσης, το εργαλείο Salesforce Field Service iOS παρέχει στους τεχνικούς άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες κάθε πελάτη στην αρχική οθόνη των iPhone τους.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που διευρύνουμε τη συνεργασία μας με την Apple, ενσωματώνοντας περαιτέρω το Salesforce, το Νο1 AI CRM παγκοσμίως στις εξαιρετικές συσκευές και εφαρμογές της Apple για επιχειρήσεις. Αυτές οι λειτουργίες βοηθούν τις εταιρείες να εφαρμόσουν τεχνολογία αιχμής και επαυξημένη πραγματικότητα με πρακτικό τρόπο, βελτιώνοντας κάθε αλληλεπίδρασή τους με τους πελάτες τους», δήλωσε ο Ryan Nichols, Chief Product Officer του Service Cloud της Salesforce.

Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Salesforce και της Apple ξεκίνησε το 2018, στο πλαίσιο του συνεδρίου Dreamforce της Salesforce. Έκτοτε, η Apple έχει προσφέρει στους προγραμματιστές της Salesforce εργαλεία και πόρους για τη δημιουργία εφαρμογών, προωθώντας την καινοτομία μέσω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του λογισμικού iOS.